kissankarva Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Hei, olen työn perässä juoksemassa ulkomaille ja pohdinkin tässä, mitenkä kirjaaminen esim. skandinaviasta poikkeaa suomalaisesta systeemistä. Onko se erilaista? Onko siinä pilkun halimista enemmän vai vähemmän? Miten koette? Olen käyttänyt pegasosta ja hilkkaa aiemmin, jos jotakuta kiinnostaa mun taidot.
Guest Mats Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Samanlaista ainakin Norjassa. Rakenteellinen kirjaaminen. Se mikä joskus naurattaa on, kun nämä kirjoittaa ihan pokalla murteella sairauskertomukseen.
kissankarva Posted February 17, 2019 Author Posted February 17, 2019 12.2.2019 klo 23.50, Vieras: Mats kirjoitti: Samanlaista ainakin Norjassa. Rakenteellinen kirjaaminen. Se mikä joskus naurattaa on, kun nämä kirjoittaa ihan pokalla murteella sairauskertomukseen. Aivan. Miten nopeasti uuteen kieleen tottuu, jos saan udella?
Guest juukyllä Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 eihän noi hoitokirjaukset mitään rakettitiedettä ole. Sama se miten ne on kirjoitettu. Tuskin niitä edes luetaan.
Guest Mats Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 4 tuntia sitten, kissankarva kirjoitti: Aivan. Miten nopeasti uuteen kieleen tottuu, jos saan udella? Riippuu toki, minkälainen kielitaito yleisesti on. Sanoisin, että kuukausi - pari kesti itsellä, että alkoi suht hyvin ymmärtää. Vuoden verran, että voin sanoa hyvin osanneeni, ja vieläkin koko ajan oppii neljän vuoden jälkeen.
Guest Vieraille maille Posted February 18, 2019 Posted February 18, 2019 Saakos sitten udella mikä oli lähtötaso norjan kanssa?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.