Guest Santtu Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Kuinka paljon saat hälytysrahaa? Summat tuntuvat vaihtelevan kovastikin ympäri suomea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=5025.0 http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=4266.0 http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=7215.0 http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=3407.0 Täällä se on reilut pari kymppiä jos jäät tekemään toisen vuoron tai tuut vapailta töihin. Ei paljon motivoi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kemmuru Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 47 € "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lääkärihoitaja Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 85e Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 85e Tohon hintaan vois jo ekstraa painaakkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loiloi Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 30 euroa Link to comment Share on other sites More sharing options...
otto Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 10-50 euroa. Kympin saa puhelusta. 50 jos yöllä joutuu lähtemään. Siltä ja väliltä on vaikka mimmosta summaa. Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikku myy Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Yli vuorokausi aikasemmin hälytetty 30€ Alle vuorokausi tai vaativaa erikoisosaamista vaativa 85€ I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowBall Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Hm.. pitäsköhän Seuren maksaa hälyrahaa? onko kellään ajatusta? en itse ainakaan saanut vaikka olin tunnin sisällä kohteessa.. mut onkohan se sitten eri noilla keikka firmoilla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omppu85 Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Meillä saa hälytysrahan, jos hälytetään alle 5 sisällä. Hälytysraha 7 euroa. Jos hälytys tapahtuu yli 5 tunnin sisällä, ei hälytysrahaa tipu. Meillä tuplavuoroista ei saa mitään erityskorvausta. Ylitöitähän siinä kertyy se 8 tuntia. Ja itte saa valita ottaako rahana vai vapaana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Hm.. pitäsköhän Seuren maksaa hälyrahaa? onko kellään ajatusta? en itse ainakaan saanut vaikka olin tunnin sisällä kohteessa.. mut onkohan se sitten eri noilla keikka firmoilla? Käsittääkseni keikkafirmat eivät maksa hälytysrahaa. Hälytysraha on korvaus työsuhteessa olevalle työntekijälle siitä, että hän suostuu nopealla varoituksella vuoronvaihtoon/ylimääräiseen vuoroon. Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nti Sählä Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 tais olla 40 ekua. Nyt ko on pidemmalla sopparilla niin ettäsen edes saa. Sillonha sitä ei ees tuu jos ei oo määräyskirjaa..tietenkä siis ei. paitti jos jää tuplavuoroon niin sitte saa ja se oli 30 ekua sitten tjtn. Herättäkää minut kun työaika loppuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
syxid Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 85 euroa. Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.