Jump to content
MAINOS

Työntekijän kyykyttäminen esimiehen toimesta


sh vm 83

Recommended Posts

Törmäsin tällaiseen asiaan tässä kuluvalla viikolla. Olen työssäni melko joustava , teen työni vastuuntuntoisesti ja otan kaikesta sanomisista ja tekemisistäni täyden vastuun.

Jouduin viikko sitten tilanteeseen joka kulminoitui siihen että 10 henkilön antama palaute samasta asiasta johti kirjelmään jonka lähetin pomolle. Tästä kirjeestä olen nyt kuullut sekä kollegoilta että esimieheltä ja koin että antamastani asiallisesta palautteesta liittyen myös potilasturvallisuutta vaarantavan asiaan , sain vain paskaa niskaan ja varmaan tulee vielä perässä kirjallinen varoitus..

Tää koko episodi johti siihen , että perjantaina lähti työmotivaatio täysin. Yritän maanantaina taas päästä työmoodiin , mutta jotenkin vaan on älytöntä että asiallisesta palautteesta nousee niin hirveä älämölö että kokee olevansa toisen luokan hoitaja.

No , epäkohtiin pitää puuttua ja sen tein.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Hoitsukundi

Esimies voi vaikuttaa työpaikkansa työilmapiiriin ratkaisevasti. Onneksi nykyisin tiedostetaan entistä enemmän se, että pelolla johtaminen ei ole enää avain menestykseen.

Jos tulee kirjallinen varoitus,sitä ei ole pakko hyväksyä eikä allekirjoittaa.Noissa tilanteissa pitää olla kuulemistilaisuus.

Mihin kannattaa ottaa joku ulkopuolinen mukaan kehen luottaa Työnantajan edustajien puheiden varaan kannata juttua jättää.

Jos asia tarpeeksi vaikea voi viedä liittoon tai työsuojelupiirille käsiteltäväksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Ylihoitaja

No mitäs se kirjelmäsi koski? Vedätettiinkö sinua 100-0 muiden toimesta kun tiesivät sinun olevan "aktiivinen" ?  Oma vika kun lähdet toisten juoksutettavaksi 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole kysymys vedätyksestä , vaan asiallisesta palautteesta koskien asiaa mikä on aiheuttanut vakavan potilasturvallisuuden vaaratilateen. Sain palautetta useammalta henkilöltä asiasta ja annoin palautteen eteenpäin sitten sellaisena kuin se minulle annettiin , koska se koski minun vastuualuettani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: tätäseon

Naisvaltaiset alat on just tätä. Työntekijät kilpailee keskenään ja kyykyttää toisiaan.

Ja joka hel ve tin asiasta tehdään numero. Oli se sitten Maijan lääkkeenotto kello 18 tai taukotilan kahvinkeitin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...