Jump to content
MAINOS

Stetareiden käyttö jenkeissä??


Joomaki

Recommended Posts

MAINOS

Säkin katselit eilen Hädän hetkellä? Samaa mietin. Sitäpaitsi kaulalla roikkuvat stetarithan on epäsosiaaliselle potilaalle valmis ase, ei muuta kun kietaisee letkut ristiin ja vähän kiristää, ja jo alkaa paramedicin naama sinertää.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

itseasiassa ihan sama mitä sarjaa kattelee..ne on varmaan hakaneulalla tai vastaavalla kiinni ku ne pysyy siellä niskassa  ku Steven Seagalin nuttura  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdessä "nimeltämainitsemattomassa" yliopistollisessa sairaalassa ensiapupoliklinikalla yhdellä hoitsulla oli ilmeisen kauan roikkunut stetarit kaulalla nimittäin kun lainasin niitä niin ne oli sellasessa "kaulalla roikkumis asennossa" eikä taipunut mihinkään... Ilmeisesti usein käytetty ja tarpeelliset.... ;D

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiiä paramediceistä, mutta hoitureilla varmaan sen takia että ainakin brittilääkärit aina kadottivat omansa ja hoitajat sitte lainas niitä omiaan... jotka tosin oli taskussa, ei kaulassa em. turvallisuusriskin takia. Mitä korkeampiarvoinen lääkäri, sitä varmemmin jouduit stetareita lainaamaan.  :D

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitä olen ihmetellyt, että miten ne voi kuulla niillä stetareillaan jotain kun ympärillä on aina hirvee mökä. Minä ainakaan kuule kuin hyvillä stetareilla ja aivan hiljaisessa tilassa. Onneksi ei juuri tartte moisia vekottimia.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"You can make great money", "The pay is good", "Great financial benefits"............

Joo-o. Että näin muualla...

mutta noista stetareista. Eihän niitä ole pakko pitää niskasta roikkumassa(tosin työasujen taskut on aivan liin pienet). Vyöklipsejä saa ainakin littmannin stetareihin.

Mutta kuitenkin stetarit on todella hyödylliset, olit sitten töissä missä toimipaikassa tahansa. Pitäisi olla täälläkin niin, että jokainen kliinistä työtä sairaalassa/ensihoidossa/kotish saisi työnantajalta stetarit(+muut tarpeelliset) aivan kuten työvaatteetkin.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en ole koskaan sairaalan sisäpuolella kokenut tarvetta pitää stetareita kaulalla jatkuvasti saatavilla. Sitten kun on tarvinnu esim. mitata manuaalisesti rr, niin on aina löytynyt talon vehkeet. Mutta tiedän, että teholla niitä tarvitaan ihan eri lailla kun jossain osastolla. Sitäpaitsi mä inhoan kaikkia ylimääräisiä killuttimia kaulalla. Sen sijaan mun työhousut painaa varmaan 10 kg...  :D

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Empä kyllä muista että kukaan kentällä olisi pitänyt stetareita kaulassa. Sairaalassa hoitsuilal taisi olla muutamilla. Nopeasti kuvia selaamallakaan en kenelläkään nähnyt ja jonkun verran tuli kuvattua.

Mutta Texashan on ihan eri asia kuin muu Jenkkilä  :D

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen bruukannut kyl käyttää päivystyksessä ollessani omia stetareitani taskussa "koko ajan mukana". Syy siihen miksi omat stetarit on niinkin neitimäinen syy että tulee sellaisia pään kokoisia mustapäitä jos käyttää yhteisiä eikä pyyhi korvaosia ennen käyttöä. Ja kun harvoin niitä käytän on silloin "kiire" eikä kovin mielellään jäisi putsaamaan niitä talon yhteishyvä stetareita joilla jos jonkinmoista lemmenleikkiäkin leikitty. Sakussa ollessani en kanna kyl omia mukana, eikä tulis kyl pieneen mieleeni roikottaa niitä kaulalla.. kun eivät edes näytä hyvältä ja likaiset housut paljastaa etten lääkärikään ole  :)

mut uuulaalaa hädän hetkellä ne on niin kätevät!! :D Tosin siellä kaikki muukin hoituu paljon helpommin kuin Suomessa jottei miksei stetaritkin kulje kätevästi kaulalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Edellisessä paikassa jossa olin töissä jolkutteli palolaitoksen ensivasteesta tyyppi stetarit kaulassa vastaan..

Juu ei itellä kauheen kätevät kaulassa olis ku tapana työntää pää joka paikkaan...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tollanen mainosvideo pitäis saada Suomessakin tehtyä. Poliisikoululla ja apteekkialalla on raflaavat mainokset niin miksei vaikka lähihoitajakoulutukseen vois houkutella:

--"Palkka on mahtava(n pieni)"

--"Luontaisedut ovat jo uran alussa mahtavat (jos viitit talon jääkaapilla käydä ja kantaa kopiopaperia ym. kotiin)"

--"ihmiset arvostavat työtäsi (ja nostavat KELAlta samat rahat istuen päivät kaljalla)"

--"Saat olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä (Ohjaat kädettömiä, kielitaidottomia Seuren keikkalaisia päivästä toiseen kun työkaverit on saikulla)"

--"Näet elämän koko kirjon (kuuntelet kahvihuoneessa juttuja kuukautiskivuista ja suihinotosta)"  *nolona*

--Oman Hoitonsa Asiantuntija!! --

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...