Jump to content
MAINOS

Hälytysraha


Vieras: Santtu

Recommended Posts

MAINOS
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

10-50 euroa. Kympin saa puhelusta. 50 jos yöllä joutuu lähtemään. Siltä ja väliltä on vaikka mimmosta summaa.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yli vuorokausi aikasemmin hälytetty 30€

Alle vuorokausi tai vaativaa erikoisosaamista vaativa 85€

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hm.. pitäsköhän Seuren maksaa hälyrahaa? onko kellään ajatusta? en itse ainakaan saanut vaikka olin tunnin sisällä kohteessa.. mut onkohan se sitten eri noilla keikka firmoilla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä saa hälytysrahan, jos hälytetään alle 5 sisällä.  Hälytysraha 7 euroa. 

Jos hälytys tapahtuu yli 5 tunnin sisällä, ei hälytysrahaa tipu.

Meillä tuplavuoroista ei saa mitään erityskorvausta. Ylitöitähän siinä kertyy se 8 tuntia. Ja itte saa valita ottaako rahana vai vapaana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hm.. pitäsköhän Seuren maksaa hälyrahaa? onko kellään ajatusta? en itse ainakaan saanut vaikka olin tunnin sisällä kohteessa.. mut onkohan se sitten eri noilla keikka firmoilla?

Käsittääkseni keikkafirmat eivät maksa hälytysrahaa. Hälytysraha on korvaus työsuhteessa olevalle työntekijälle siitä, että hän suostuu nopealla varoituksella vuoronvaihtoon/ylimääräiseen vuoroon.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tais olla 40 ekua. Nyt ko on pidemmalla sopparilla niin ettäsen edes saa.  Sillonha sitä ei ees tuu jos ei oo määräyskirjaa..tietenkä siis ei. paitti jos jää tuplavuoroon niin sitte saa ja se oli 30 ekua sitten tjtn.

Herättäkää minut kun työaika loppuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...