Jump to content
MAINOS

dementia iski: NAHKAISET KYNÄTASKUT


Fiu

Recommended Posts

Jooh, mua on vaivannut nyky-yhteiskunnan peruskansantauti, joka on mua vaivannut jo lapsesta asti: lapsuusiän dementia. Ja taas se alko oireilemaan...  :nauraa:

Eilen tilasin uudet nimikytit ja tänään piti tilata nahkainen kynätasku... Mutta kertokaa nyt muistamattomalla, mitkä kaikki firmat niitä nahkaisia kynätaskuja valmistaa? Googlesta ei paljon apua ollut  *nolona*...

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse tilasin aikanaan Kilpikaivertamo nimisestä firmasta. Sillä ei käsittääkeni ole nettisivuja ja soittamalla olen tilaukseni tehnyt. Numero on: 05-467383

Silloin löyti perusväri valikoima nahkaisista kynätaskuista, vihreä, sininen, keltainen, punainen, ruskea..

Tuotteet tulivat laskuineen postin mukana ja toimitusaikakin oli muistaakeni nopea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse tilasin esitteen sähköpostilla tälläisestä firmasta kuin Finnpocket, niillä on eri värisiä ja mahdollisuus "lisävarusteena" ostaa avainketju. Hinta on ketjun kanssa 22e. Ilman ketjua siis 20e.

Nettiosoitetta firmalla ei siis ole, mutta sähköposti olisi seuraava: finnpocket@sunpoint.net

ja puhelin; 050 5237606.

Se ei pelaa joka pelkää

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

niin ja movicol edustajalta niitä kyllä saa.... ja tehy niitä jako...

näillä palkoilla kun ei kynätaskusta edes viitsi maksaa.. :)

meillä ne tulee keskusvarastolta työn puolesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juuri niin, noitahan saa lääke-edustajilta ja tehystäkin. Taitaa työpaikkakin niitä tarjota.  Se sitäpaitsi likaantuu ja kuluu joten vaihdan itse sen kerran - pari vuodessa. Mä en ainakaan ostais.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...