Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Vieras: Santtu

Hälytysraha

Recommended Posts

Vieras: Santtu

Kuinka paljon saat hälytysrahaa? Summat tuntuvat vaihtelevan kovastikin ympäri suomea. huh.gif

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lääkärihoitaja

85e

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Osku

85e

Tohon hintaan vois jo ekstraa painaakkin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
otto

10-50 euroa. Kympin saa puhelusta. 50 jos yöllä joutuu lähtemään. Siltä ja väliltä on vaikka mimmosta summaa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pikku myy

Yli vuorokausi aikasemmin hälytetty 30€

Alle vuorokausi tai vaativaa erikoisosaamista vaativa 85€

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
SnowBall

Hm.. pitäsköhän Seuren maksaa hälyrahaa? onko kellään ajatusta? en itse ainakaan saanut vaikka olin tunnin sisällä kohteessa.. mut onkohan se sitten eri noilla keikka firmoilla?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Omppu85

Meillä saa hälytysrahan, jos hälytetään alle 5 sisällä.  Hälytysraha 7 euroa. 

Jos hälytys tapahtuu yli 5 tunnin sisällä, ei hälytysrahaa tipu.

Meillä tuplavuoroista ei saa mitään erityskorvausta. Ylitöitähän siinä kertyy se 8 tuntia. Ja itte saa valita ottaako rahana vai vapaana.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-VF-

Hm.. pitäsköhän Seuren maksaa hälyrahaa? onko kellään ajatusta? en itse ainakaan saanut vaikka olin tunnin sisällä kohteessa.. mut onkohan se sitten eri noilla keikka firmoilla?

Käsittääkseni keikkafirmat eivät maksa hälytysrahaa. Hälytysraha on korvaus työsuhteessa olevalle työntekijälle siitä, että hän suostuu nopealla varoituksella vuoronvaihtoon/ylimääräiseen vuoroon.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Nti Sählä

tais olla 40 ekua. Nyt ko on pidemmalla sopparilla niin ettäsen edes saa.  Sillonha sitä ei ees tuu jos ei oo määräyskirjaa..tietenkä siis ei. paitti jos jää tuplavuoroon niin sitte saa ja se oli 30 ekua sitten tjtn.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille