Guest hruokonen Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 onko kenelläkään kokemuksia peijaksen päivystyksestä. mulle tarjottiin sieltä töitä. onko hyvä paikka. kandeeko mennä? toinen vaihtoehto olis mennä yksityiseen sakuun. vantaan pelastuslaitos ei palkkaa jostain syystä amk-sairaanhoitajaa vaikka on pari jo vuotta kokemusta sirrasta!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SVT Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Eiköhän palstan ylläpitäjä tiedä jotain....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemu Posted April 7, 2004 Share Posted April 7, 2004 toinen vaihtoehto olis mennä yksityiseen sakuun. No mä ainakin valitsisin Oskun duunikaveriksi siellä Peijaksen EA:ssa ;) Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keimo Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Koetappa kysellä Marja Sopaselta Keski-Uudenmaan laitokselta hommia... Varmaan on kun kuulema pätevistä hoitajista vajausta... Niinkuin asbestilapasistakin... Ite lähäri + alan jatko-opiskelija ja KU-laitoksella leivässä pysyny... Väärä mappi. Tästä asiasta minulla juurikaan ei ole mitään tietoa, niinkuin oikeastaan mistään asiasta, mutta senverran tahdon sanoa että... Niin, lämpösempi se on flunssassa taksissa matkustaa kuin tabiksen kontissa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.