Jump to content

malmi m3

rollaattori-sussu

Recommended Posts

Posted

ketään töissä kyseisellä osastolla?

ite sain sieltä vakipaikan (oli kyllä vakipaikka jo ennestäänkin, mut vähä eri hommissa)

ja alotan ens kuussa.

olis kiva kuulla osastosta.

Montako hoitajaa henkilökuntaan kuuluu+ onko paljon sairaanhoitajia? Minkä ikäisiä hoitajia ja onko sekä naisia että miehiä töissä.

Kaikki kokemukset ja tiedot tervetulleita!

MAINOS
Posted

Pari kertaa oon käynyt m3:lla keikalla ja ihan ok-paikalta vaikutti. Lukumääriä en muista, mutta hoitajista suurin osa taisi olla sairaanhoitajia. Oh oli mies, muut olivat naisia, ainakin silloin parina kertana milloin olen siellä käynyt.

Posted

Kiitos viis4=)

Lisää informatioonia kiitos!

Posted

no heipä hei!

olin ite muutaman kuukauden ko. osastolla duunissa. oh ja porukka muutenki vaihtunut aika lailla vuoden vaihteen jälkeen. suurin osa hoitsuista joo sairaanhoitajia, lähäreitä muutama. mulla henk.koht. ei ko osastosta kauheen hyviä mielipiteitä oo antaa, työilmapiiri oli ainakin ihan suolesta, jotkun "vanhat" hoitsut naama koko ajan väärinpäin , ja uusia hoitsuja katottiin pitkään jos suunsa avasi... onneks potilasmäärää alennettiin, porukka oli aika kypsää, jonka takia mäkin sieltä lähdin. mut kuulemma nyt kait siellä jo viihtyy. mut onnee vaan vakipaikan johdosta! ;D

Posted

Kertokaas vielä, että millaista on potilasaines tuolla M-osastoilla ylipäätään? Keikkaa siellä tuntuis olevan tarjolla vaikka kuinka ja paljon...

Posted

Kertokaas vielä, että millaista on potilasaines tuolla M-osastoilla ylipäätään? Keikkaa siellä tuntuis olevan tarjolla vaikka kuinka ja paljon...

Vanhuksiahan siellä pääasiassa on, keski-ikäisetkin on aika harvinaisuus. M-osastot on niitä Malmin akuuteimpia osastoja.

Posted

Jeps, olen ollut ja oikein mukava osasto + mahtava osastonhoitaja!! *nolona* Kiirettä kyllä pitää, että sinänsä saa varautua, että istumaan et juurikaan kerkiä.. :-

Posted

Suurin osa M-puolenkin potilaista on vanhuksia, yleensä pneumonia- tai muita infektio, yt lasku-, sydämen vajaatoiminta-potilaita. Joo keski-ikä se 80v....ei paljoo eroo muuten a-osastoista kun että on enempi iv-juttuja..perushoitoa ja kuntoutusta pääasiassa. Saattaapi olla et asiallisemmat potilaat on myös m-puolella, ei aina.

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...