Jump to content
MAINOS

Palkka johon olisin tyytyväinen


jarno

Mikä olisi mielestäsi oikea peruspalkka AMK-tason hoitajalle?  

108 ääntä

  1. 1. Mikä olisi mielestäsi oikea peruspalkka AMK-tason hoitajalle?

    • alle 2000e
      1
    • 2000e-2332e
      9
    • 2333e-2665e
      34
    • 2666e-2999e
      32
    • 3000e-3332e
      42
    • 3333e-3665e
      2
    • yli 3665e
      3


Recommended Posts

noh.. jännä kuinka ihmiset vertaa kokoajan toisten ammattialojen palkkoihin ja itkevät et onko mein vaatimukset oikeutettuja. on se kummaa että itse hoitoalan ihmisenä vähättelet omaa työtäsi ja arvostusta kuinka tärkeä työsi on. mua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut alat saa ja ei saa.. se mikä kiinnostaa on suomen hoitoalan palkkaus, jos ruotsissa saadaan 1000e/kk enemmän niin miksei suomi pystyisi samaan. ihan varmasti pysyisi ja kohta on pakko pystyä et ihmiset saa hoitoa.

lakkoon ja joukkoirtisanoutumista vaa! siinähä paskat housussa ovat... ja ku tääl itketään et mistä rahat niin suomen perusterveydenhuolto on naurettavan halpaa hupia asiakkaille.. kunnon kertamaksut niin jää monet turhat päivystyskäynnitkin toteutumatta :)

*odottaa innolla et joku inahtaa ja moralisoi mua* :D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

ja ku tääl itketään et mistä rahat niin suomen perusterveydenhuolto on naurettavan halpaa hupia asiakkaille.. kunnon kertamaksut niin jää monet turhat päivystyskäynnitkin toteutumatta :D

Niinpä ja labrat kans maksullisiks, paitsi sellaisilta joiden pitää käydä perussairauden takia enemmän kuin kerran kuussa siellä. Mulla kiehahtaa AINA kun joku inisee miten selkä vääränä maksaa veroja eikä saa niille edes vastinetta (joutuu odottamaan tunnin labrassa tms muuta "kamalaa".) Ihmisillä ei oo varmaan mitään todellista käsitystä edes paljonko yks labrassa käynti tai muu vastaava "ilmaistuote" maksaa. Osa tuntuu kuvittelevan, että 11-22eur kuittaa sen lääkärin luona käynninkin täysin.

Palkkatoiveista ja -vaatimuksista oon samaa mieltä kuin Dino:

Mieluummin siis kohtuulliset vaatimukset joista tingitään vähän kuin utopistiset vaatimukset jotka kaatuvat kokonaan omaan mahdottomuuteensa.

Ahneille on aina ollut omanlaisensa loppu...  ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...