Nurse2008 Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Iltalehdellä on Pro Nurse-kampanja. :) Siinä kerätään nimiä tulevalle pääministerille ja muistutetaan hoitoalan työntekijöille (siis hoitajille) tehdyistä lupauksista. Mielenkiintoista. Nostan hattua Iltalehdelle. IL aikoo seurata jatkossa miten lupaukset toteutuu. Siinä meille sponsori ;) - käykäähän muistuttamassa Vanhasta tai kuka se sit lieneekään. http://www.iltalehti.fi/suurilupaus/adressi.shtml
Annastiina Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Just pongasin iltalehdestä tän kampanjan...Ensi viikon lehti seuraa hoitajien arkea erilaisissa työpisteissä työvoimapulan keskellä 1700 e peruspalkalla...Juttua tulossa myös näistä jotka ovat pakanneet kimpsut ja kampsut ja muuttaneet paremman palkan perässä ulkomaille... Hyvä Iltalehti! Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä. Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää, kukaan ei kiitä - Maija Vilkkumaa-
-teme- Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Jokohan tää ois se viimenen adressi mihin tarttee nimee vääntää, et hoitajien palkat saatas kohdalleen, huoh!
Kerde Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Jokohan tää ois se viimenen adressi mihin tarttee nimee vääntää, et hoitajien palkat saatas kohdalleen, huoh! Veit sanat suusta... ;) Sukunimi Etunimi, Paikkakunta Sukunimi Etunimi, Paikkakunta Sukunimi Etunimi, Paikkakunta Sukunimi Etunimi, Paikkakunta Sukunimi Etunimi, Paikkakunta Sukunimi Etunimi, Paikkakunta Olipas mielenkiintoisia allekirjoittaneita... :) Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.
dino Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 20 vuotta olen tätä hoitajien edunvalvontaa seurannut ja milloinkaan ennen ei ole tällaista median ja jopa poliitikkojenkin liikuttavan yksimielistä tukea meidän vaatimuksille ollut. Nyt tämä homma on hoidettava jos koskaan - jos tämä taas mokataan niin voihan prkele tätä meidän touhua... Jos Islannissa korotettiin aikanaan hoitajien palkkoja kymmeniä prosentteja yhdellä kertaa niin kyllä sen pitää onnistua meilläkin - meistä itsestä ja alan yhtenäisyydestä/taistelutahdostahan tämä loppujen lopuksi on kiinni..
kemmuru Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Komppaan Kerttuliinia, toivottavasti on viimeinen adressi joka pitää tämän asian puolesta allekirjoittaa. "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-
aloe Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Kävinpä minäkin allekirjoittamassa, jos nyt sittenkin saataisiin se kovasti lupailtu korotus! Olis kyllä jo korkea aika. Mielenkiintoista tosiaan kun media on pitänyt aiheen esillä nyt myös vaalien jälkeen. Yleensähän nämä jutut häviää kuin pieru saharaan kun vaalit on ohi..
-VF- Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Allekirjoitin minäkin tun adressin, vaikka vastaavanlainen adressi onkin ollut olemassa jo jonkin aikaa. ;) Hyvä asiahan se on, että media on ottanut nimen omaan hoitajille esitetyt vaalilupaukset silmätikukseen. Monen kymmenen prosentin palkankorotukset on mahdollista toteuttaa. Kuten Dino mainitsi, niin Islanti on tehnyt samanlaisen tempun kertarysäyksellä. Jos en ihan väärin muista, niin siellä korotettiin hoitajien palkkoja >50 prosenttia koska hoitajapula haluttiin ratkaista kertaheitolla. Ja tosiaan, tänä vuonna tämä asia on hoidettava. Koskaan ei media ja suuri yleisö ole ollut yhtä mieltä siitä, että hoitajia palkkaa on nostettava sekä terveydenhuoltoon on saatava lisäresursseja rutkasti. Failure is always an option
OldOne Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Tonkin linkin vois postittaa kaikille mahdollisille tutuille ja tuntemattomille. Iltalehden adressille on medianäkyvyys taattu ;) [me=Osku]lähtee massapostittamaan[/me]
Guldan Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 allekirjoitettu on ja laitettu eteenpäin. hyvä juttu että media on kiinnostunut hoitajien palkasta. huonojuttu et tol sivul ei ole mitää laskuria kuinka moni allekirjoittanut.. ois kiva seurata. I´am Wizard
Usva Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Copypastasin nimet wordille. 46 nimeä per sivu ja sivuja on 38= . 1750 nimeä
dino Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Eiköhän tehdä niin kuin Osku sanoi, laitetaan tämänkin adressin linkki tutuille ja tuntemattomille niin saadaan tämäkin asia kuntoon..
Keep the faith Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Ei joku reipashenkinen ottais suoraan yhteyttä Iltalehteen ja tuo sekä VF:n aloittama menis samaan nippuun... Kaksi asiaa samalla kertaa ja mukavan painava nippu nimiä carpe diem
Guest Eivor Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Kyyninen ja skeptinen mamma mietii ettei vaan olisi populismia ja lehden myyntiä mutta toivotaan ettei ole. Periaatteessa asia on akvarelli eli ok, muttä kun miettii mitkä puolueet nyt johtaa maata niin ....jo kerran lakossa olleena en vielä oikein jaksa uskoa suuriin lupauksiin ja jätän mersun vielä liikkeeseen ja ajan Micralla. Allekirjoitin kyllä.
Blueangel Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Toivotaan parasta! Minä tietysti myös allekirjoitin :)
Pärde Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Eteenpäin lähti täältäkin :D Kaikki me ollaan eläimiä
Vampirella Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Sinne meni, ja usealle menikin. Ja taisinpa tänään vähän opintojenkin parissa harrastaa pienimuotoista lobbausta... :) Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.
OldOne Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Muistakaa pitää viidakkorumpu käynnissä! Mahdollisimman monelle mailia tästä. ;D
Omppu85 Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Allekirjoitettu ja kaikkia puolituttujakin asiasta informoitu. Toivottavasti käyvät allekirjoittamassa.
Camu.Nro3 Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Haistahtaa niin ;) populismille, mutta tottakai tämän asian puolesta allekirjoitan. Sais viimeinkin ostettua sen omakotitalon ja kaks bemaria pihalle. :nauraa: "Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä." -George Bush-
OldOne Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Nyt siellä on laskuri http://www.iltalehti.fi/suurilupaus/200704030152657_sl.shtml
kikkis Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 Mä näin mainoksen Oulunkylässä jollain bussipysäkillä tästä adressista! (osalle varmaan vanha juttu) Itse allekirjoitin jo aiemmin, eteenpäin on linkki lähtenyt. http://www.sloganizer.net/en/image,kikkis,pink,black.png
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.