Jump to content
MAINOS

keikka paikkoja


trip8

Recommended Posts

tietäisikö kukaan kivoja keikka paikkoja lähihoitajalle vantaalta?mieluiten vanhusten parista(esim.palvelutalot,hoitokodit jne.) ::)niin ja ihan koko vantaan alueelta :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

vantaalla, peijaksen vastapäätä olevassa Palvelutalo Foibe,sieltä saattaisi löytyä keikkahommia.. sinne haetaan myös lähihoitajia.. kannattaa kysellä nyt kun nää tulevat kesälomatkin alkaa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse tein lh:na töitä paljon metsonkotiin ja simonkotiin. Jälkimmäisessä viihdyin erittäin hyvin! Suosittelen rohkeasti vain kysymään ja tarjoutumaan.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse tein lh:na töitä paljon metsonkotiin ja simonkotiin. Jälkimmäisessä viihdyin erittäin hyvin! Suosittelen rohkeasti vain kysymään ja tarjoutumaan.  :)

Onko simonkodin takana viellä muuten simonpirtti vai...

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos etsit näitä kodinomaisia vanhustenyksiköitä, niin niitä löytyy pilvin pimein. Vantaan kaupungin sivuilta löytyy yhteystietoja. Tässä muutamia: Aarni-koti, Selina-koti, Ida-Maria, Hennina ja Helmeri, Inkerikoti, Hoivakoti Tellus, Hoivakoti Tuija jne. Sitten tietysti perinteiset kunnan paikat. Keikkaa löytyy varmasti ihan joka paikasta, sinä voit vain valita. :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse tein lh:na töitä paljon metsonkotiin ja simonkotiin. Jälkimmäisessä viihdyin erittäin hyvin! Suosittelen rohkeasti vain kysymään ja tarjoutumaan.  ;D

Onko simonkodin takana viellä muuten simonpirtti vai...

Oli se siellä ainakin vielä vuonna 1999 ja 2000 mutta nykyisin en tiedä  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Kehäkukka

vantaalla, peijaksen vastapäätä olevassa Palvelutalo Foibe,sieltä saattaisi löytyä keikkahommia.. sinne haetaan myös lähihoitajia.. kannattaa kysellä nyt kun nää tulevat kesälomatkin alkaa..

Foibeen tunnutaan hakevan kokoajan porukkaa, onkohan iso paikka kun niin suuri vaihtuvuus vai onko muuten vaan jotain?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

vantaalla, peijaksen vastapäätä olevassa Palvelutalo Foibe,sieltä saattaisi löytyä keikkahommia.. sinne haetaan myös lähihoitajia.. kannattaa kysellä nyt kun nää tulevat kesälomatkin alkaa..

Foibeen tunnutaan hakevan kokoajan porukkaa, onkohan iso paikka kun niin suuri vaihtuvuus vai onko muuten vaan jotain?

Foibella on hämärän työpaikan maine. En ole itse siellä koskaan ollut töissä, mutta ystäviäni on. Palkkaa on maksettu miten sattuu ja kaiken lisäksi palkka on ollut pienempi mitä sopimukset sanovat. Itse välttäisin paikkaa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Foibe vaikuttaa hyvältä.. kunnes tutustuu tarkemmin.

Itselläni se kokemus, että luvataan asioita, jotka eivät pidä loppupelissä.

Puhelimessa luvataan hyvää ja kaunista, sanotaan, että voi sanoutua irti edellisestä paikasta, että pääsee mahdollisimman pian heille töihin. Että suullinen sopimus on täysin yhtä pitävä kuin kirjallinenkin. Itse tajusin onneksi vaatia kirjallista sopimusta, ennenkuin lähden pois vakkaripaikasta. Työsopimusta allekirjoittamaan mennessä asiat olivatkin muuttuuneet päälaelleen. Kummallista siinä oli sekin, että minun kuviteltiin hyväksyvän asia nikottelematta. Siinä hetkessä siunasin varovaisuuttani.

Voitte vain arvata, lähdinkö Foibeen töihin.. ;D Siis en!  En myöskään suosittele kenellekään oman kokemukseni pohjalta. Ja jos joku pakon edessä menee, niin kannattaa olla tarkka, kirjoituttaa työsopimus niin tarkkaan, ettei siinä tule pienintäkään mahdollisuutta tulkinnanvaraisuuteen. Eikä luottaa ns. suulliseen sopimukseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kehäkukka

Se on huomattu ettei hoitoallalla voi täysin luottaa työnantajaansa, niitä työnantajia on harvassa.

Jos menet työhaast. ja sinulle luvataan siellä esim.päivätyötä, ei öitä, ni johan menee pari kuukautta ja yövuoroja onkin listalla. Työsopimukset kirjoitetaan liian "löysiksi" , työnantajan eduksi tietenkin, ja alussa mukavalta tuntunut työnantaja pyörtääkin sanansa/lupauksensa. Harvassa paikassa yli kymmenen vuoden kokemukseni aikana on  noudatettu sitä mitä on alussa sovittu. Kannattaa siis olla TODELLA TARKKA millaisen työsopim. menee kirjoittamaan ja mitä pykäliä, mutta jos-kohtia siellä on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitten kun jonain päivänä tehyn työtaistelu on ohi, niin mä ainakin aion mennä keikkailemaan Helsingin Oulunkylässä sijaitsevaan Kustaankartanon vanhustenkeskukseen (pakkotyölaitokseen). Kiva työ, tarpeeksi henkilökuntaa, sopiva työtahti ja mukava ilmapiiri. Suosittelen  >:D

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kehäkukka

Kustiksessa=Kustaankartanossa ois paikka auki yötyöhön netissä , mutta kun sitä tiedustelin niin työsopimus kirjoitetaan 3-vuorotyöksi eli tällähän siis työnantaja saa pompottaa työntekijää mielivaltaisesti. Kumma kun toisissa paikoissa  (sekä kunnalla+yksityis.) yötyötä saa tehdä 11t/yö jolloin jaksotyön tunnit täyttyvät ja toisissa paikoissa taas tehdään 10t/yö jolloin viikkolevon aikana pitää mennä vielä paikkamaan päivävuoroja.

Mielestäni työvuorolistoja tehdessä on paljon helpompaa laittaa yököille 11t/yö ja lakisäät. viikkolepo + vapaa kuin laskea tunteja sinne ja tänne jne kun tehdään vain 10t  :)

Pääseväthän yököt tekemään päivätyötä ylitöinä jos haluavat ja koulutuksiinkin pääsee päivisin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Meillä yököt tekee ns.7yötä,7vapaata.. Ja tuntimäärä per yö on10.5..

Joka listalla siis vajausta muttei niitä "rokoteta" useinkaan päivävuoroilla

vaan ne alijäämä tunnit vähennetään yötyölisistä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Foibe on kiva paikka keikkailla.. Itse olen tehnyt sinne paljon keikkaa ja viihdyn todella hyvin.. 

Miksi valittaa siitä että keikkoja luvataan mutta niitä ei saa, oletteko miettineet ehkäpä sitä että vika on keikkalaisessa? Ei missään katota laiskoja keikkalaisia. Ei työt hoidu vaan istumalla. Kaikki mitä päivän aikana teet, vaikuttaa jatkoosi keikkalaisena..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksi valittaa siitä että keikkoja luvataan mutta niitä ei saa, oletteko miettineet ehkäpä sitä että vika on keikkalaisessa? Ei missään katota laiskoja keikkalaisia. Ei työt hoidu vaan istumalla. Kaikki mitä päivän aikana teet, vaikuttaa jatkoosi keikkalaisena..

Joo, mutta mites siinä vaiheessa kun ei ole paikassa vielä vuoroakaan tehnyt...?

Ja tää lähinnä ihan vaan yleisenä kysymyksenä. En ole ikinä Foibessa keikkaa tehnyt, enkä niitä kyllä kysynytkään silloin kun itse Vantaalla asustelin. Kuullut olen kyllä niiden antamista katteettomista lupauksista. Ja korostan vielä, kuulopuheita...

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...