Jump to content
MAINOS

HUS-pinssi


-VF-

Recommended Posts

Mut mä olisin halunnut saada viirin! Olisin laittanut sen olohuoneen kirjahyllyynSpeda-patsaan (Lenin) ja Tampere-viirin viereen. Nyt ei enää tyä vituta ollenkaan!

Joku kerta mä varmaan varastan sairaalan ruokalan eteisesä  olevan viirin ;D. Se vasta hieno on!

maailma pieni, allah suuri

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 98
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kuulun kanssa niíhin jotka eivät sitä pinssiä ota.. Aivan järjetön tempaus, lähinnä vaan pisti vihaksi, ei kyllä nostattanut meillä työilmapiiriä lainkaan..

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olisin ylpeä jos työnantaja oikeasti arvostais mua ja mun työpanosta. Ja se arvostus tulee jostain ihan muualta kuin pinssistä jonka joka ikinen saa, on sitten enempi tai vähempi hieno työsuoritus. Ja mä mielelläni olisin ylpeä tyonantajasta joka pitää lupauksensa (en nyt puhu lähiesimiehestä vaan suuremmista kuvioista).

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Jo kuukaus talossa töissä eikä tätä kokardia näy missään. Muutinko nyt ihan turhaan takas etelä-suomeen?  :-X

Voin lähettää sulle omani jos työnteon ihanuus on siitä kiinni.  :)

Käy pyytämässä se pinssi ylihoitajalta. Pyydä samalla Hus kynä sekä Hus avainnauha.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voin lähettää sulle omani jos työnteon ihanuus on siitä kiinni.  :-X

Voisitsä? Mä en kykene toimimaan täysipainoisesti työyhteisössä jos mä en saa kantaa rinnassani tätä arvomerkkiä. Miten mä muuten voisin osoittaa olevani 'ylpeä työstäni' Huussissa.  :)

Käy pyytämässä se pinssi ylihoitajalta. Pyydä samalla Hus kynä sekä Hus avainnauha.

Kynä mulla on jo. Ei saamari, että oikein avainnauhakin?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pyydä samalla Hus kynä sekä Hus avainnauha.

-Jumalauta. Mistäs lähtien tommoasiakin on jaettu?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pyydä samalla Hus kynä sekä Hus avainnauha.

-Jumalauta. Mistäs lähtien tommoasiakin on jaettu?

No on ne nyt ainakin vuoden olleet käytössä. Itse sain mun Hus avainnauhan viime kesänä ja ennen kesää tuotiin laatikkotolkulla Hus kyniä työntekijöille. Kyllä Hus pitää huolen, että työntekijät voivat näyttää olevansa ylpeitä työpaikastaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ajatelkaa, jos saataisiin kaikki sellaiset siniset HUS:n logolla varustetut verkkarit ! Niissä vois olla joku innostava iskulause selässä, vaikka toi "Olen ylpeä HUS:lainen" 

Kyllä olis mukava lenkkeillä yhteneväisissä asuissa.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No on ne nyt ainakin vuoden olleet käytössä. Itse sain mun Hus avainnauhan viime kesänä ja ennen kesää tuotiin laatikkotolkulla Hus kyniä työntekijöille. Kyllä Hus pitää huolen, että työntekijät voivat näyttää olevansa ylpeitä työpaikastaan.

-Taas on psykiatrian puoli sitten unohdettu. Joudutaan häpeämään itteämme, kuten ennenkin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No on ne nyt ainakin vuoden olleet käytössä. Itse sain mun Hus avainnauhan viime kesänä ja ennen kesää tuotiin laatikkotolkulla Hus kyniä työntekijöille. Kyllä Hus pitää huolen, että työntekijät voivat näyttää olevansa ylpeitä työpaikastaan.

-Taas on psykiatrian puoli sitten unohdettu. Joudutaan häpeämään itteämme, kuten ennenkin.

NO eipä mekään olla saatu mitään avainnauhoja saati sitten kyniä tänne Peijakseen. tai ehkä niitä on lahjoitettu tuonne Possille taikka ppkl:lle jossa on hienot uudet tilat ja työpuvutkin, niin että sointuu sitten avainnauhat ja kynätkin samaan syssyyn...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No on ne nyt ainakin vuoden olleet käytössä. Itse sain mun Hus avainnauhan viime kesänä ja ennen kesää tuotiin laatikkotolkulla Hus kyniä työntekijöille. Kyllä Hus pitää huolen, että työntekijät voivat näyttää olevansa ylpeitä työpaikastaan.

-Taas on psykiatrian puoli sitten unohdettu. Joudutaan häpeämään itteämme, kuten ennenkin.

NO eipä mekään olla saatu mitään avainnauhoja saati sitten kyniä tänne Peijakseen. tai ehkä niitä on lahjoitettu tuonne Possille taikka ppkl:lle jossa on hienot uudet tilat ja työpuvutkin, niin että sointuu sitten avainnauhat ja kynätkin samaan syssyyn...

No ei niitä avainnauhoja nyt jokaiselle rivihoitajalle jaeta.  :-X

Kyniä kyllä meillä oli ihan kaikille halukkaille. Vieläkin niitä taitaa olla jossain kaapin pohjalla. Huonoja kyniä ne kyllä on. Ei ne oikein kellekään kelpaa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

NO eipä mekään olla saatu mitään avainnauhoja saati sitten kyniä tänne Peijakseen. tai ehkä niitä on lahjoitettu tuonne Possille taikka ppkl:lle jossa on hienot uudet tilat ja työpuvutkin, niin että sointuu sitten avainnauhat ja kynätkin samaan syssyyn...

*REPS* Et kai sää oikeesti o kateellinen?  :) Mä voin laittaa sulle kyniä sisäsessä postissa tulemaan.

Vakavasti puhuen, mitkä uudet työpuvut? Samat rääsyt ne on kun ennenkin. Ainoa 'uus' mitä on tullu on raidalliset naisten paidat missä lukee 'Jorvi' :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ei niitä avainnauhoja nyt jokaiselle rivihoitajalle jaeta.  :-X

-Kuka tässä nyt rivihoitajien puolesta kirjoittelisikaan.. Hä-hä!

Kyniä kyllä meillä oli ihan kaikille halukkaille. Vieläkin niitä taitaa olla jossain kaapin pohjalla. Huonoja kyniä ne kyllä on. Ei ne oikein kellekään kelpaa.

-Juu, kyllä nyt kelpaa rehvastella kun sponsorikamaa piisaa niin paljon ettei porukalle (enää) edes kelpaakkaan..

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nämä Hus-pinssit on melkoinen pohjanoteeraus. Mielestäni tällainen on henkilökunnan aliarvoioimista elleipä jo suoranaista v*****a. No jos ei muuta, niin onhan pinsseistä saanut työpaikalla useampaankin kertaan kunnon naurut... :nauraa: Tosin jotkut oikeasti ihan ylpeenä kantaa pikkupinssiään rintapielessä. huh.gif Tällaisia työntekijöitä varten ne pinssit kai alunperinkin luotiinkin.

Yhteisö/yhteiskunta on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki on. (mukaillen M.Wuorelta)

Instant Karma?

Miten me voimme irtisanoutua, orjathan pitää myydä?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tosin jotkut oikeasti ihan ylpeenä kantaa pikkupinssiään rintapielessä. huh.gif Tällaisia työntekijöitä varten ne pinssit kai alunperinkin luotiinkin.

-Tällä kynätasku-väellä noita merkkejä ei näytä olevan ikinä liikaa.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toissa vuonna vielä ajattelin että olis parempi Suomessa olla eläkeläinen kuin täällä norjassa.  Täältä kun puuttuu terveyskeskustason hoito aika tarkoin. Enää en ole niin varma.

Mun mielestä pinssit ja natsat  raapii vaan turhaan. On vaikea ajatella

mitä etua suomessa saisin  palvelun tarvitsijana moisista.

Syyte virkavelvollisuuden rikkomisesta kymmenen vuotta toimiin siirtymisen jälkeen vaikuttaa niin absurdilta, että väkisinkin täytyy miettiä. Viittaan tässä näihin viime lehti kirjoitteluihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...