Jump to content
MAINOS

Töissä oman alueen terkkaríssa?


Sukunajo

Recommended Posts

No huhhuh -Emmi. Mä kyllä hajoisin siihen, jos mummot tulis mun oven taaksi valittelemaan kolotuksia. Onneks asun kolmennessa kerroksessa ja täällä ei ole hissiä ;D Mutta asiaan, eiks ihmiset oikeasti tajua, että me tehdään duunia sen vuoron ajan ja sit me ollaan ihan vapailla. Koska duuni ei ole meidän elämää kuitenkaan se 24/7...

"Have you ever tried? Have you ever failed? It doesn't matter. Try again.Fail again. Fail better" S.Becket

"Quad me Nutrit, Me destruit"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä oon alkanu nähdä tän asian vahvuutenani. Mä oon asunu tällä alueella yhteensä yli 10v ja ekan kerran siis 11v:n iässä. Nyt tänäänkin tuli isän työkaveri käymään. Kiva kun tuntee potilaista laajemmin kuin ne effica-tiedot. Osaa jotenkin paremmin kysyä oikeita kysymyksiä hoidon tarpeen arviossa jne. Musta tuntuu, että 75% meiän potskuista tietää mut joko koulusta tai sit srk:n nuoriso-ohjaajuus ajoilta. (Eli aika monta naamaa tullu koluttua leireillä läpi.) Sit vielä äidin, isän, siskon tai veljen kautta ja nykyään mun lasten kaverien vanhemmat kans. Voinen sanoa, etten oikeesti enää tiedä puoliakaan ketkä mua moikkaa, mut kaikkialla joku moikkaa. Vähän sellainen emmerdale-kylä-henkisyys... (Apinan tuntee kaikki, apina ei tunne ketään...)

Ja sit on hyvä, kun maantieteellisestikin tietää alueen melko tarkkaan. "Niin joo, siinä on se jyrkkä mäki, jos lähtee oikomaan".

Mut onhan niitä huonojakin puolia...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, on tässä hommassa ne omat vahvuudetkin. Mä olen koko ikäni asunu täällä. Tän apinan tuntee kans melkein kaikki. Mut paljon kuulee ja näkee asioita joita ei tahtois. Ja kiusallisia tilanteita joillekin ihmisille on aiheuttanu se, että vastaan puhelimeen tai oon tässä kun he tulevat lääkäriin. Joskus on joku sanonukin et oisko siellä toista hoitajaa.. ja onneks sellanen on löytyny.

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...