Jump to content
MAINOS

Muuttovapaa

gartsu

Recommended Posts

Tässä olen saanut monenlaista tietoa siitä että onko olemassa palkallista muuttovapaapäivää?

Kertokaahan kanssasisaret ja veliset tyhmälle..

MAINOS

On toki, ainakin Norjassa. Sairaalan asuntoon muuttaessa saa puolipäivää, kerrostalo/rivariin päivän ja omakotitaloon 2 pv.

No comments

On toki, ainakin Norjassa. Sairaalan asuntoon muuttaessa saa puolipäivää, kerrostalo/rivariin päivän ja omakotitaloon 2 pv.

Ei taida ainakaan KVTES tuota tuntea... :-

Kyllä sellainen olemassa on, mutta aivan joillain muilla aloilla. Terveydenhuoltoalalla on turha moista pyydellä.

Joskus sai työvoimatoimiston kautta muuttoavustusta kun muutti työn perässä, mahtaakohan sellaista enää olla saatavilla?

No hemmetti. Sitten kerjään sen lomapäiväksi. Tai palkattomaksi. Tai saikuksi.  :)

Olen lähdössä firmasta muutenkin pois joten luulisi nyt antavan ees palkatonta.

Mulla on muuttopäivä kyllä ihan palkallinen vapaa, ja ensi viikolla on muutto edessä. Ja ihan terveydenhuoltoalalla ollaan, joskaan ei kunnallisella.

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Noh, huomenna selvii mitä sanoo miun pomo. Lähinnä tässä kiinnostaa tietää että onko pomon pakko antaa se vapaaksi..

Joskus sai työvoimatoimiston kautta muuttoavustusta kun muutti työn perässä, mahtaakohan sellaista enää olla saatavilla?

Luullakseni menee samaan syssyyn kuin 'matka-avustus' työhaastatteluun, eli kilometrikorvauksia ja lappusten täyttelyä...

Laho on pää, mutta työkkäri auttaa asiassa  huh.gif

- Your Lordy Mistress, Painfully Yours  <3

• 4 years later...

Heippa... asia olis ajankohtainen.. Saako vielä työnantajalta (palkallisen) muuttovapaapäivän? Viimeks kun muutin 2005 niin se oli Vantaan KAupungilla palkallinen. Nykysin työskentelen HUS:lla. Kokemuksia? :)

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...