Jump to content
MAINOS

Vantaan lämmöntuojat


Kruulia

Recommended Posts

hei kaikki !!! vantaan lämmöntuojat lupaa paljon ja kaunista, kaikki lupaukset jäävät lunastamatta. jos olette viisaita, niin pysykää kaikki mahdollisimman kaukana kyseisestä firmasta !! kokemusta on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 52
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

hei kaikki !!! vantaan lämmöntuojat lupaa paljon ja kaunista, kaikki lupaukset jäävät lunastamatta. jos olette viisaita, niin pysykää kaikki mahdollisimman kaukana kyseisestä firmasta !! kokemusta on.

Se on ainakin tullut huomatuksi, että suunnitelmat ovat hienoja, mutta toteutus "vähän" ontuu  ;D

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hei kaikki !!! vantaan lämmöntuojat lupaa paljon ja kaunista, kaikki lupaukset jäävät lunastamatta. jos olette viisaita, niin pysykää kaikki mahdollisimman kaukana kyseisestä firmasta !! kokemusta on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hei kaikki !!! vantaan lämmöntuojat lupaa paljon ja kaunista, kaikki lupaukset jäävät lunastamatta. jos olette viisaita, niin pysykää kaikki mahdollisimman kaukana kyseisestä firmasta !! kokemusta on.

Aivan SAMAA mieltä!Ja kokemusta on vaikka kuinka paljon!Kyseisen firman menettelytavat: työsuhteeseen,palkkoihin(varsinkin palkanlaskelmat(te,jotka teitte töitä niiden kautta,tiedätte),työkäytäntöön työpaikoilla;talon vakituisten työntekijöiden ja keikkalaisten,jotka tulevat sinne uusina työntekijöinä,välisiin suhteisiin, ym., liittyen OVAT TODELLA OUTOJA!!!

Pysykää todella kaukana kyseisestä firmasta ja pysykää mahdollisuuksien mukaan pätevässä ammattiliitossa,sekä ottakaa yhteyttä heihin ,jos tilanne vaatii!!! :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

hei kaikki !!! vantaan lämmöntuojat lupaa paljon ja kaunista, kaikki lupaukset jäävät lunastamatta. jos olette viisaita, niin pysykää kaikki mahdollisimman kaukana kyseisestä firmasta !! kokemusta on.

Aivan SAMAA mieltä!Ja kokemusta on vaikka kuinka paljon!Kyseisen firman menettelytavat: työsuhteeseen,palkkoihin(varsinkin palkanlaskelmat(te,jotka teitte töitä niiden kautta,tiedätte),työkäytäntöön työpaikoilla;talon vakituisten työntekijöiden ja keikkalaisten,jotka tulevat sinne uusina työntekijöinä,välisiin suhteisiin, ym., liittyen OVAT TODELLA OUTOJA!!!

Pysykää todella kaukana kyseisestä firmasta ja pysykää mahdollisuuksien mukaan pätevässä ammattiliitossa,sekä ottakaa yhteyttä heihin ,jos tilanne vaatii!!! :-

Kertokaa vähän esimerkkejä mitä kaikkea ko. paikassa touhuillaan? Tässähän herää mielenkiinto.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole itse ollut ko.firmassa duunissa mut eräs työkaverini on ja hänen kohdallaan ontui palkanmaksu ja työvuorot.

Palkkaa ei siis tullut ja jos tuli niin se ei ollut oikein laskettu vaan aina puuttui jotain, pitemmän päälle siis todella rasittavaa.

Päivät oli pitkiä ja olisi pitänyt kuulemma jaksaa venyä ja venyä.. mutta tämä siis vain, että mitä itse olen kuullut.  angry.png

Työkaverini teki lopulta niin, että sanoi goodbye ko. firmalle ja joutui myös taistelemaan saatavistaan lähtönsä jälkeen,

saatavia oli liki 2000 euroa, mutta maksettiin vain puolet? En tiedä sitten, että miten lopulta kävi mut oikeusteitse tuo lähti niitä hakemaan..

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole itse ollut ko.firmassa duunissa mut eräs työkaverini on ja hänen kohdallaan ontui palkanmaksu ja työvuorot.

Palkkaa ei siis tullut ja jos tuli niin se ei ollut oikein laskettu vaan aina puuttui jotain, pitemmän päälle siis todella rasittavaa.

Päivät oli pitkiä ja olisi pitänyt kuulemma jaksaa venyä ja venyä.. mutta tämä siis vain, että mitä itse olen kuullut.  angry.png

Työkaverini teki lopulta niin, että sanoi goodbye ko. firmalle ja joutui myös taistelemaan saatavistaan lähtönsä jälkeen,

saatavia oli liki 2000 euroa, mutta maksettiin vain puolet? En tiedä sitten, että miten lopulta kävi mut oikeusteitse tuo lähti niitä hakemaan..

pystyisitkö millään selvittämään miten lopulta kävi, jos prosessi on jo ohi? ja milloin tämä työkaverisi tapaus kävi? jos asia on vielä auki, niin käske työkaveriasi olemaan vahvana ja jatkamaan loppuun asti, kerro että samassa jamassa on muitakin ja että oikeuden pitää vielä toteutua !! angry.png
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Esim lomakorvausrahat,jotka,kuuluvat,tavallaan jokaiseen palkanmaksuun,kun keikkaahän tehdään, ei ollut maksettu,ennen kun siitä huomautettiin..! huh.gif Pitkän selvityksen jälkeen(palkanlaskija oli kuulemma ainakin puoli vuotta koko ajan lomalla),eikä vastaannut puhelimeen ,tai vastasi jotain ,käsittääkseeni ITALIAKSI ???Asia kuitenkin selvisi...En edelleenkään tiedä,kuin oikein oli laskettu,kun en ole mikään matemaatiikan profeessori ja Vantaan Lämmöntuojilla on TODELLA OUTO palkanlaskentajärjestelmä!!!!

Palkka tulee tilille tiettynä päivänä,mutta SIITÄ PALKANLASKELMASTA,josta tavallaan pystyy näkemään ,mitkä tunnit on tehty ja mitä niistä on maksettu,EI KUULU,EIKÄ NÄY moneen päivään ennen palkanmaksupäivää eikä sen jälkeen.!!! 8)

Olkaa varovaisia!!! :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Esim lomakorvausrahat,jotka,kuuluvat,tavallaan jokaiseen palkanmaksuun,kun keikkaahän tehdään, ei ollut maksettu,ennen kun siitä huomautettiin..! huh.gif Pitkän selvityksen jälkeen(palkanlaskija oli kuulemma ainakin puoli vuotta koko ajan lomalla),eikä vastaannut puhelimeen ,tai vastasi jotain ,käsittääkseeni ITALIAKSI ???Asia kuitenkin selvisi...En edelleenkään tiedä,kuin oikein oli laskettu,kun en ole mikään matemaatiikan profeessori ja Vantaan Lämmöntuojilla on TODELLA OUTO palkanlaskentajärjestelmä!!!!

Palkka tulee tilille tiettynä päivänä,mutta SIITÄ PALKANLASKELMASTA,josta tavallaan pystyy näkemään ,mitkä tunnit on tehty ja mitä niistä on maksettu,EI KUULU,EIKÄ NÄY moneen päivään ennen palkanmaksupäivää eikä sen jälkeen.!!! :)

Olkaa varovaisia!!! ;)

Jotain tämän kaltaista siis työkaverillani. Hän on tällä hetkellä virkavapaalla (=lähti toiseen maahan hetkeksi töihin), joten yhteys häneen on rajoittunutta.

Uskoisin kuitenkin, että asia on joko soviteltu työnantajan ja -tekijän kesken tai sitten se on edelleen oikeuden käsittelyssä?

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Somero lehdessä oli juttua, et nyt ois vielä jotain paperi hommia tekemättä ja sitten päästäis alottaan remonttia sinne Someron paikkaan, jossa siis piti työt alottaa jo 1.8  ;D et saa nähä, koska sit oikeesti alkaa remppa. Paikka kuulemma ei ole vielä julkinen  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ai jotain siis vielä koittavat saada aikaiseksi. Itse muutan Someron keskustaan kuun vaihteessa ja työmatkaa tulee 25 km yhteen suuntaan... Jotain vois alkaa kehittelemään lähempää, mut katsellaan nyt.

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

No niin, nyt sitten kuuluu Vantaan Lämmöntuottajat OY:stä. Ottivat minuun sähköpostitse yhteyttä ja kertoivat , että hommat ovat heistä riippumattomista syistä pitkittyneet... kyselivät myös olenko vielä kiinnostunut heidän asumispalveluyksiköstään? Halusivat minut keskustelemaan yksityiskohdista... Kaiken täällä lukemani jälkeen luulen, että mä jätän tän firman työtarjoukset väliin ja keskityn hakemaan duunia muualta. Vai mitä mieltä olette, uskaltaako tonne lähteä hommiin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niin, nyt sitten kuuluu Vantaan Lämmöntuottajat OY:stä. Ottivat minuun sähköpostitse yhteyttä ja kertoivat , että hommat ovat heistä riippumattomista syistä pitkittyneet... kyselivät myös olenko vielä kiinnostunut heidän asumispalveluyksiköstään? Halusivat minut keskustelemaan yksityiskohdista... Kaiken täällä lukemani jälkeen luulen, että mä jätän tän firman työtarjoukset väliin ja keskityn hakemaan duunia muualta. Vai mitä mieltä olette, uskaltaako tonne lähteä hommiin?

Mä en kyllä lähtis.. ;D

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mulle ei oo tullu tullu sieltä mitään, vaikka niin silloin puhuivat siihen suuntaan, kun ekan kerran soittivat. Mä haluaisin ihan mielenkiinnosta päästä haastetteluu ja kysellä vähän, et miten tässä näin kävi, hih  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Nyt ne hakevat sairaanhoitajaa Mollin sivuilla. Vähän niin kuin esimies tehtäviin. Kiinnostais mutta kun täällä luen näitä tekstejä niin en tiedä uskaltaako. No mietitään. Aikooko joku hakea?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei osunu mulla silmään mollin sivuilla ilmotusta sinne, paatko linkin.  Haluisin ihan mielenkiinnosta sen lukasta. On se kyl aika ihme paikka sanon minä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mulle kyllä palkka ym maksettu ok ja töitä on ihan kivasti...

Kerro nyt trip8 ihmeessä lisää tästä firmasta. Olet yksi niistä harvoista, joilla on ok kokemuksia heistä. Tai kokemuksia yleensäkin.

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mitä haluat tietää?ihan normi rekry firma.soittavat kun tarvivat.palkka tulee sovittuna päivänä.yö lisä on vaan 30 prossaa mutta se on tiedossa ja lukee papereissa ja jokainenhan voi itse päättää suostuuko sillä prosentilla tekemään.se täytt huonoksi puoleksi kertoa että tilinauhan tulo voi kestää mutta tulee kuitenkin.ja saat juuri niitä vuoroja joita pyydät.että tällaisia kokemuksia minulla. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mitä haluat tietää?ihan normi rekry firma.soittavat kun tarvivat.palkka tulee sovittuna päivänä.yö lisä on vaan 30 prossaa mutta se on tiedossa ja lukee papereissa ja jokainenhan voi itse päättää suostuuko sillä prosentilla tekemään.se täytt huonoksi puoleksi kertoa että tilinauhan tulo voi kestää mutta tulee kuitenkin.ja saat juuri niitä vuoroja joita pyydät.että tällaisia kokemuksia minulla. :)

Onko sulla tietoa onko heillä olemassa muuta toimintaa kuin tuota rekrytointia? Kun sitä hoitokotia ovat puuhaamassa Somerolle, niin mietin, että onko sellaisesta heillä ennestään kokemusta. Ja se pääkaupunki seutu vissiin on tällä hetkellä heidän aluettaan, jolla toimivat?

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mun käsittääkseni ei ole aikaisempaa hoitokotia mutta varmaksi en uskalla sanoa.olen kyllä puhunut tulevista hoitokodeista ym "omistajan" kanssa mutta en nyt kyllä tarkemmin muista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sanoi se Viljo mulle ainakin "aikoinaan" puhelimessa, että tämä on ensimmäinen kiinteä paikka, jota Somerolle kyhäävät. muuten heikkä Tuusula ja Vantaa seudulla paljon paikkoja, johon välittävät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

viime viikolla tuli soitto sieltä, että jos vielä sattuisi kiinnostamaan niin Pertteliin aletaan rakentamaan palveluasuntolaa ensi kesäksi.

ja sitä odotellessa olisi pääkaupunki seudulla keikkahommia jos kiinnostaa...

eipä nuo hommat enää oikeen kiinnosta kun mitään eivät tunnu saavan aikaseksi eikä täällä olevien kokemukset ihan parhainta mahdollista tunnu olevan..ei se palkkakaan enää houkuttele..

antaa olla mun puolesta!

Kerran se vaan kirpaisee...;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...