Jump to content
MAINOS

Iltalehti - suuri lupaus adressi


Nurse2008

Recommended Posts

Iltalehdellä on Pro Nurse-kampanja. :)

Siinä kerätään nimiä tulevalle pääministerille ja muistutetaan hoitoalan työntekijöille (siis hoitajille) tehdyistä lupauksista.

Mielenkiintoista. Nostan hattua Iltalehdelle. IL aikoo seurata jatkossa miten lupaukset toteutuu.

Siinä meille sponsori  ;)  - käykäähän muistuttamassa Vanhasta tai kuka se sit lieneekään.

http://www.iltalehti.fi/suurilupaus/adressi.shtml

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Just pongasin iltalehdestä tän kampanjan...Ensi viikon lehti seuraa hoitajien arkea erilaisissa työpisteissä työvoimapulan keskellä 1700 e peruspalkalla...Juttua tulossa myös näistä jotka ovat pakanneet kimpsut ja kampsut ja muuttaneet paremman palkan perässä ulkomaille...

Hyvä Iltalehti!

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokohan tää ois se viimenen adressi mihin tarttee nimee vääntää, et hoitajien palkat saatas kohdalleen, huoh!

Veit sanat suusta...  ;)

Sukunimi Etunimi, Paikkakunta

Sukunimi Etunimi, Paikkakunta

Sukunimi Etunimi, Paikkakunta

Sukunimi Etunimi, Paikkakunta

Sukunimi Etunimi, Paikkakunta

Sukunimi Etunimi, Paikkakunta

Olipas mielenkiintoisia allekirjoittaneita...  :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

20 vuotta olen tätä hoitajien edunvalvontaa seurannut ja milloinkaan ennen ei ole tällaista median ja jopa poliitikkojenkin liikuttavan yksimielistä tukea meidän vaatimuksille ollut. Nyt tämä homma on hoidettava jos koskaan - jos tämä taas mokataan niin voihan prkele tätä meidän touhua...

Jos Islannissa korotettiin aikanaan hoitajien palkkoja kymmeniä prosentteja yhdellä kertaa niin kyllä sen pitää onnistua meilläkin - meistä itsestä ja alan yhtenäisyydestä/taistelutahdostahan tämä loppujen lopuksi on kiinni..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Komppaan Kerttuliinia, toivottavasti on viimeinen adressi joka pitää tämän asian puolesta allekirjoittaa.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kävinpä minäkin allekirjoittamassa, jos nyt sittenkin saataisiin  se kovasti lupailtu korotus! Olis kyllä jo korkea aika. Mielenkiintoista tosiaan kun media on pitänyt aiheen esillä nyt myös vaalien jälkeen. Yleensähän nämä jutut häviää kuin pieru saharaan kun vaalit on ohi..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitin minäkin tun adressin, vaikka vastaavanlainen adressi onkin ollut olemassa jo jonkin aikaa.  ;)

Hyvä asiahan se on, että media on ottanut nimen omaan hoitajille esitetyt vaalilupaukset silmätikukseen. Monen kymmenen prosentin palkankorotukset on mahdollista toteuttaa. Kuten Dino mainitsi, niin Islanti on tehnyt samanlaisen tempun kertarysäyksellä. Jos en ihan väärin muista, niin siellä korotettiin hoitajien palkkoja >50 prosenttia koska hoitajapula haluttiin ratkaista kertaheitolla.

Ja tosiaan, tänä vuonna tämä asia on hoidettava. Koskaan ei media ja suuri yleisö ole ollut yhtä mieltä siitä, että hoitajia palkkaa on nostettava sekä terveydenhuoltoon on saatava lisäresursseja rutkasti.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tonkin linkin vois postittaa kaikille mahdollisille tutuille ja tuntemattomille. Iltalehden adressille on medianäkyvyys taattu ;)

[me=Osku]lähtee massapostittamaan[/me]

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

allekirjoitettu on ja laitettu eteenpäin.

hyvä juttu että media on kiinnostunut hoitajien palkasta. huonojuttu et tol sivul ei ole mitää laskuria kuinka moni allekirjoittanut.. ois kiva seurata.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eiköhän tehdä niin kuin Osku sanoi, laitetaan tämänkin adressin linkki tutuille ja tuntemattomille niin saadaan tämäkin asia kuntoon.. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei joku reipashenkinen ottais suoraan yhteyttä Iltalehteen ja tuo sekä VF:n aloittama menis samaan nippuun... huh.gif

Kaksi asiaa samalla kertaa ja mukavan painava nippu nimiä huh.gif

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyyninen ja skeptinen mamma mietii ettei vaan olisi populismia ja lehden myyntiä mutta toivotaan ettei ole. Periaatteessa asia on akvarelli eli ok, muttä kun miettii mitkä puolueet nyt johtaa maata niin ....jo kerran lakossa olleena en vielä oikein jaksa uskoa suuriin lupauksiin ja jätän mersun vielä liikkeeseen ja ajan Micralla. Allekirjoitin kyllä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sinne meni, ja usealle menikin. Ja taisinpa tänään vähän opintojenkin parissa harrastaa pienimuotoista lobbausta...  :)

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haistahtaa niin  ;) populismille, mutta tottakai tämän asian puolesta allekirjoitan. Sais viimeinkin ostettua sen omakotitalon ja kaks bemaria pihalle.  :nauraa:

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...