Jump to content
MAINOS

Hoitajan vaitiolovelvollisuus


Shoitajatar

Recommended Posts

Kuinka vakavasti suhtaudutte hoitajan vaitiolo- ja salassapitovelvollisuuteen. Missä kulkee raja ja milloin asiaan olisi puututtava? Itse joudun asiaa pohtimaan, sillä tietooni tuli, että eräs sairaanhoitaja on puhunut tuttavalleni hoitooni liittyvistä asioista. Asioita, joita en itse ole kertonut kenellekään. Asioita, joita olen kertonut hoitohenkilökunnalle. Ja puhutaan hyvin arkaluontoisista asioista. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ehdottomasti rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan. Mahdollisesti myös sinua hoitanut taho on sitä rikkonut, jos tämä kyseinen sairaanhoitaja ei siis ole sinua hoitanut ja silti tietää asian.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3 tuntia sitten, Vieras: 123 kirjoitti:

Ehdottomasti rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan. Mahdollisesti myös sinua hoitanut taho on sitä rikkonut, jos tämä kyseinen sairaanhoitaja ei siis ole sinua hoitanut ja silti tietää asian.

On hoitanut minua tämä hoitaja. Minun mielestä tämä hoitaja on vastuussa puheistaan, ei hoito taho. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

16.2.2019 klo 19.39, Vieras: Minä kirjoitti:

On hoitanut minua tämä hoitaja. Minun mielestä tämä hoitaja on vastuussa puheistaan, ei hoito taho. 

No sitten vain hän on vastuussa. Tee asiasta ilmoitus vaikka potilasasiamiehelle. Hän neuvoo kuinka edetä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...