Jump to content
MAINOS

Onko tää ihan oikei?


haidi

Recommended Posts

Eli olen eräässä Pohjois-suomalaisessa hoitoyrityksessä kesätyöntekijänä määräaikaisessa työsuhteessa. Onko se ihan oikein, että kun työvuorolistan tekijä ei saa mahdutettua työvuorolistaan viikon toista vapaapäivää, niin hän laittaa ne minulle listaan silloin, kun työsopimukseni on jo loppunut???

Miten toimia tällaisessa tilanteessa: minulla tulisi nyt 4 viikonloppua putkeen töitä, ja viikollakin on vain 1 vp. Pyysin "johtajalta" vapaa päiviä, ja hän sai minulle yhden viikonlopun vapaaksi, tämä tapahtui noin 2 viikkoa sitten. Nyt sitten henkilö, joka niitä työvuorolistoja somplailee sanoo, etten saa sitä viikonloppua vapaaksi, koska se henkilö joka lupautui tekemään ne päivät, ei teekään niitä. Ja olen kaiken lisäksi sopinut siihen menon, jota ei voi enää perua....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Vaikea sanoa työvuorolistastasi kuvailusi perusteella sitä, että täyttyykö siinä esim. viikottaiset lepoajat mutta toi meininki kuulostaa muuten niin yksityisen meiningiltä, että... *nolona*

Ja toisekseen, jos sinulle on luvattu vapaat, niin ei niitä voi perua jonkun työntekijän tekemättä jättämisen takia angry.png

Suosittelen, että otat yhteyttä liittosi edunvalvontayksikköön ja selvität asian heidän kanssaan, niin vältytte tulevaisuudessa tuollaiselta kohtelulta :).

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eihän vapaapäivää voi sijoittaa työsuhteen loppumisen jälkeen! Mitäs järkeä siinä olisi? Eihän sinulle työsopimuksen päättymisen jälkeen muitakaan vuoroja piirretä. Kyllä sua nyt taidetaan vedättää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...