Jump to content
MAINOS

Rehula ennustaa hoitoalalle lakkoa


Annastiina

Recommended Posts

jep.. pesonen laskee korotuksen sen varaan mitä valtionosuus kattaisi.. eli saadaan sen 20e/kk lisää liksaa ja sillä sipuli.. YHYYY!

Tehyn pomona pitäis olla kyllä joku muu kuin pesonen.

MÄ oon niin KYLLÄSTYNYT Jaana Laitinen-Pesolaan.

Kuin myös... Eropaperit odottelee... :- Laitila-Pesonen on tiukan paikan eessä. Jos tuee tollanen 20 eur/kk korotus, niin Laitila-Pesonen menetää rippeetkin uskottavuudestaan ammattiliiton johtajana.

No nyt mä olen tippunut käärryiltä; eiks ne neuvottelut käydä työnantaja puolen ja TNJ:n ja Palomäen johdolla?  

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 154
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

"Hyödytön" jauhaminen voi monesti olla hyvinkin hyödyllistä, jos se oikein kanavoidaan ja ainahan jonkun mielestä toinen asia on toista hyödyllisempi. Ei mitään tapahdu ilman vastakkaisia näkemyksiä ja spekulontia

Allekirjoitan tämän; jos politiikassa (myös ay-politiikassa) ei ole oppositiota niin demokratia ontuu. Kriittinen ote keskusteluissa pitää päättäjät hereillä; hyssyttelyllä, yleisellä konsensuksella ja kritiikittömällä kehumisella ei saavuteta mitään positiivista vaan tällainen toiminta kääntyy helposti itseään vastaan.

Kyllä minun mielestä asiallinen ja perusteltu kritiikki päättäjiä ja auktoriteetteja kohtaan on keskustelun suola; tylsiä ovat viestiketjut joissa kaikki ovat samaa mieltä asioista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitan tämän; jos politiikassa (myös ay-politiikassa) ei ole oppositiota niin demokratia ontuu. Kriittinen ote keskusteluissa pitää päättäjät hereillä; hyssyttelyllä, yleisellä konsensuksella ja kritiikittömällä kehumisella ei saavuteta mitään positiivista vaan tällainen toiminta kääntyy helposti itseään vastaan.

Kyllä minun mielestä asiallinen ja perusteltu kritiikki päättäjiä ja auktoriteetteja kohtaan on keskustelun suola; tylsiä ovat viestiketjut joissa kaikki ovat samaa mieltä asioista.

Asiallinen ja faktoihin perustuva kritiikki on totta kai erittäin toivottavaakin. Linja 'kukaan ei o tehnyt mitään , TEHYSTÄ ei saa kuin kalenterin' yms mutu jauhanta ei todellakaan ole asiallista ja perusteltua kritiikkiä. Jos asiat perusteltaisiinkin asiallisesti ja pitäydytttäisiin faktoissa, keskustelussa olisi jotain järkeäkin. Pelkkä mutun lietsominen pelkän periaatteen vuoksi ei kuitenkaan edistä kenenkään asiaa millään tavalla. Se ei ole mitään oppositiossa oloa, se on hyödytöntä jauhamista jos suoraan sanotaan. Ja tämä on tietysti vain ja ainoastaan minun henkilökohtainen mielipiteeni.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pelkkä mutun lietsominen pelkän periaatteen vuoksi ei kuitenkaan edistä kenenkään asiaa millään tavalla. .

Mä jotenkin ymmärrän näitä turhautuneita hoitajia joiden luottamus omaa liittoa kohtaan horjuu; fiilikset on varmaan samankaltaiset kuin meillä sillon kun reilut neljä vuotta sitten kun lähdimme ovet paukkuen Tehystä. Tosin oon myös sitä mieltä radikaalit päätökset kannattaa tehdä vasta kun neuvottelukierros on päättynyt; ihmeitä kun voi tapahtua...

Mutta kuten on todettu, paskanjauhanta ja asiallinen kritiikki on kaksi eri asiaa; kannattaa miettiä kumpaan lajiin keskittyy.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

fiilikset on varmaan samankaltaiset kuin meillä sillon kun reilut neljä vuotta sitten kun lähdimme ovet paukkuen Tehystä.

No juuh, on sitä itsekkin tullut räksytettyä paljon sellaista mistä ei kauhean ylpeä voi olla. Varsinkin just sillon. Olin ihan hemmetin turhautunut siitä päätöksestä mitä silloin tehtiin. Päätös oli erittäin väärä, sitä mieltä olen edelleenkin ja siitä on otettu opiksi. Näin täytyy uskoa.

Nyt on uus aika ja sitä vaan toivois että hoitajat olis yhtenä rintamana tukemassa liittoja koska he tarvitsevat kentän täyden tuen neuvoteluja silmällä pitäen. Mua ei ainakaan motivois ajaa kenenkään sellaisen etuja joka vaan kaatais sontaa niskaan. Nyt on yhteen hiileen puhaltamisen aika.  >:D

Katotaan nämä neuvottelut loppuun ja tehdään lopulliset johtopäätökset vasta sitten. Turha lyödä hanskoja tiskiin ennenkuin neuvottelut on edes kunnolla aloitettu. Ja uutisista päätellen ay-pomoilla on ihan oikea meininki. Omaa sopparia lähdettiin hakemaan muista välittämättä. Se on jo hyvä merkki.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...