Jump to content
MAINOS

Lähihoitajan palkasta


annie

Recommended Posts

Olisi tällainen pieni palkkakysely... Ajattelin hakea paikkaa kotihoidosta. Työ on säännöllistä yötyötä, 7 yötä töitä, 7 vapaata. (siis lähihoitaja olen..)Mutta kun... Minun pitäisi esittää palkkatoivomus... Niin kertokaapa te viisaammat ihmiset, minkälaista palkkaa te olette mahdollisesti vastaavasta työstä saaneet tai mitä sitä kehtaisi mennä pyytämään. Ku ei tällaisesta ole itsellä aikaisempaa kokemusta niin tuntuu vähän vaikealta mennä sanomaan mitään..

Kiitos jo etukäteen =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lähihoitajan peruskuukausipalkka taitaa olla siinä 1600 - 1700 euroa, siihen väliin varmaan kannattaa realistinen palkkatoive asettaa. Lisät sitten maksetaan tietysti käytettävissä olevan työehtosopimuksen mukaisesti. Onhan meillä palkkakysely-ketju, josta voi palkka-asioita tarkemmin katsella.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietty aina kannattaa pyytää vähän enemmän... Näinä aikoina sen voi jo saadakin. Täällä kotihoidossa lh:ille maksetaan 1700euron peruspalkkaa. Jos eivät siihen suostu, niin sano, että muuallakin on töitä tarjolla. (Paitsi jos kyseessä on Nuorgam tai vastaava, niin neuvotteluasema ehkä hivenen heikompi ellei hirveetä tarvetta muuttaa pk-seudulle... ;))

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mites semmoinen homma, kun mulle oli nyt näköjään maksettu sh:n palkkaa -15% epäpätevyys vähennys. Joku kuitenkin sanoi ettei ko. systeemillä kannata tehdä vaan pitäisi vielä tehdä lh:n palkalla (??)? tällä systeemillä peruspalkka 1745 euroa. Minen ymmärrä näistä mitään, mistä pitäs kysyä ja kelle sit voin sanoa millä palkkaluokalla teen vai voinko edes sanoa  huh.gif Lähihoitaja siis aiempi koulutus ja nyt sh:n opintoja takana 1,5 vuotta.

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mites semmoinen homma, kun mulle oli nyt näköjään maksettu sh:n palkkaa -15% epäpätevyys vähennys. Joku kuitenkin sanoi ettei ko. systeemillä kannata tehdä vaan pitäisi vielä tehdä lh:n palkalla (??)? tällä systeemillä peruspalkka 1745 euroa. Minen ymmärrä näistä mitään, mistä pitäs kysyä ja kelle sit voin sanoa millä palkkaluokalla teen vai voinko edes sanoa  huh.gif Lähihoitaja siis aiempi koulutus ja nyt sh:n opintoja takana 1,5 vuotta.

Kannattaa jutella sen työnantajan kanssa, mulla ne on ainakin sen muuttanut ilman mitään nurinoita ku oon asiasta sanonu...Joskus työnantaja laskee jo suoraan sen kumpi tulee työntekijälle kannattavammaksi ja ottaa sen automaattisesti käyttöön. Omalla kohdalla vasta siinä vaiheessa kun mennään -5% linjalle, alkaa kannattaa ottaa sh:n palkkaa vastaan...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...