Jump to content
MAINOS

Kuntayhtymä vakinaistaa 95 sijaista Pohjois-Karjalassa


OldOne

Recommended Posts

Pohjois-Karjalan sairaanhoito- ja sosiaalipalvelujen kuntayhtymä päätti vakinaistaa 95 sijaistaan. Kuntayhtymän hallitus päätti maanantaina virkojen vakinaistamisohjelmasta, jolla pyritään turvaamaan ammattitaitoisen työvoiman saanti alueelle myös tulevina vuosina. Vakinaistaminen ei lisää kuntayhtymän henkilöstömäärää. Viidakkorumpu kertoo että taustatyötä asian eteen on tehnyt hartiavoimin paikallinen TEHY -aktiivi, pääluottamusmies Jouni Sallinen. Nyt Sallisen työ kantaa hedelmää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tää on kerrassaan hieno uutinen! Mieleltäni ja sielultani edelleen hyvin vahvasti Pohjois-Karjalaisena hymy hiipii kasvoilleni, vaikka en olekkaan noiden vakinaistettujen joukossa. Nyt pitää alkaa kuuntelee hieman puskaradiota, josko olis (ja varmasti onkin) tuttuja joukossa! Muutamaan otteeseen olen kuunnellut Jouni Sallisen juttuja ja miun mielestä siinä on kyllä kaveri paikallaan!

Onnittelut vakinaistetuille!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oikein hyvä veto! Viimein ilmeisestikin johtokin on suostunut näkemään mikä on tilanne sijaisrintamalla  ::)

Meidänkin äippä saa oman toimensa 7 vuoden odotuksen jälkeen, hyvä mutsi!! Ja onnittelut kaikille muillekin vakinaistetuille  ;D

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Tänään 6.7.07 Ilmaisen toiveeni että TEHY saa asian tuntevan , osaavan ja meitä hoitoalan ihmisiä valmentavan ja etuja ajavan edustaja TEHYN johtoon.  TEHYn seuraava puheenjohtaja on , toivottavasti, Suomen tehokkain, Jouni Sallinen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

HIENO HOMMA!

Kumpa täällä HUS:ssa kanssa tajuttaisiin, että määräaikaisten vakinaistaminen on myös työnantajan etu. Sillä saadaan paremmin sijaiset pysymään talossa, mutta ei.... Hemmetti tarvii monta kiloa rautalankaa ennen kuin tajuavat. :D

Ajattele teepannua. Vaikka se on

kaulaansa myöten kuumassa nesteessä,

niin ei kun viheltää vaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...