Jump to content
MAINOS

HUS-pinssi


-VF-

Recommended Posts

Vieras: Peppistiina83

Lisäksi, se pinssi näyttää "halvaantuneelta pääskyseltä", "lentokoneelta" eikä siinä todellakaan lue tuota "Olen ylpeä työstäni" (vai mikä lie viesti olikaan)... Pinssi housuihin perseeseen niin hyvä tulee. Naurettavaa... Nauroin vedet silmissä pitkään asiasta ensikertaa kuullessani. Nyt tulee enää itku.  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 98
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Olkaa ylpeitä pinsseistänne!!! ne joille se on myönnetty. se on vähän kuin ois saanut sodassa ansiomerkin.

-Joo, hyvin vähän.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Loistava keskustelu  8)

Riittääköhän pinssejä vielä pitkäaikaisille kesäsijaisille, vai joudunko huuto.netiin metsästämään sellaista, moni kun ei omiaan tunnu tarvitsevan..  ;D ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä uusi, ehkäpä jopa parempi idea työntekijöiden motivoimiseksi. Idean saa kuulemma vapaasti ottaa käyttöön . . .  ;D

ps. kuvan henkilöillä ei ole osuutta asiaan, vaan esiintyvät tietämättään tämän idean kummeina . . .

IMG_0648b.JPG

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä uusi, ehkäpä jopa parempi idea työntekijöiden motivoimiseksi. Idean saa kuulemma vapaasti ottaa käyttöön . . .  ;D

-Hö-hö! Toi on loistava idea!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä uusi, ehkäpä jopa parempi idea työntekijöiden motivoimiseksi. Idean saa kuulemma vapaasti ottaa käyttöön . . .  ;D

-Hö-hö! Toi on loistava idea!

Sieluni silmin nään Jion toi kruunu päässä. Sopii muuten.  :)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sieluni silmin nään Jion toi kruunu päässä. Sopii muuten.  ;D

-Sitä kuninkaalliselle kuuluvaa ryhmysauvaa mä kaipaan alaisten ojentamiseen!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sieluni silmin nään Jion toi kruunu päässä. Sopii muuten.  ;D

-Sitä kuninkaalliselle kuuluvaa ryhmysauvaa mä kaipaan alaisten ojentamiseen!

Se myönnetään sitten vasta ansioituneille työntekijöille  :)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sieluni silmin nään Jion toi kruunu päässä. Sopii muuten.  ;D

-Sitä kuninkaalliselle kuuluvaa ryhmysauvaa mä kaipaan alaisten ojentamiseen!

Se myönnetään sitten vasta ansioituneille työntekijöille  :)

-Juu, tää puoli mulla jo onkin kunnossa. Ja ansionsa mukaan mä tuolla kollegoille jakaisinkin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikkea sitä näkee. Pitäisikö itkeä vai nauraa?

Sinänsä ihan hellyyttävää, että on ihmisiä, jotka uskovat pinsseihin, muumeihin, pääsiäispupuihin tms., mutta ei kai tällaisia saisi johtotehtäviin päästää?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mutta ei kai tällaisia saisi johtotehtäviin päästää?

Ketjun alussa ilmenee:

Pinssi oli HUS:n uuden toimitusjohtajan ensimmäinen päätös, omien sanojensa mukaan.

Ja pitää sitä ilmeisimmin jonkinlaisena meriittinä?  :o[me=Osku]nauraa edelleen[/me]

Uusi johtaja, uudet kujeet.

Alkaen strategiasta (uusi strategiapäällikön/johtajan virka perustettiinkin samointein

ja palkattiin siihen hemmo..). Nyt sitten ne pahasti ongelmaiset johtajuudetkin kuulemma menevät

remonttiin.  Kansa jää mielenkiinnolla odottamaan näiden toimien vaikutuksia..:)

että tämä on HUSin juuri valitun strategiapäällikön ensimmäinen yritys saada homma toimimaan. Yleensä näitä johtajia heitetään pellolle silloin kun firmassa on kriisi ja homma ei pyöri. Tosin nyt tämä uusi johtaja tuntuu todellakin aliarvioineen uusia alaisiaan. Ja luultavasti on myös tajunnut että tämä oli todellakin suuri virhe aloittaa siitä että jaetaan "olen ylpeä työstäni" -pinssi. Hoitajat ovat pääsääntöisesti ylpeitä työstään, olosuhteet siihen työntekoon eivät vain ole sellaiset että ne lainvelvoittamat työt voisi edes ylipäätään hoitaa. Johten hoitajapulasta tai paosta, ihan miten vain tilanteen haluaa tulkita. Ja tähän ongelmaan pinssit eivät ole ratkaisu, ongelmat kytevät paljon syvemmällä organisaatiossa johtuen esim. huonosta johtamisesta, vuosia kestäneestä kyykyttämisestä johdon puolelta sekä HUSin huonosta maineesta työnantajana. Samanaikaisesti kun tilanne on kääntynyt hoitajien eduksi siten että organsiaatioon tarvittavien hoitajien jono ulottuu Ruotsiin asti tarvitaan todellakin suurta organisaatiouudistusta jotta se voisi toimia. kehoittaisinkin HUSilaisia avoimuuteen ja odottelemaan hetkisen mikä hemmo oikein on miehiään/naisiaan. Antakaa hänelle rehellinen mahdollisuus hoitaa työnsä ja jos ei mitään vaikutuksia ala näkymään tai tilanne vain pahenee niin asia kannattaa ottaa uudelleen ylös. Tämä ei ole maksettu mainos, kaikki me ymmärretään että jos organisaatioon valitaan uusi johtaja, vanhassa on yleensä ollut jotain vikaa....

Tässä uusi, ehkäpä jopa parempi idea työntekijöiden motivoimiseksi. Idean saa kuulemma vapaasti ottaa käyttöön . . .  ;D

ps. kuvan henkilöillä ei ole osuutta asiaan, vaan esiintyvät tietämättään tämän idean kummeina . . .

Saakohan noita kruunuja uimalakkimallisina, eikö HUSi ollut juuri kuuluisa näistä työntekijöileen jakamistaan uimalipuista? Mistä sitä muuten tietää onko uimahallissa oleva henkilö HUSilainen vaiko ei...?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikkea sitä näkee. Pitäisikö itkeä vai nauraa?

Sinänsä ihan hellyyttävää, että on ihmisiä, jotka uskovat pinsseihin, muumeihin, pääsiäispupuihin tms., mutta ei kai tällaisia saisi johtotehtäviin päästää?

-Valitettavan monet näistä tällaisten ideoitten saajista ovat kentälle sopimattomia yksilöitä ja siksi he sijoittuvat aikaa myöten suojatöihin ylihoitajiksi, yms. strategiapäälliköiksi!

Ja somaattisella puolellahan on sitä pätevämmän näköinen hoitaja mitä enempi rojua tuonne rinnankorkeudelle on saanut ahdettua.

Saakohan noita kruunuja uimalakkimallisina, eikö HUSi ollut juuri kuuluisa näistä työntekijöileen jakamistaan uimalipuista? Mistä sitä muuten tietää onko uimahallissa oleva henkilö HUSilainen vaiko ei...?

-No siitä pinssistä ja uikkareissa roikkuvasta henkilökortista tietysti!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: sidontapaikka

Ja somaattisella puolellahan on sitä pätevämmän näköinen hoitaja mitä enempi rojua tuonne rinnankorkeudelle on saanut ahdettua.

Itse tilasin esitteen sähköpostilla tälläisestä firmasta kuin Finnpocket, niillä on eri värisiä ja mahdollisuus "lisävarusteena" ostaa avainketju. Hinta on ketjun kanssa 22e. Ilman ketjua siis 20e.

Nettiosoitetta firmalla ei siis ole, mutta sähköposti olisi seuraava: finnpocket@sunpoint.net

ja puhelin; 050 5237606.

Ehkä asiasta ollaan kahtaa mieltä ?!?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä uusi, ehkäpä jopa parempi idea työntekijöiden motivoimiseksi. Idean saa kuulemma vapaasti ottaa käyttöön . . .  ;D

ps. kuvan henkilöillä ei ole osuutta asiaan, vaan esiintyvät tietämättään tämän idean kummeina . . .

Mä haluan sitten tuon rinsessatiaran  ;D  Aivan loistavaa!!! Mutta tuosta pinssistä. Meillä makaa niitä kahvihuoneessa, yhdessä kipossa ihan jakamattomina. Osa ei huoli, itselläni on, mutta ei näkysällä..eikä kyllä missään genitaalialueellakaan. Mutta melkoisen typerä idea joltain koko pinssi. Oliko se vitsi että siihen sai kirjoittaa viereen kyltin, missä luki että "olen ylpeä työnantajastani"?? Koska voi olla että mua on viety taas kun pässiä narussa...

Ja en mä usko että kukaan pätemisen halusta kerää tissitaskuun tavaraa? Mä ainakin oon kun hamsteri, aina taskut täynnä kaikenlaista. EIkä mulla kai oo ainakaan tarvetta päteä, kollegat??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun tätä ketjua lukee tulee väkisin mieleen ettei siellä etelässä nyt kaikki niin paljon paremmin ole kun täällä maallakaan  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Valitettavan monet näistä tällaisten ideoitten saajista ovat kentälle sopimattomia yksilöitä ja siksi he sijoittuvat aikaa myöten suojatöihin ylihoitajiksi, yms. strategiapäälliköiksi!

...

Katsotaan, niin muutaman vuoden päästä, kun kaikki on paremmin, nämä eivät olekaan ylihoitajia tai strategiapäälliköitä, vaan key account managereja ja future possibilities planereita. Jotenkin hävettää tämä hoitoalan vanhakantainen tapa yrittää tappaa työtekijä lähestulkoon pelkästään työn määrällä. Oikeissä töissä esim. kaupallisella alalla on kaikenlaisia tulostavoite- sun muita työntekijän piiskaamismenetelmiä, joilla aikaansaada burn out.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja en mä usko että kukaan pätemisen halusta kerää tissitaskuun tavaraa? Mä ainakin oon kun hamsteri, aina taskut täynnä kaikenlaista. EIkä mulla kai oo ainakaan tarvetta päteä, kollegat??

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Kai näitä on vielä jaossa? Mun on ehdottomasti saatava tämmönen kun palaan HUSsin riveihin elokuussa ;)

Luulis riittävän, mikään kamala kysyntä ei tuntunut olevan. Ittellenikin sellasen sain vaikka olin vain opiskelemassa HUSsin riveissä silloin :( Löytyy todnäk jostain taukohuoneen/toimiston laatikoston peränurkasta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun HUS-pinssi meni likapyykkeihin käytetyn työtakin taskussa heti ensimmäisenä päivänä kun olin sen saanut, ilman sen kummempaa kapinahenkeä, se oli vahinko. Vieläkin saatan herätä keskellä yötä painajaisen aiheuttamaan huutooni hiestä märkänä. Piiinssiii! Miiiksi? Missä ooleeeet? Onko elämällä enää tarkoitusta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ittellenikin sellasen sain vaikka olin vain opiskelemassa HUSsin riveissä silloin :

Mitä, pyhäinhäväistystä. Eihän sitä pitäny ulkopuolisille luovuttaa  ;)

HUS:lle on teetetty kuntayhtymän merkistä (vihreä risti, värisävy PMS 326) pinssi, jonka viesti on: ”Olen ylpeä työstäni”. Merkin käyttöön on oikeutettu jokainen kuntayhtymän palveluksessa oleva henkilö, paitsi lyhytaikaiset sijaiset (alle 14 päivää). Pinssistä on tarkoitus tehdä huslaiseen työsuhteeseen sidottu ”arvomerkki”, eikä vapaasti messuilla ja tapahtumissa jaossa olevaa merkkiä.

HUS –merkin luovuttaa uudelle työntekijälle esimies samalla, kun työntekijälle luovutetaan avaimet ja työssä tarvittavat verkkotunnukset. HUS:n palveluksessa jo oleville merkki jaetaan myös esimiesten kautta. Periaatteena on, että merkkiä saa käyttää jokainen HUS:n palveluksessa oleva. Kynnys sen saamiseksi ei ole korkea, ja esimiehillä voi merkkejä olla varastossakin. Ulkopuolisille merkkiä ei kuitenkaan luovuteta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tervetuloa takaisin HUS:n leipiin ! Eiköhän se pinssikin elokuussa irtoa :-)

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Leviäsiköhän tämä pinssi villitys HUS:ta muihinkin sairaanhoitopiireihin, jospa mekin saisimme oman pinssin. ;D

TYSK:ssä näitä pinsseja jaettiin myöskin viime syksynä/talvella. Niiden yhteydessä ei kyllä ollut mitäään puhetta siitä, että olisimme työstämme ylpeitä :)

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...