Jump to content
MAINOS

Ylihoitajat


dino

Recommended Posts

Ja mikä pahinta oh:t ja yh:t on mun kokemuksen mukaan aikas usein sairaanhoitajia...

No varsinkin monen yh:n kenttäajoista on jo niin kauan aikaa että se työ mitä he aikoinaan sh:na tekivät ei vastaa enään missään suhteessa nykypäivän sh:n työn vaatimuksia, sh:n työnkuvaus kuulostaa sanahelinältä jopa sh:n korvissa, mutta käytäntö on sitten jotain aivan muuta.

Ot (jälleen kerran) mutta asiaa liipaten...

Kerran takavuosina ylihoitaja laskeutui norsunluutornistaan ja päätti tutustua kenttätyöskentelyyn ihan ruohonjuuritasolla. Olin ensiavussa mittaamassa verensokeria potilaalta, ylihoitaja aikansa katseltuaan kysyi että mitäpä olin tekemässä. Kerroin sitten korrektisti että verensokeriahan minä pikamittarilla potilaalta mittailen, johon ylihoitaja ihmetteli että "ai niitä on nykyään sellaisiakin mittareita..." ::)

No, ehkäpä niitä oli vasta parikymmentä vuotta siinä vaiheessa markkinoilla ollut...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No varsinkin monen yh:n kenttäajoista on jo niin kauan aikaa että se työ mitä he aikoinaan sh:na tekivät ei vastaa enään missään suhteessa nykypäivän sh:n työn vaatimuksia

sorry, ot vähän mutta kyllähän meilahden päivystyksen+valvonnan ylihoitaja vielä mieleään muistaa sitä kuinka Hän sairaanhoitajana työskennessään hoisi 4 tehopotilasta kerrallaan,eikä ymmärrä siten sitä miten henkilöstömitoitus olisi pielessä nykyään. kun eihän tehovalvonnassa siten Hänen laskuopillaan tarvittais ku 2 ja parin desimaalin verran sairaanhoitajia pitämään potilaat hengissä ja hoidossa..

no,taitaa henkilöllä olla nytten muitakin ongelmia ku alkaa pula hoitajista(+rekryongelmat) tosissaan uhata johtavan polin ja tehovalvonnan toimintaa,ei tartte rehvastella enää. taitaa olla nyt niin,että yh ja oh(tg) saa sitä mitä ovat toiminnaallaan hakeneetkin.iso ovi kun kuulemma käy edellee, mutta Vain ulospäin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tulee mieleen tositarina terveydenhuolto-oppilaitoksen rehtorista. Oli tutustumassa opiskelijoiden harjoitteluun ihan oikeassa sairaalassa. Tutki siinä sitten potilashuoneitakin ja huomasi täyden kuikan. Näyttääkseen kuinka hän on käytännön ihmisiä, päätti reksi tyhjentää kuikan. Hoitajien kahvihuoneen lavuaariin :D

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...