Jump to content
MAINOS

Vantaan lämmöntuojat


Kruulia

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 52
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Vantaan lämmöntuojat työnantajana, kokemuksia, millainen oli? hyvä, huono...?

Samasta firmasta olisin kiinnostunut myös minä. Mahtaako olla kovin uusi yritys, kun ei oikein mistään löydy tietoa siitä? Kokemuksia kaivataan. t. eikku64

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vantaan lämmöntuojat työnantajana, kokemuksia, millainen oli? hyvä, huono...?

Oletko Mimosa ollut itse tekemisissä tuon Vantaan lämmöntuojat firman kanssa? He hakevat juuri nyt lähihoitajia uuteen hoitokotiin ja laitoin hakemuksen. Olisi kiva kuulla heistä edes jotain, ennen kuin mahdolliseen haastatteluun menen. eikku

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jos joku vaan tietää kyseisestä firmasta jotain, ni please vinkkejä. Pk seudulla ainakin pyörivät... palkka kuulostaa ainakin olevan ihan Jees  :nauraa: ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perttelin kunta (Salon lähellä) on myymässä Vantaan Lämmöntuojille 2600 neliön tontin, luin pöytäkirjasta. Mahtaako firma perustaa jotakin hoitokotia sinnekin???  huh.gif

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt on tietoa Vantaan lämmöntuojista. Paikallislehdet kirjoittaa päivittäin miten firma on ollut ostamassa tonttia tai kiinteistöä, eikä sitten kuitenkaan ole ostanut. Tän päivän Someron lehdessä  sitten oli kysytty onko heillä jo jossain hoitokoti tms niin ei ole. Firma vaan on vuokrannut hoitajia työpaikoille pääkaupunki seudulla. Viimeksi ovat tehneet tarjouksen entisestä meijeristä Somerolla, mutta kun remontti ei sais tulla maksamaan mitään, niin ehkä ei voi mummoja laittaa tyhjään halliin asumaan ihan noin vaan.  :)

Ja ovat ottaneet työntekijä hakemuksenkin työkkärin sivuilta pois.

Entinen Kesoil kauppias on firman nokkamies ja vieläkin on öljyn välitys mahdollisuus, joten ei toi firman nimi ole ihan pelkkää inhimillistä lämpöä tarkoittava.

Taidan jäädä seuraamaan homman etenemistä ja olla rauhassa töissä nykyisessä paikassani, vaikkakin pienemmällä palkalla  ;) eikku

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olin vantaan lämmöntuojilla keikkalaisena.Ei siin mitään,mukava omistaja joka hoitaa asiat itse. Palkka tuli ajoissa ja se oli kohtuullinen (sain opikselijana 10,50€/h) Voisin omasta kokemuksesta suositella.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olin vantaan lämmöntuojilla keikkalaisena.Ei siin mitään,mukava omistaja joka hoitaa asiat itse. Palkka tuli ajoissa ja se oli kohtuullinen (sain opikselijana 10,50€/h) Voisin omasta kokemuksesta suositella.

Hyvä sitten, että on ollut positiivinen kokemus.

Itseäni ihmetyttää tässä Someron hoitokodin perustamisessa se, että haetaan hoitajia kuin heillä olisi jo paikka suurin piirtein valmiina ja työt pitäisi alkaa 1.8. ja sitten ei olekaan mitään muuta kuin kova halu perustaa hoitokoti Somerolle. Lehdet tietty kirjoittaa heti kun jotain kiinnostavaa tapahtuu ja väärinkäsityksiä tulee helposti.

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vantaan lämmöntuojat työnantajana, kokemuksia, millainen oli? hyvä, huono...?

Itse olen kyseisestä firmasta töitä hakenut Somerolta... kovasti olin yllättänyt, kun luin paikallislehdestä, että ovat tosiaankin vasta etsimässä toimitiloja hoivokodilleen! Mikäs se sellanen paikka on, joka ensin hakee työntekijöitä ja sitten vasta toimitiloja? Kaikki tuntuu olevan aika paljon auki, en usko että mitään varmaa on luvassa. Miksiköhän ovat ottaneet työpaikkailmoituksensa pois Mol:n sivuilta? Tajusivat varmaan itsekin, että ei pelkällä hyvällä tahdolla firmaa pystyyn laiteta. Parempi tosiaan vaan pysyä kaukana näin hämäristä touhuista, vai mitä mieltä muut ovat?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

samaa mä kans pohtinu ;D on se metkaa juu, ja jotenki silleen ku lehdet antaa oman kuvan asiasta, et onks se sit ihan vääristyny. Somero lehdessä oli hauskasti, et ollaan oikeesti tulos rehellisesti yrittämään Somerolle, vai miten siin oli ;D katotaan ihan jännittää, mitä tästä seuraa :nauraa: ja nyt kirjotetaan hoitokodista ja sillon haettiin asumispalveluyksikköön tai joku tällänen se oli... ja et mikä sit on hyväkuntonen vanhus??? ja kuinka pitkään on hyväkuntonen... mut ei mitään seurataan syntyykö vanhasta meijeristä ilman kustannuksia hoitokoti... vai jostain muusta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä on aika monta, jotka ovat hakeneet sinne Someron tulevaan mikä-se-sitten-tuleekin-olemaan-työpaikkaan. Hyvä niin, olemme paremmin ajan tasalla. Sitä  on myös pohdittu, et kun sinne ei haettu muita kuin lähihoitajia, niin kuka siellä siivoaa ja tekee ruokaa? Jos mun pitäis kokkailla niin ruoka olis aina saman makuista, eli ei minkään makuista. Olen mä vaan sellainen kokki  ;D eikku

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä jo tässä jonkinaikaa ajattelin olevani ainoa joka mietti ja ihmetteli tätä juttua, onneksi on muitakin = ) Mitäs luulette, onko tästä mahdollisesti tulossa jotain työpaikan tapasta? Mulle kyllä soittelivat viime viikolla ja kyselivät niitä ja näitä sekä olenko kiinnostunut menemään lähiaikoina työhaastatteluun? Ei ollut silloin vielä tuo lehtiartikkeli ilmestynyt, jotta olisin älynnyt kysellä mitään sen kummemmin koska toiminta alkaisi jne. Hakemuksia tosiaankin oli tullut valtavasti... samalla kertoivat, että eivät ole vielä ehtineet laittamaan mm sairaanhoitajan ym paikkoja hakuun, joten mä jäin käsitykseen, että lisää työpaikkailmoituksia olisi tulossa; tai sitten todellakin siinä käy niin, että nuo palkatut 12 hoitajaa tekevät kaikki > ruoan, siivoomiset, pyykkihuolto, hoitaminen eli kaikki mahdollinen! Taitaa tulla tuolloin hommasta aika raskasta jolloin tuo luvattu 1950 euron palkka on aika pieni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mulle kans soiteltu pariin kertaan, että voinko lähteä heittämään keikkee pk-seudulle... se on vaan aika hurjaa tehä kumminki isolle sakille ruokaa, ilman ihmeempää koulutusta, jo pelkkä yön organisointi tilauksineen ja muuten, siihen menee iso aika, jos sen tekee työn lomassa. Siiouksiahan tekee hoitajat molnissa paikoissa...et sen uskon, et se tulee. Mut eihän siitä ruokailusta tiä, vaikka se ois ostopalveluna kaupungilta, tai jotain... kuulostaa aika hurjaslta jos talossa 12 saman"arvososta" työntekijää...eikä ketään ns. vastaavaa talossa  >:D [br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 17.06.07 - klo:09:22


tulispas virheitä, siis työn organisointi. Se on eri, et siivoaisko hoitajat myös yhteiset tilat, ku sitä meinasin, et niitä viikkosiivoja tai muita varmaan olis, mut jos ne on hyvä kuntosii, ni ei luulis, et kauheest tarttis siivota...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perttelin kunta (Salon lähellä) on myymässä Vantaan Lämmöntuojille 2600 neliön tontin, luin pöytäkirjasta. Mahtaako firma perustaa jotakin hoitokotia sinnekin???  huh.gif

Vantaan Lämmöntuojat yrittivät ensin ostaa vanhaa koulurakennusta Perttelin kunnalta, tämä ei onnistunut ja nyt ilmeisesti rakentaisivat hoitokodin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä jään nyt sitten kans seurailemaan ja katselemaan, että mitäköhän tosta hommasta tulee. En tiedä olenko kovasti väärässä, mutta pelkään vaan ettei tuo hyvä aikomus riittänytkään tuomaan noita 12 paikkaa hoitajille. Ilmeisesti meno on aika villiä tälläsillä hoivayritysrintamalla? Eikä kukaan hyväkuntoinen vanhus lähde kotoaan mihinkään, varsinkaan tollaseen vanhaan ei niinkään rempattuun meijeriin, nykyisin kun on trendinä hoitaa vanhukset kotona niin pitkään kuin mahdollista. Itse vuodeosaston hoitajana tiedän, että ne vanhukset jotka laitoksiin tai  asumispalveluyksiköihin siirtyvät ovat jo todella raskashoitoisia ja sitä myöten hoitopaikan tilojen pitää todellakin olla helppokulkuisia sekä toimivia, joten isosta rempasta pitää olla kyse. No, onneksi on työntekijän markkinat ja töitä voi (ja kannattaa hakea) muualtakin

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei HALOO,teen keikkaa Vantaan Lämmöntuojissa ja tuntilistassa lukee että yötyökorvaus on (yölisä 21-06) vain 30% !Onko tämä laillista? :-

On laillista. Keikkalainen saa 30 ja vakkari 40. Siis työehtosopimuksessa ei ihan noin lue mutta noin sen suomentaisin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Onkos kukaan saanut haastattelu kutsua lämmöntuojien Someron yksikköön ??  :)

Hiljaista taitaa olla.

joo, eipä ole kuulunut mitään..täytyy varmaan unohtaa koko juttu..harmi, ihan kohtuullinen palkka olisi ollut..

Kerran se vaan kirpaisee...;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onkos kukaan saanut haastattelu kutsua lämmöntuojien Someron yksikköön ??  ;)

Hiljaista taitaa olla.

juu eipä oo kutsua tullut, onko vika meissä, vai mikä siellä mättää... mut ei oo ollu missään Somero-lehdessä tms. juttuakaan, et se ois nyt ostanut jonkun "ihan" oikeen paikan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt sieltä Vantaan Lämmöntuojilta soitettiin, että kyllä se Someron hanke etenee. Jotain kokousta odotetaan olevaksi loppukuusta ja siellä käsitellään joitakin lupa asioita. Kovasti kuulemma on pulaa pääkaupunkiseudulla hoitajista ja lupasi hyvää palkkaa ja auton käyttöön. Että kaikki nyt vaan sinne töihin 8)[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 18.07.07 - klo:14:03


Jäi kyllä outo olo siitä Lämmöntuojat-puhelusta. Jos heillä on niin kova pula hoitajista, niin mikseivät hae työntekijöitä esim. työkkärin sivuilla.  ::) Sellainen fiilis tuli, että laitettiin paikkoja auki Somerolle ja siten soitetaan hakijoille, että tulkaakin pääkaupunki seudulle töihin. Ehkä olen vain skeptinen.

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt sieltä Vantaan Lämmöntuojilta soitettiin, että kyllä se Someron hanke etenee. Jotain kokousta odotetaan olevaksi loppukuusta ja siellä käsitellään joitakin lupa asioita. Kovasti kuulemma on pulaa pääkaupunkiseudulla hoitajista ja lupasi hyvää palkkaa ja auton käyttöön. Että kaikki nyt vaan sinne töihin 8)[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 18.07.07 - klo:14:03


Jäi kyllä outo olo siitä Lämmöntuojat-puhelusta. Jos heillä on niin kova pula hoitajista, niin mikseivät hae työntekijöitä esim. työkkärin sivuilla.  ::) Sellainen fiilis tuli, että laitettiin paikkoja auki Somerolle ja siten soitetaan hakijoille, että tulkaakin pääkaupunki seudulle töihin. Ehkä olen vain skeptinen.

oletko ite ollut yhteydessä sinne suuntaan? mä en ole millään tavalla sinne soitellu, ei oo mitään yhteystietoja..

ei mitään puhetta haastattelusta ja töiden alkamisen ajankohdasta?

ei oikeen houkuttele ajella Perttelistä Hesaan päin..auto kyllä houkuttelisi..8) mutta eipä autosta iloa ole jos työmatkoihin menee noin 3 tuntii 8 tuntisen vuoron lisäksi..eikä palkkakaan siinä riittävässä määrin houkuttele.. aika outoa kyllä etteivät sitten sinne seudulle suoraan hae porukkaa..

Kerran se vaan kirpaisee...;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt sieltä Vantaan Lämmöntuojilta soitettiin, että kyllä se Someron hanke etenee. Jotain kokousta odotetaan olevaksi loppukuusta ja siellä käsitellään joitakin lupa asioita. Kovasti kuulemma on pulaa pääkaupunkiseudulla hoitajista ja lupasi hyvää palkkaa ja auton käyttöön. Että kaikki nyt vaan sinne töihin 8)[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 18.07.07 - klo:14:03


Jäi kyllä outo olo siitä Lämmöntuojat-puhelusta. Jos heillä on niin kova pula hoitajista, niin mikseivät hae työntekijöitä esim. työkkärin sivuilla.  ::) Sellainen fiilis tuli, että laitettiin paikkoja auki Somerolle ja siten soitetaan hakijoille, että tulkaakin pääkaupunki seudulle töihin. Ehkä olen vain skeptinen.

oletko ite ollut yhteydessä sinne suuntaan? mä en ole millään tavalla sinne soitellu, ei oo mitään yhteystietoja..

ei mitään puhetta haastattelusta ja töiden alkamisen ajankohdasta?

ei oikeen houkuttele ajella Perttelistä Hesaan päin..auto kyllä houkuttelisi..8) mutta eipä autosta iloa ole jos työmatkoihin menee noin 3 tuntii 8 tuntisen vuoron lisäksi..eikä palkkakaan siinä riittävässä määrin houkuttele.. aika outoa kyllä etteivät sitten sinne seudulle suoraan hae porukkaa..

En ole muuten ollut yhteydessä kuin sillon keväällä sen hakemuksen lähetin. Ei hän mitään maininnut, että koska mahdollisesti jotain tapahtuu. Sanoi vain, että kokousta odotellaan. Enemmän hän kyllä tuntui mainostavan niitä Hesan töitä. Sanoi, että jos vaan on esim. joku opiskelija tms. niin töitä kyllä on. En itsekään lähde niin pitkän matkan taakse töihin, vaikka palkka oliskin parempi kuin nykyisessä paikassa.

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vai alkaa jotain tapahtumaan  ;)

juu, mullekkin sieltä muutaman kerran soiteltu,et Hesaan töihin tai sinne suunnal, kuulemma pääasias ovat Vantaa ja sit joku toinen kaupunki. mut ei mitään, seurataan innolla :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...