Jump to content
MAINOS

Hoitajien & lääkärien palkat Suomessa teollisuusmaiden huonoimpia


Nurse2008

Recommended Posts

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id65240.html

http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/200707176364148_pk.shtml

Mielenkiintoista  :o Eli Jarmo Korhonen vaatii, että koko puoluekenttä menee Kokoomuksen puoluesihteeri Taru Tujusen Iltalehdelle antaman lausunnon taakse ja järkkää asian kuntoon....niin että naisten ja miesten samapalkkaisuus toteutuu vuoteen 2017 mennessä  :nauraa:...............

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH - siis vuonna 2017 on SE vuosi.

En kyllä odottele NIIN kauan samapalkkaisuuden toteutumista ;D - Eikun pois Suomesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Joo-o.

Onneksi jr on kompakti pakkaus, joka sopeutuu lajityypilliseen tapaan niin aavikolle, vuonojen maahan kuin sumujen saarellekin.

Suomi pitäköön kukkahuivinsa ja pinssinsä, maailma odottaa  ::)

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Saa nähdä mitä syksy tuo tullessaan. En jää syyttelemään liittoni kukkahattutätejä, jos poliittinen päätöksenteko ei tuota toivottua lopputulosta. Olen itse pitänyt huolen täällä Tampereen seudulla työtarjouksista kieltäytyessäni, että vuodeosastohoidon päälliköt tms. kuulevat viestini. Kuntatyönantaja on rekrytoinneissaan lirissä, elleivät tarjottavat palkat kohoa. Itse en taivaspaikkaa laupeudentyölläni hamua.

En jää Suomeen odottamaan seuraavaa kymmentä vuotta mahdollisia palkankorotuksia. Elleivät syksyn neuvottelut nosta sairaanhoitajan peruspalkkaa kuntasektorilla 2500 euron tuntumaan kolmen vuoden kuluessa, taidan itse kokeilla vaihtoehto B:tä- työskentelyä ulkomailla.

Arvostan tulevaa ammattiani sen verran korkealle, etten myy valmistuttuani sitä vähääkään kertynyttä ammattitaitoa pilkkahintaan. Työpanokseni on kaupan, jos ostaja maksaa riittävän hinnan.

Jotta elämä ei olisi liian helppoa- valitse hoitoala

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...