Jump to content
MAINOS

Sähköinen kirjaaminen


eh-neito

Recommended Posts

Minkäslaista kokemusta foorumin väellä on sähköisestä kirjaamisesta ensihoidon ja sairaankuljetuksen parissa? Ihan kiinnostuksesta kyselen kun itse olen opiskeluaikoina jonkin verran kartoittanut ennakkoluuloja/fiiliksiä asian suhteen.

Aikaisemmin oli puhetta siitä, että ainakin Helsingin pelastuslaitos ottaisi käyttöön tällaisen e-rapo-järjestelmän. Olen itse ollut poissa ensihoidon kuvioista reilun vuoden ja varmistelisinkin siksi että onko se käytössä ja olisiko jollain täällä kokemuksia miten systeemi siinä tapauksesssa on toiminut? Tietenkin kokemuksia olisi kiva kuulla myös sieltä "toisesta päästä", eli vastaanottavasta sairaalasta.

muoks:

tuolta http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=8818.msg87344#msg87344 löytyikin jotain. hain ensin vissiin jotenkin hassusti kun ei osumia löytynyt...

mutta kertokaa ihmeessä lisää (ja tarkempia) kokemuksia jos niitä on!

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...