Jump to content
MAINOS

opiskelijan tai lähihoitajan palkka ruåtsissa?


susci

Recommended Posts

Heip!  :P

Oon hakemas kesäduuniin ruottii ja hakemuksessa pitäis olla palkkatoive.. ilmeisesti pääsisin sinne stora sköndaliin ja siellä peruspalkka on n. 15 000 kruunua opiskelijalle, mutta nyt olen vielä hakemassa toiseen paikkaan yksityiselle ja sielä on kuulemma yleisesti ottaen paremmat palkat..

Eli mitäpä vois pyytää 1v. sh-opiskelija?? onks 17 000-19 000 + extrat +mahd.asuminen liikaa??  ::)

Eli kenel olis minkäänlaista tietoo tai mikä olis keskiverto, onks se just toi 15 000 lähihoitajilla.. en oo ite kyllä lähihoitaja eli mul on vaan toi 1v sh-opinnot..

ja onks muuten edelleen silleen et kruunu on n. 70 penniä  huh.gif  :o

P.S.

ja muuten olen hakemassa sinne Judiska Sjukhemmetiin (Johanneshov, Tukholma) eli jos joku on ollut siellä tai vastaavassa paikassa niin voi mielellään kertoa jotain, tosin olen jo kuullut ko. paikasta ja kuulostaa hyvältä!!! (=monta hoitajaa pientä potilasmäärää kohti, omaiset aktiivisesti mukana jne jne)   :)

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No asuminen ensteks. Jos saat yksiön Tukholmasta neljällä tonnilla kuussa niin se on halpa. Eriasia sitten soluasunnot.

Jos todella saat peruspalkaksi 17000kr ekan vuoden opiskelijana, niin se on kyllä tosi hyvin. Sairaanhoitajan palkka parin vuoden työkökemuksen jälkeen vaihtelee 17000-24000 julkisella sektorilla, jotkut vanhustenhoitoyksiköt maksavat vähän paremmin.

kruunu on helpoin laskea päässä: 10kr on 1euro, eli ei ole o,70 markka vaan vähemmän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu kiitti..   :P ehdin jo ajatella et eiks kellää oo edes HEITTÄÄ jotain suuntaa..  :-

Siis olen vasta lähettämässä sen hakemuksen v-loppuna mutta piti tietää vähän noista palkoista että mitä uskallan pyytää.. ei nyt jotain ihan ufoo viitte kuitenkaa.. ehkä jätän sen 17 ooo alle.. 

vi ses i stockholm..  ;D

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...