Shoitajatar Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 (edited) Kuinka vakavasti suhtaudutte hoitajan vaitiolo- ja salassapitovelvollisuuteen. Missä kulkee raja ja milloin asiaan olisi puututtava? Itse joudun asiaa pohtimaan, sillä tietooni tuli, että eräs sairaanhoitaja on puhunut tuttavalleni hoitooni liittyvistä asioista. Asioita, joita en itse ole kertonut kenellekään. Asioita, joita olen kertonut hoitohenkilökunnalle. Ja puhutaan hyvin arkaluontoisista asioista. Edited February 16, 2019 by Shoitajatar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 123 Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Ehdottomasti rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan. Mahdollisesti myös sinua hoitanut taho on sitä rikkonut, jos tämä kyseinen sairaanhoitaja ei siis ole sinua hoitanut ja silti tietää asian. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hihhuleita Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 lähihoitajina, sairaanhoitajina ja lääkäreinä on nykyään kaikenlaisia hihhuleita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minä Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 3 tuntia sitten, Vieras: 123 kirjoitti: Ehdottomasti rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan. Mahdollisesti myös sinua hoitanut taho on sitä rikkonut, jos tämä kyseinen sairaanhoitaja ei siis ole sinua hoitanut ja silti tietää asian. On hoitanut minua tämä hoitaja. Minun mielestä tämä hoitaja on vastuussa puheistaan, ei hoito taho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 123 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 16.2.2019 klo 19.39, Vieras: Minä kirjoitti: On hoitanut minua tämä hoitaja. Minun mielestä tämä hoitaja on vastuussa puheistaan, ei hoito taho. No sitten vain hän on vastuussa. Tee asiasta ilmoitus vaikka potilasasiamiehelle. Hän neuvoo kuinka edetä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts