Jump to content
MAINOS

Aurorakoti Espoo


gartsu

Recommended Posts

MAINOS
  • 3 viikkoa myöhemmin...

Kutosella on ainoastaan yksi ummikko ruotsinkielinen asukas, muiden kanssa pärjää loistavasti suomella. Hoitajat taasen ei kaikki osaa suomea tai ruotsia, ei välttämättä edes englantia. Pidä siinä sitten raporttia  ::)

Päivävuoroista en osaa sanoa mitään kun en ole niitä ainuttakaan siellä tehnyt, mutta yöt on lepposia, hyvä yökköporukka eikä päiväihmiset sotkeennu yön kuvioihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

ainakin yöt osastolla 6 mukavia, saa kunnon ohjeet ja perehdytyksen niin että pärjää eikä ole liian raskasta. Sisään ei tosin meinaa päästä kun summeriin ei reagoida tai sitten se ei kuulu siellä misä pitäisi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Mä en ole IKINÄ kuullut mitään hyvää osastosta 3. Ite oon siellä ollut muutaman kuukauden, ihan ok paikka. Uudet/keikkalaiset otetaan joskus aika nihkeenä vastaan. Riippuu ketä töissä. 8)

Monta vuoroa Miina olet sinne tehnyt?

No voihan...minäkun luulin että meillä on niin hyvä maine  ;) Itse olen täällä kolmosella viihtynyt. Työt luistaa ja on meillä täällä joskus jopa ihan hauskaakin! Muutama vähän jäykempi hoitaja, mutta meitä kun on moneen junaan. OH on ainakin reiluin, mukavin ja oikeudenmukaisin mitä minä olen urallani tavannut!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en ole IKINÄ kuullut mitään hyvää osastosta 3. Ite oon siellä ollut muutaman kuukauden, ihan ok paikka. Uudet/keikkalaiset otetaan joskus aika nihkeenä vastaan. Riippuu ketä töissä. ;)

Monta vuoroa Miina olet sinne tehnyt?

OH on ainakin reiluin, mukavin ja oikeudenmukaisin mitä minä olen urallani tavannut!

Täysin samaa mieltä. :) Ja kuten itsekin sanoin, ihan ok paikka. :) Itelläni ei ollut mitään ongelmia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 2 kuukautta myöhemmin...

AURORA 3 ja 4 tosi raskaita osastoja

Millä lailla raskaita? Ainahan pitkäaikaisosastoilla on fysiikkaa vaadittu ja sosiaalisia taitoja. Puhumattakaan ammattitaidosta! Jos näitä ominaisuuksia ei ole niin toki raskaalta tuntuu. Harmillista sinänsä, mutta te keikkalaiset tulette osastolle silloin kun on henkilöstössä vajausta ja aina silloin on kiireempi aikataulu eikä "hauskanpitoon" ole aikaa. Kun on hyvä ergonomia ja oikea asenne työhön, AUK 3 ja 4 ei ole niin raskaita. Minun mielestä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
  • 4 kuukautta myöhemmin...

Moi kaikille!

Olin Aurorakodin osastolla 6 eikä ollut niin paha juttu kuten olen lukenut täällä. Kyllä siellä oli paljon maahanmuuttajia, mutta ystävällisesti auttoivat minua kun oli eka kerta siellä. Kyllä olen tulossa tulevaisuudessa sinnepäin, koska vaikka oli raskas aamu, niin ilmapiiri oli mielestäni hyvä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...