Jump to content
MAINOS

sähköllä synnytyskipuja päin?


Sistah

Recommended Posts

MAINOS

Ei toi varmaan ihan bullshit!iä oo kun oon vastaavaa nähnyt käytettävän kipulääkäreiden määräyksestä kroonisen kivun hoidossa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Olen kuullut positiivisia käyttökokemuksia toisaalla foorumilla. Ymmärtääkseni he, jotka toivovat ns. luomusynnytystä, kokevat tämän omakseen. Voinpa pyytää jotakuta kertomaan siitä ja liitän tänne...

Hetkonen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen käyttänyt sitä synnytyksen hoidossa Norjassa. Osalla auttoi, osalla ei. Synnyttäjät kokivat hyväksi sen, että pystyivät itse säätämään voimakkuutta tarpeen mukaan.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Omakohtaista kokemusta ei ole ei synnyttäjänä eikä kätilönä, mutta kun esikoista odottaessa v. -99 ryhdyin lukemaan englanninkielisiä odotuslehtiä, niin jo silloin tuo TENS-laite oli vahvasti esillä kivunlivityksestä kertovissa artikkeleissa.

Myöhemmin olen törmännyt samaan kuin Focce, että sitä käytetään myös muuhun kivunlievitykseen kuin synnytyssupistuskipuihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Englannissa TENS on melko tavallinen, ja tuntuu toimivan hyvin siihen, mihin Suomessa kaytetaan kuumaa jyvapussia, ja suihkua, eli synnytyksen alkuvaiheen kivunlievityskeinona, ja erityisen hyva selassa tuntuviin supistuksiin. En ole oikein koskaan kuullu kenenkaan pelkkaan TENSiin luottavan ,mutta ilokaasun, liikkumisen, hieronnan tms kanssa se auttaa monia valttamaan, tai ainakin lykkaamaan epiduraalin ottamista. Mitaan muuta ongelmaa laitteen kayttoon ei liity kuin tietysti se, etta vetta sen kanssa ei voi kayttaa. CTG ei yleensa ole vempeleesta moksiskaan.

'Turpa kiinni ja ponnista!'

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Englannissa TENS on melko tavallinen, ja tuntuu toimivan hyvin siihen, mihin Suomessa kaytetaan kuumaa jyvapussia, ja suihkua, eli synnytyksen alkuvaiheen kivunlievityskeinona, ja erityisen hyva selassa tuntuviin supistuksiin. En ole oikein koskaan kuullu kenenkaan pelkkaan TENSiin luottavan ,mutta ilokaasun, liikkumisen, hieronnan tms kanssa se auttaa monia valttamaan, tai ainakin lykkaamaan epiduraalin ottamista. Mitaan muuta ongelmaa laitteen kayttoon ei liity kuin tietysti se, etta vetta sen kanssa ei voi kayttaa. CTG ei yleensa ole vempeleesta moksiskaan.

Suomessa tosiaan luomuosaston juttuja. Itse olen kuullut pelkästään positiivisia arvioita, tosin kaikki foorumin leimaamilta luomuäideiltä  :nauraa: joilla nyt on muutenkin yleensä vain hyvää sanottavaa synnyttämisestä.

A lady got her Valiums and contraceptives mixed. Now she has 14 children but doesn't really care...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...