kissankarva Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 (edited) Hei! Minulla on tasan viikon päästä työhaastattelu! Ja nyt tässä vaiheessa aloin stressaamaan muiden asioiden lisäksi sellaista asiaa, että eikai haastattelu ole vieraalla kielellä? Minua jännittää jo nyt aivan kamalasti.... Onko kokemusta, ollaanko keskustelu hoidettu suomeksi vai? En paljasta yksityiskohtaisia asioita, mutta olen työnhaussa suomalaiseen hoitokotiin, jossa johtaja ja esimies ovat puhuneet minulle sähköpostin välityksellä suomea. Edited February 18, 2019 by kissankarva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mats Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Eiköhän tuota voi kysyä suoraan ko paikasta. Luulisin, että se riippuu mitä kieltä töissä puhutaan. Jos töissä puhutaan asiakkaille ja keskenään suomea niin eiköhän haastattelukin suomeksi mene. Jos taas työkieli on muu (ruotsi) niin sitten sillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts