Jump to content
MAINOS

Siis miten te perheelliset/yh.t pärjäätte päivätyössä näillä liksoilla kun


Lumikki

Recommended Posts

;D

Joo mut maailmalla on kuulemma ihmisiä, jotka mm. säästää tileille ja käy etelässä huh.gif Ja ajaa uudemmilla autoilla, omistaa kaksi koiraa ja mukulat kulkee aina uusissa...sit ne sisustaa kanssa ja shoppailee muutenkin.

Kamalan kallista, elämä, nih ettäs tiedätte :).

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

eiks sulla Osku ollut joku hieno ATK-koulutus? Ala tekee sillä mammonaa...

Tosi hieno on joo. Kerro heti miten ja missä? Täällä erämaassa o toitä kuin maanviljelijoille, metsureille ja eräoppaille ;D

No mutta Osku, sullahan on TRAKTORI. *taputtaa käsiä* Mikäs hätä sulla sitten on? Tahkoo sillä rahaa, äkkiähän susta sivutoimisen maanviljelijän tekee?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitä pätäkkäähän menis kyllä just tasan niinpaljon kuin tuliskin. En mä kyllä ole joutunut sh:n palkalla perhettä koskaan nälässä pitämään, ja on ollut varaa omistuskämpään ja kahteen kulkuneuvoon perheessä. Oon voinut  välillä sisustaa ja perheenjäsenet saa harrastaa. Lapsilla on  merkkivaatettakin päällä. Ulkomaanmatkoja sentään ei tehdä joka vuosi. Mulla taitaa olla kallis maku ja siksi vuorotyölisille on tarvetta. Eiköhän sitä peruspalkalla vois elää, jos tinkis noista ylellisyyksistä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitä pätäkkäähän menis kyllä just tasan niinpaljon kuin tuliskin. En mä kyllä ole joutunut sh:n palkalla perhettä koskaan nälässä pitämään, ja on ollut varaa omistuskämpään ja kahteen kulkuneuvoon perheessä. Oon voinut  välillä sisustaa ja perheenjäsenet saa harrastaa. Lapsilla on  merkkivaatettakin päällä. Ulkomaanmatkoja sentään ei tehdä joka vuosi. Mulla taitaa olla kallis maku ja siksi vuorotyölisille on tarvetta. Eiköhän sitä peruspalkalla vois elää, jos tinkis noista ylellisyyksistä...

Noin meilläkin, vaikkei kahteen autoon oo tarvetta. Mut lapsilla on kyllä kaikilla uusia merkkivaatteita (ja mitä nyt mummot ostaa ja pakko välillä käyttää  8) ) Rahaa irtoo moneen muuhunkin tässä topicissa väitettyyn "ylellisyyteen". Tosiaan ulkomaanmatkoja ei mekään joka vuos tehdä, mut tänä vuonna ei tehtäis vaikka ois varaakin. Mut tietty valintakysymyksiähän nää on mihin kukakin rahansa lykkää. Monilla uppoo mökkeilyyn rahaa huomaamatta. (Sitä meillä ei oo...)

500 euron korotus ei kauaa tunnu, kun sille löytyy vakiintunu kohde mihin sen lykkää.

Mun mielestä palkka ei sinänsä ole huono, etteikö sillä pärjäis. Ja on olemassa vielä monta ammattiryhmää jotka saa jopa huonompaa palkkaa kuin hoitajat. Työn vaativuuteen ja vastuun määrään nähden palkka on huono.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Asutteko te teltassa vai miten?

Asutaan joo  ::).

Teltan vuokra on 600e kaivon kanssa.

Kamelikyytiin menee keskimäärin 250e/kk

Ja loput meneekin maton kuteisiin, taljoihin ja savumerkkeihin sekä morsettamiseen

Ja lainaukset ei varmaakaan menneet oikein, joten saapii muokata.

Muokkaus:lainaukset  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...