Jump to content
MAINOS

Debora


Vieras: jennifer

Recommended Posts

Vieras: jennifer

Onko kellään tietoa kyseisetä firmasta? esim. palkat ja paikat mihin keikkaa tulee? Itse olen menossa kyseiselle firmalle haastatteluun ja olisi kiva tietää vähän enemmän paikasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 61
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mietin hakeutumista Debora;n listoille.Onko keikkaa kuinka hyvin tarjolla ja minne ja mihin vuoroihin ne painottuu?  Toimiiko keikkanetti, palkanmaksu jne.asiat? Kaikki tieto tervetullutta.. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Vastaan silti, vaikka sulla on varmaan jo omia kokemuksiakin... Olen tehnyt keikkaa silloin tällöin Deboralle. Mielestäni palvelu ja keikkalaisten huomiointi on ollut hyvää. Hätätapauksessa ovat hakeneet firman autolla jopa kotoa töihin ja heittäneet työvuoron jälkeen kotiin. Nyt en ole tehnyt tosin pariin vuoteen keikkaa sinne eli tyyli on voinut muuttua. Silti päälimmäisenä on miellytävät kokemukset.

Keikat ovat tulleet aika nopealla varoitusajalla ja ovat olleet monipuolisia. Eli suosittelen!

Hyvää keskikesää sinne!!  *pyhimys*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 3 viikkoa myöhemmin...

DEBORA ON TOSI HYVÄ TYÖNANTAJA

Minulla on negatiivisia kokemuksia Deborasta paljon, siis silloin, kun keikkailin sinne 2 v. sitten. Sovitut keikat eivät pitäneet paikkaansa, keikkareista ei välitetä yhtään jne. Pahin juttu oli kyllä, kun kerran hakivat minut toiselta työmaalta autolla ja matkalla ajettiin ojaan. Hetken ajattelin, että tähänkö tää elämä nyt sitten päättyy. Onneksi selvisin säikähdyksellä. Huomasin kyllä, että kuski, vanhempi äijä, oli jossain napeissa, kun sen puheesta ei saanut selvää. Että miettisin kyllä 1000 kertaa sinne keikan tekoa, enkä menisi siltikään!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole itse Deboralle keikkaa tehnyt, mutta edellinen työpaikkani ajoittain otti Deborasta keikkarin töihin. Järjestelmällisesti sieltä tullut aivan avuttomia ja kielitaidottomia. Mieluummin yksin teki vuoron kuin kyseisen yrityksen keikkalaisen kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Puhutaanko tästä firmasta..

http://www.debora.fi/index.php

Puhutaan!!! Tosiaan, face-to-face -keskusteluissa on tullut ilmi samanlaista kohtelua. Siellä on paljon kielitaidottomia myös töissä. Ja mikä firma ylipäätänsä lähettää seuraavanlaisia viestejä klo 11 illalla työntekijöilleen: "Osaatko jakaa lääkkeitä?". Minulta lähäriltä ainakin on vaadittu kirjalliset lääkeluvat esim.  Seuressa, niinkuin oikein on. Seure on muuten mielestäni kuninkuusluokkaa tähän ko. firmaan verrattuna. Samoin Barona, joka kohtelee työntekijöitään asiallisesti ja sovitut työvuorot pitävät paikkansa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

DEBORA ON TOSI HYVÄ TYÖNANTAJA

Onko hyvin keikkoja? ;D

Olen tehnyt keikkaa vähän muutama vuosi sitten. Minut vietiin ja haettiin työpaikasta. Deboran autoa kuljettava oli asiallinen ja mukava ;). Palkkakin oli huomattavasti parempi kuin esim. Seuren ;). Ilmeisesti Baronan palkkakin jää reilusti alle mitä Debora maksaa. Ongelmaksi muodostui että halusin lähinnä Helsingin puolelta keikkaa ja tarvitsin sillä hetkellä enemmän keikkaa mitä oli tarjolla.Vieläkin tulee ajoittain keikkatarjouksia kännykkään ja olen ajatellut että pitäisi ottaa keikkaa kun nyt on itsellä  paremmat olosuhteet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...
  • 3 vuotta myöhemmin...
Vieras: Melkein lähäri

Teen deboralla keikkaa koulun ohella ja lomilla ja hyvin toimii. Monipuolisia tehtäviä, ihanat työparit ja toimiston kanssa asiat hoituu. Mahdollisuus myös vakituisimpiin asiakkaisiin ja vuoroihin. Oma aktiivisuus ja asenne kyllä palkitaan! Kaveri valitti, ettei vuoroja muka ole. Vaikka kokoajan tulee viestiä toisen perään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Vieras: Yövieras

Juu, viestiä pukkaa tyyliin 2 tunnin keikka tunnin ajomatkan päässä..ei kannata!   Ja työmatkoja ei korvata paitsi tyyliin Helsingistä Lahteen.

Firman pomo Elisabeth on ainakin tätänykyä todella äksy ja ylimielinen.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

 Voin suositella, jos sinulla on itsellä riittävä älykkyys työsekentelyyn heillä.

1.10.2009 klo 12.24, jeannette kirjoitti:

 

Minulla on negatiivisia kokemuksia Deborasta paljon, siis silloin, kun keikkailin sinne 2 v. sitten. Sovitut keikat eivät pitäneet paikkaansa, keikkareista ei välitetä yhtään jne. Pahin juttu oli kyllä, kun kerran hakivat minut toiselta työmaalta autolla ja matkalla ajettiin ojaan. Hetken ajattelin, että tähänkö tää elämä nyt sitten päättyy. Onneksi selvisin säikähdyksellä. Huomasin kyllä, että kuski, vanhempi äijä, oli jossain napeissa, kun sen puheesta ei saanut selvää. Että miettisin kyllä 1000 kertaa sinne keikan tekoa, enkä menisi siltikään!!!

 

Hanki ajokortti. Heillä on jokaiselle työntekijälle oma auto käytössä, missä muussa firmassa saat ajaa työautoa noin vain`? Kuinka kehtaat edes haukkua toista ihmistä siitä, että on tullut kolari, sinä ajotaidoton törspö. Parempi että kuljet jalan jatkossa kotiisi. Ovi auki.

2.10.2009 klo 11.55, jeannette kirjoitti:

 

Puhutaan!!! Tosiaan, face-to-face -keskusteluissa on tullut ilmi samanlaista kohtelua. Siellä on paljon kielitaidottomia myös töissä. Ja mikä firma ylipäätänsä lähettää seuraavanlaisia viestejä klo 11 illalla työntekijöilleen: "Osaatko jakaa lääkkeitä?". Minulta lähäriltä ainakin on vaadittu kirjalliset lääkeluvat esim.  Seuressa, niinkuin oikein on. Seure on muuten mielestäni kuninkuusluokkaa tähän ko. firmaan verrattuna. Samoin Barona, joka kohtelee työntekijöitään asiallisesti ja sovitut työvuorot pitävät paikkansa.

 

On sinusta itsestäsi kiinni miten sinua kohdellaan. Vai kielitaidottomia. ...tervettuloa Suomeen, täällä on paljon ihmisiä myös terveydenhuollon sektorilla mitä enemissä määrin ulkomaalaistaustaisia lääkäreita hyvin paljon! Maailma muuttuu, sinä jäät kivikaudelle. Opettele kieliä jotta pysyt menossa mukana!

Mikäli pääset Deboralle töihin , voit olla onnellinen. On sinun omasta asenteestasi kiinni miten pärjäät ja tulet toimeen ihmisten kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatketaans sitten keskustelua aiheesta, ei keskustelijoista. Henkilökohtaisuuksiin menemällä keskustelu päättyy, tavalla tai toisella. Ja ei, sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä tahansa. Säännöt.

- Tuomari

Päätöksistäni ei voi valittaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Olin Deborassa töissä niin kauan, että opin tuntemaan firman ja sen "johdon" toiminan ja tavat. Kiinnitin useasti huomion Deboran puutteellisii ohjeisii ja toimintatapoihin liittyen mm. yökkökäynteihin mutta "johto" sivuutti kokonaan kommenttini ja ehdotukseni. Minua alettiin kyseenalaistamaan sitten, kun olin kysynyt liiton juristilta neuvoa ja kerran puhunut tästä "johdolle". Sitten minulle annettiin lähes ainoastaan kannaltani ikävämpiä työtehtäviä (päiväkeikkaa jne.) ja viimeinen pommi oli kun minua alettiin syyttämään lääkevarkauksista ja töideni laiminlyömisestä ja laitettiin juristiarmeija perään. Olen kuullut työkavereilta, että joillakin firman henkilöstöön kuuluvilla on lääkkeiden kanssa ongelmia ja hävikkiä on löydetty, mutta minun tapauksessa tätä syytettä perusteltu, vaan lisäksi muuta lokaa kaadettiin niskaani. Lopulta minun oli pakko jättää kokonaan firma, kun palkat oli myöhässä ja ehkä oahin juttu oli kun logistiikkapäällikkö alkoi tuijottamaan minua aina ja lähestyä monesti mielestäni tosi epäasiallisella tavalla. En siis voi sanoa, että minulla olisi ainakaan jäänyt kultapossukerholaisen kuva kyseisetä yhtiöstä. Nykyisin toisen firman palvelukseea ollut monta vuotta ja tyytyväinen valintaani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1.10.2009 klo 01.36, Lirtsikka kirjoitti:

En ole itse Deboralle keikkaa tehnyt, mutta edellinen työpaikkani ajoittain otti Deborasta keikkarin töihin. Järjestelmällisesti sieltä tullut aivan avuttomia ja kielitaidottomia. Mieluummin yksin teki vuoron kuin kyseisen yrityksen keikkalaisen kanssa.

 

Onneksi olemme vuodessa 2016. Työtekijät ovat kielitaitoisia ja osaavia..siis ne jotka tekevät töitä kentällä =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Debora oikeasti huijaa ja väärinkohtelee työntekijöitään. Alihankkijoista en tiedä, mutta kuullut kollegaltani, joka lopetti alihankinnat siellä, että Deroba jättänyt paljon maksuja pystyyn. Debora ei myöskään noudata keikkalaisten kohdalla alan yleisiä TES-ehtoja ja polkee etnistä taustaa omaavien työntejöiden ehtoja alle lain ja TES:n salliman ja maksaa palkkaa alle minimin. Lain mukaan näin ei saisi olla, mutta näin vaan on. Toimintatavat myös epänormaalit. Itselläni ei ainakaan mitään hyvää sanottavaa koko paikasta enkä suosittele kenellekään kollegalle. En ole mielipiteeni kanssa yksin. Ihmettelen suuresti, että miten julkinen puoli yleensä käyttää tällaista yritystä, sillä luulisi imagon kärsivän.

En aluksi meinannut kirjoittaa, mutta M28 -nimimerkin takana oleva henkilö inspiroi tähän, sillä hän todennäköisesti on tämä "tätänykyä todella äksy ja ylimielinen" ja mahdollisesti asbergerin syndroomasta kärsivä ihminen. Olen joutunut hänen silmittömän huutamisen kohteeksi myös itse ilman syytä. Vinkkinä sanon, että kannattaa tällä alalla kunnioittaa työntekijöitä eikä kohdella heitä toisen luokan kansalaisena. Tämä äksyys voi johtua siitä, että kyseisen pomonhan on todettu istuvan toimistollaan pääkallopaikalla aamusta iltaan viikonloppuja myöten. Ei voi tehdä hyvää perhe-elämälle.

Ja tiedoksi m28:lle, että nämä havainnot eivät ole vanhentuneita. Mielestäni m28 kommentti vaan osoittaa, miten Deborassa suhtaudutaan ihmisiin, joiden suomenkielentaito ei ole täydellinen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Kuulin tällä viikolla kollegalta, ett Deborala on verosotkua ja huonon valintojen takia taloudelisia vaikeuksia maksaa palkoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: kotiavustaja

Debora on kaamee, palkat aina myöhässä ja mulla ei edes hoitajakoulutusta ja joudun peg-letkuja hoitelemaan ym ym

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Yövieras

Firma on laajentanut pikavauhtia Pitäjänmäestä Ouluun saakka.

Onko haukattu liian iso pala, ei ole tarvittavaa osaamista, painetaan rahankiilto silmissä..?

Noh..mites se vanha sananlasku meni ahneen lopusta..?

Olen pannut merkille minäkin että Debis käyttää hyväkseen maahanmuuttaja työntekijöidensä tietämättömyyttä esim. Suomen lainsäädännöstä. Kun joku kuuluukin liittoon (huono juttu Debikselle) ja sieltä ollaan Elisapettiin yhteydessä töitä ei ylläriylläri ole enää tarjota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...