Jump to content
MAINOS

Ilmari Helanderin vanhustensäätiö?


Vieras: Nasu

Recommended Posts

En ole ollut töissä, mutta vierailulla olen käynyt. Pitävät erittäin korkeaa profiilia yllä Ilmari Helanderin perintöä kunnioittaen, kehittävät toimintaansa - ja omaiset sekä asukkaat ovat tyytyväisiä (tälläisen käsityksen olen siis saanut). Mitoitukset kunnossa. Tuli myöskin sellainen tunne, että vaativat aika laaja-alaista osaamista + jotain erityistaitoa (kuten pianonsoitto- tai askartelu- tai leipomis- tai puutarhanhoitotaitoja kaikenmaailman validaatiomenetelmäosaamisten lisäksi).

Missähän paikassa olet vieraillut? Näin ei ainakaan ole Maunulassa.Vakituista henkilökuntaa ei juuri ole.Sijaisilla pyörii, on sitten koulutettu tai kouluttamaton.Mitoitus on minimissä.

Taitaa olla Maunula säästökohde, asukkaille kallis.Tyytyväisyys? Itse en vanhuksena olisi tyytyväinen, jos

minulle syötettäisiin kalliilla kuukausimaksulla puuroa kolme kertaa päivässä ja lähes joka päivä. ;D

tätä en allekirjoita, olen ollut maunulassa töissä yli kaksi vuotta, eikä siellä todellakaan syötetä asukkaille puuroa kolme kertaa päivässä... minulla ei ole muuta kuin positiivisia kokemuksia ko. paikasta ja aina tuli palkka ajallaan.

Miksiköhän tuossa Iltasanoman jutussa puhutaan "ohittanut turvatoimet".

Olisi mukava kuulla teiltä jotka olette talossa työskennelleet minkäläiset nuo turvatoimet ovat olleet/ovat tällä hetkellä?

Kuinka niitä on parannettu tapauksen jälkeen? Onko hoitajien turvallista työskennellä talossa?

Jos talossa on turvatoimet tuleehan niiden toimia oli vierailija tuttu tai tuntematon. Hoivalaitostenhan tarkoitus on taata turvallinen asuinpaikka.

sen verran voin kertoa, että palvelutaloon ei pääse ilman avainta, joten tiedän tämän kyseisen tapauksen, vanhus on päästänyt kyseisen miehen sisälle itse, hoitajat eivät ole päästäneet. Kukapa voi kieltää jos äiti haluaa tavat oman poikansa? talon turvatoimissa ei mielestäni ollut mitään vikaa.

Soittelin ja kysyin keikkaa tuolta, palkka vaan tuntui olevan matala mitä kertoivat puhelimessa, jäin miettimään.

Onko tietoa siellä työskenneillä oletteko verranneet palkkojanne muihin paikkoihin?

Alempaa palkkaa maksavat, verrattuna muihin yksityisiin paikkoihin.Lisäksi keikkatyötä tekevät joutuvat odottamaan palkkaansa.Maksavat palkan kaikille työntekijöille listoittain, erillisen maksuaikataulun mukaan.

On tieto, ettei ko.säätiö olisi maksellut työntekijöille kokemuslisiä tai palkkaa muuten

pykälien mukaisesti.Lisäksi työnantaja olisi ilmoittanut, ettei kokemuslisiä voi maksaa jos ei työntekijä ole niitä hakenut.Onko vastuu tässä työntekijällä? :o

nykyään se vain on niin, että yksityisellä puolella joutuu hakemaan kokemuslisänsä palkkaan itse, eli näyttämällä todistukset kokemusvuosista. Näin jouduin myös itse tekemään.

Pikkulinnut lauloivat samaa kuin tuo yllä oleva henkilö kirjoittaa ettei asiat ole parantuneet mihinkään. Onko totta?

minkä asian olisi pitänyt talossa parantua? itse olin hyvinkin tyytyväinen olooni siellä.

Hienoa, jos asiat ovat parantuneet vuodesta 2008! Työpaikkoja näyttää olevan haussa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
MAINOS
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...