Jump to content
MAINOS

Onhan sitä ennenkin kotona synnytetty...


Sini

Recommended Posts

Lue tarkemmin ja hösää vähemmän: Mun luomuinto lopahti SIIS siihen paikkaan kun kauratyyny oli tän hörhön mukaan ei-luomua. Jos se on lääkkeellistä sun mielestä, niin... Ai, joo. Synnytyslaulu ois varmaan sit tosi luomua... ;D Mut tää sun vastailus tästä samasta aiheesta (useammassa eri topicissa) alkaa jo tuntua kiihkouskovaisten tavalta tyrkyttää uskontoaan kaikille.

Kun oppii hyväksymään sen, että muillakin on oikeus mielipiteisiinsä, niin oppii myös keskustelemaan rakentavasti niin, ettei tarvitse jatkuvasti toistaa itseään.

? Anteeks? Mähän just sanoin et oloa saa ja pitää helpottaa eikä se tee synnytyksestä vähemmän luomua. Kaurapussi jos mikä on tosi luomua. Sori jos mun läsnäolo ahdistaa, mä voin kyllä siirtyä jonnekkin omalle luomufoorumilleni lintukotoilemaan. Mä luulin et tänne mahtuis kaikenlaisia alan ihmisiä, mut ilmeisesti täällä saa olla vaan kovan linjan kannattajat. Sori. Menen pois. 

A lady got her Valiums and contraceptives mixed. Now she has 14 children but doesn't really care...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 127
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Lue tarkemmin ja hösää vähemmän: Mun luomuinto lopahti SIIS siihen paikkaan kun kauratyyny oli tän hörhön mukaan ei-luomua. Jos se on lääkkeellistä sun mielestä, niin... Ai, joo. Synnytyslaulu ois varmaan sit tosi luomua... >:D Mut tää sun vastailus tästä samasta aiheesta (useammassa eri topicissa) alkaa jo tuntua kiihkouskovaisten tavalta tyrkyttää uskontoaan kaikille.

Kun oppii hyväksymään sen, että muillakin on oikeus mielipiteisiinsä, niin oppii myös keskustelemaan rakentavasti niin, ettei tarvitse jatkuvasti toistaa itseään.

? Anteeks? Mähän just sanoin et oloa saa ja pitää helpottaa eikä se tee synnytyksestä vähemmän luomua. Kaurapussi jos mikä on tosi luomua. Sori jos mun läsnäolo ahdistaa, mä voin kyllä siirtyä jonnekkin omalle luomufoorumilleni lintukotoilemaan. Mä luulin et tänne mahtuis kaikenlaisia alan ihmisiä, mut ilmeisesti täällä saa olla vaan kovan linjan kannattajat. Sori. Menen pois. 

Sun viestistä käsitin, että tarkoitit mua... (etkä kätilöä) En tiiä kumman puolella väärinkäsitys, aivan sama.  ;D Aivot seisoo päässä muuteskin tänään.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sun viestistä käsitin, että tarkoitit mua... (etkä kätilöä) En tiiä kumman puolella väärinkäsitys, aivan sama.  ;D Aivot seisoo päässä muuteskin tänään.

Joo tarkotin tosiaan kätilöäs, ihme friikki! Onhan nää tosi vaikeita asioita kun väkisin aina se oma kokemus ja arvomaailma paistaa läpi, mut niin kai missä tahansa meidän alan keskustelussa?

A lady got her Valiums and contraceptives mixed. Now she has 14 children but doesn't really care...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...