Jump to content
MAINOS

Lisää miehiä alalle, kiitos!


Vieras: Kaunis toivomus

Recommended Posts

MAINOS
30 minutes ago, Piiu said:

No miten tuosta nyt voi tulla stressiä? Ja kummalle stressi tulee? Miehellesi vai sinulle?

Helposti. Kyllä minä ainakin olisin mustasukkainen jos naiseni olisi ainoa nainen miestyöyhteisössä. Mustasukkaisuus on ihan normaalia, vaikka vihervassariliberaalit pitääkin kaikkea egoistisen ja hedonistisen maailmankuvan vastaista outona.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hoitajatar
2 tuntia sitten, Piiu kirjoitti:

No miten tuosta nyt voi tulla stressiä? Ja kummalle stressi tulee? Miehellesi vai sinulle?

Mieheni on mukava, sosiaalinen ja hyvännäköinen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No mitä sitten? Eli hän on mukava työkaveri. Pelkäätkö, että naikkoset hänet siellä viettelee? Jos on vietävissä, niin sitten joutaa varmaan mennäkin. Oma mieheni on myös hoitoalalla ja ei ole kyllä koskaan tullut mieleenkään olla mustasukkainen. Ehkä mä en nyt sitten ole tajunnut työelämän syvintä olemusta 🤣  

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: työelämä

Työelämä ei eroa muusta elämästä millään tavalla, samaa elämää se on. Ei ole ihme, että usein löytyy mies tai nainen sieltä samasta työpaikasta ja eroja tulee. Todennäköisyyslaskennan perusteita ja elämän lakien perusteita. Aika perus perustelu on et kyl se pettää mis vaan jos pettää, ihan kuin se pettämisen todennäköisyys ei nousis jos esim käy klubeilla ja ottaa huikkaa. Tai jos töissä viettää yhdessä pitkiä päiviä ja tutustuu hyvin. Idealismi on tietty kauniskin asia, mut se ei muuta viidakon lakeja vaikka kuinka hokisi et ihan sama mitä tekee niin pettää jos on pettääkseen.  Realismia kehiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samaa mieltä. Olen nähnyt 20-vuoden hoitoalan aikana lukuisia eroja ja suhteita. Yleensä jos hoitoalalla oleva mies on yhtään fiksu + hyvännäköinen niin ei siinä kauan kestä kun joku hoitajista alkaa tehdä lähempää tuttavuutta. Työpaikka on oikeestaan vaarallisempi paikka uusien suhteiden alkamiselle kuin esim baarit.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Piiri iso pyörii
2 tuntia sitten, Vieras: konkari kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen nähnyt 20-vuoden hoitoalan aikana lukuisia eroja ja suhteita. Yleensä jos hoitoalalla oleva mies on yhtään fiksu + hyvännäköinen niin ei siinä kauan kestä kun joku hoitajista alkaa tehdä lähempää tuttavuutta. Työpaikka on oikeestaan vaarallisempi paikka uusien suhteiden alkamiselle kuin esim baarit.

Aikoinaan psyk.sairaaloissa oli ihan arkea se että hoitajat pariutuivat ja avioliittoja kaatui. Pippaloita oli monenmoisia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Totta on!
2 tuntia sitten, Vieras: konkari kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen nähnyt 20-vuoden hoitoalan aikana lukuisia eroja ja suhteita. Yleensä jos hoitoalalla oleva mies on yhtään fiksu + hyvännäköinen niin ei siinä kauan kestä kun joku hoitajista alkaa tehdä lähempää tuttavuutta. Työpaikka on oikeestaan vaarallisempi paikka uusien suhteiden alkamiselle kuin esim baarit.

Itse kiertävänä miespuolisena hoitajana  allekirjoitan nämä monet kommentit.  Ei paikkaa juurikaan missä en olisi saanut muutakin huomiota kuin työhön liittyvää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: PK-seutu keikkailija
2 tuntia sitten, Vieras: Totta on! kirjoitti:

Itse kiertävänä miespuolisena hoitajana  allekirjoitan nämä monet kommentit.  Ei paikkaa juurikaan missä en olisi saanut muutakin huomiota kuin työhön liittyvää.

Sama täällä.

Luulen, että jos nainen menee työpaikkaan, jossa on yli 90 prosenttia miehiä niin siinä käy samalla tavalla.

 

Ps. Rumat miehet saavat olla rauhassa, mutta rumille naisille riittää aina ottajia :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Totta, että sama toimii toisin päin kun nainen tulee yhtä miesvaltaiselle alalle. Nähty on niin monesti ja ohan se nyt ihan normaalia. Kiva tietää että tää sinkkuus sit kohta loppuisi : ) En aiemmin ajatellut kuin huonoja puolia tässä jakaumassa, mutta selvästi on hyötyäkin. Täähän ihan suorastaan motivoi valmistuun!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

4 minuuttia sitten, Vieras: Totta kirjoitti:

Totta, että sama toimii toisin päin kun nainen tulee yhtä miesvaltaiselle alalle. Nähty on niin monesti ja ohan se nyt ihan normaalia. Kiva tietää että tää sinkkuus sit kohta loppuisi : ) En aiemmin ajatellut kuin huonoja puolia tässä jakaumassa, mutta selvästi on hyötyäkin. Täähän ihan suorastaan motivoi valmistuun! 

Tuo pariutuminen koski vain oikeesti hyvännäköisiä ja fiksuja mieshoitajia :D Ei ketä tahansa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

33 minutes ago, Guest n25 said:

Tuo pariutuminen koski vain oikeesti hyvännäköisiä ja fiksuja mieshoitajia :D Ei ketä tahansa.

Ou dmn, siinä meni sit se tsäänssi.)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: sopivasti lihava

Eikähän sopivasti lihaville nallekarhuillekin ole tykkääjänsä : ) Aika harva oikeasti tykkää ihan tikuista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eikös toine hotti uskalla lähestyä :)

Aiheeseen: Hyvä vaan, että miehiä tulee alalle lisää. Tulee tasapainoisempi työyhteisö ja onhan toi työ aika fyysistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: kiitoslisääjoo

Miehet ei hoiva-alalla turhia stressaile ja tekee työt ilman draamaa ja sekasortoa.

Työyhteisö on paljon terveempi jos yhteisössä supuolijakauma on suunnilleen tasan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todellakin enemmän miehiä. Itse olen huomannut muunsukupuolisena että naiset ovat todellisia ilmapiirin myrkyttäjiä. Lisäksi ala on fyysinen joten miehiä enemmän kiitos 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Naisen 9 työelämää -kirjan kirjoittajat Pia Lindroos ja Päivi Lipponen

 

Viisi neuvoa naisille työelämässä – "Voisivat ottaa oppia miehiltä"

 

– Miehet osaavat toimia hyvin porukassa, laumana. Vaikka he jossain palaverissa ottaisivat kiivaastikin jostain asiasta yhteen, niin sitten mennään kimpassa kuitenkin syömään, eikä jäädä muistelemaan menneitä.

Lindroos arvelee, että miehillä voi olla myös armeijasta omaksuttuja työelämätaitoja.

– En tiedä onko se armeijasta peräisin vai mistä, mutta olen pannut merkille, että miehet ovat todella usein ajoissa palavereissa paikalla. He ehkä myös tekevät niin kuin pomot käskevät, koska he ovat oppineet sen komentoketjusysteemin. Kyllä siinä naisetkin voisivat ottaa mallia siltä puolelta.

 

– Miehet eivät ehkä sillä tavalla hae asioista merkityksiä, joita ei ole olemassa. Ehkä he ovat vähän suurpiirteisempiä. Mielestäni se on aika hyvä toimintatapa, Lindroos sanoo.

Päivi Lipponen korostaa, että sekä naisilla että miehillä on omat vahvuutensa ja molempia tarvitaan työyhteisössä.

– Olen kyllä tykännyt kovasti, jos työyhteisössä on miehiä ja naisia, ja pitäisin hyvin tärkeänä sitä, että siellä on sitä molemminpuolista osaamista. Kyllä naisilla ja miehillä on elämänkokemuksenkin kautta kertynyt vähän erilaista taitoa, ja sen takia meitä molempia tarvitaan työpaikalla. Ihan samalla tavalla kuin me tarvitsemme eri ikäisiä ihmisiä työpaikoilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...