Jump to content
MAINOS

Palkkakysely


Vieras: lvm

Recommended Posts

Työpaikka: Psyk.os

Työtehtävä: Sh-sijainen(lh/sh.opisk.)

Sijainti: Länsi-suomi

Palkka: 1650+lisät - epäpätevyysalennukset

Minimipalkka sh-hommista on 1713 miinus epäpätevyydet.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

1.) Työnantaja (yksit/tervkesk/sairaala..)

Leikkausyksikkö

2.) Työtehtävä/ammatti

Sh sijainen

3.) Työpaikka sijaitsee

Savo

4.) Peruspalkka/kk

1751 €  -5% epäpätevyys

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1. Työnantaja:

    Yksityinen, ostopalv.

2. Työtehtävä:

    Yöhoitaja.

3. Työpaikka sijaitsee:

    Stadissa

4. Peruspalkka/kk

    1743.09 € + ikälisät + lisät ja muut etuudet

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

1) PHKS

2) henkilökohtainen avustaja (opiskelen syksystä lähtien sairaanhoitajaksi)

3)Lahti

4)peruspalkka 1450e plus kaksi ikälisää ja henkilökohtaisen palkan korotus ja su/ilta/yö lisät

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Mediuutisten sivuilta voit tarkistaa kuntapuolen palkkojen tämän hetken tilastotiedot; http://www.mediuutiset.fi/kuntapalkat

Sairaankuljettajalla on parempi palkka kuin sairaanhoitsulla huh.gif Tekeekö lisät sen?

Tekee. Lähes kaikki sairaankuljettajat tekee täyspäiväistä vuorotyötä, sairaanhoitajissa paljon päivätyöläisiä ja osa-aikaisia.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyypä se omakin palkka tänne laittaa. Varsinkin kun se on nyt vähän aikaa sitten noussut. ;D

Hus, Meilahti, Sisätaudit, Päivystys- ja valvonta

1931.88 €/kk (n.2500 €/kk brutto)

Sairaanhoitaja

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1.) Työnantaja (yksit/tervkesk/sairaala..)

Yliopistollinen sairaala, Nefrologiaan ja Gastroenterologiaan erik. sisätautiosasto

2.) Työtehtävä/ammatti

Sh

3.) Työpaikka sijaitsee

Ruåtsi

4.) Peruspalkka/kk

2090e + lisät

Mut alkaa kyl itkettään joka kerta kun katsoo paljonko menee veroja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1.  Terveyskeskus, vuodeosasto.

2.  Sairaanhoitaja.

3.  PPSHP:n alueella

4. 1940 euroa/kk (peruspalkka kokemuslisineen) + lisät = n. 2500 euroa/kk

Tässäpä warsinaenen savolaenen tehosekoitin.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1. Yliopistollinen

2. sh

3. VSSHP

4. 1845 euroa+ikälisät+vuorolisät

Muokattu - Sini

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

a) yksityinen ensikoti

cool.png kätilöopiskelija

c) pääkaupunkiseutu

d) peruspalkka 1842,70 + lisät

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kukkaruukku

a) yksityinen ensikoti

cool.png kätilöopiskelija

c) pääkaupunkiseutu

d) peruspalkka 1842,70 + lisät

hei taas  ;D sitä olisin sinulta kysynyt, että oliko sinulla aiempia suhteita ensikotiin jonne pääsit töihin? vai ihan hakemallako vain? mitä kaikkea teet työpaikalla, onko vuorotyötä? Suositteletko? minkä pituisen kesätyösopimuksen sait?

ja kiitos vastauksista, taas kerran  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos päivittäisi taloustilanteen

-Pelatuslaitos

-Lääkintävahtimestari - Sairaankuljettaja / lh-eh

-Uusimaa

-1643 + 41% kiinteät lisät

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

hei taas  ;D sitä olisin sinulta kysynyt, että oliko sinulla aiempia suhteita ensikotiin jonne pääsit töihin? vai ihan hakemallako vain? mitä kaikkea teet työpaikalla, onko vuorotyötä? Suositteletko? minkä pituisen kesätyösopimuksen sait?

ja kiitos vastauksista, taas kerran  :)

Oli suhteita eli yksi ohjaajista tuntee minut ja kun pääsin opiskelemaan kätilöksi, hän heti otti asian esille ja sanoi, että minulla olisi kysyntää kesäapulaisena ja keikkalaisena. Hyvin suuri merkitys pääsylläni ohjaajan sijaiseksi oli sillä, että itselläni on kaksi lasta eli lastenhoitokokemusta ja olen aikaisemmin työskennellyt aivan pienten vauvojen ja varhaisen vuorovaikutuksen edistämisen kanssa, pelkillä vuoden kätilöopinnoilla en olisi tätä pestiä saanut.

Tässä työpaikassa suuri osa työstä on asiakkaiden kanssa läsnäoloa. Asiakkaille opetetaan ihan arjen sujumista päihteettömänä. Keskusteluissa tuodaan esille vauvan tarpeita, vauvan kehitykseen liittyviä juttuja. Asiakkaista riippuen vauvanhoito voi olla ihan perusasioiden opettamista eli miten vauvaa pidetään sylissä, miten peppu pestään jne. Jos asiakkaalla on takanaan esim. seksuaalista hyväksikäyttöä, hän ei välttämättä uskalla pestä lapsen genitaalialuetta kunnolla jne. Imetysohjausta on annettu, kun äiti on halunnut ja voinut imettää. Olen ottanut huumeseuloja, pitänyt lähityöntekijäkeskusteluja, joutunut toimimaan kurinpalauttajana. Olen laittanut ruokaa, siivonnut, järjestänyt kuntoutuksellista toimintaa. Olen ollut lapsenvahtina, rippipappina jne.

Työ on kolmivuorotyötä. Tässä työpaikassa työvuorolistat on minusta kivasti laadittuja, sillä periaate on, että esim. viikonloppu on joko kokonaan kiinni tai kokonaan vapaa. Yövuoroja on aina kolme peräkkäin ja koska yövuoron pituus on 12h, kolmesta yövuorosta tulee lähes koko viikon työtunnit täyteen ja loppuviikko onkin sitten vapaa. Työtunnit tasataan kolmen viikon listoissa.

Itse sain sovittua just sellaisen sopimuksen kun halusin, eli aloitin toukokuun tokavikalla viikolla, pidin juhannuksesta kaksi viikkoa lomaa ja sitten taas duunia tänne elokuun puoliväliin.

Ensikodeilla on erilaisia rooleja. Yksi keskittyy päihdeäitien hoitamiseen, toinen voi olla masentuneille äideille ja kolmas esim. teiniäideille tai maahamuuttajaäideille, jotka tarvitsevat enemmän tukea vanhemmuuden alkutaipaleella. Kun kätilö/sh-opinnoissa on takana mielenterveys-, kriisi- ja päihdeasiakkaan hoitotyön jakso ja harjoittelu, voi ihan hyvin hakea töitä ensikodeista tai esim. turvakodeista. Tuo hoitojakso tulee mielestäni tokan vuoden aikana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kukkaruukku

hei taas  ;D sitä olisin sinulta kysynyt, että oliko sinulla aiempia suhteita ensikotiin jonne pääsit töihin? vai ihan hakemallako vain? mitä kaikkea teet työpaikalla, onko vuorotyötä? Suositteletko? minkä pituisen kesätyösopimuksen sait?

ja kiitos vastauksista, taas kerran  :)

Oli suhteita eli yksi ohjaajista tuntee minut ja kun pääsin opiskelemaan kätilöksi, hän heti otti asian esille ja sanoi, että minulla olisi kysyntää kesäapulaisena ja keikkalaisena. Hyvin suuri merkitys pääsylläni ohjaajan sijaiseksi oli sillä, että itselläni on kaksi lasta eli lastenhoitokokemusta ja olen aikaisemmin työskennellyt aivan pienten vauvojen ja varhaisen vuorovaikutuksen edistämisen kanssa, pelkillä vuoden kätilöopinnoilla en olisi tätä pestiä saanut.

Tässä työpaikassa suuri osa työstä on asiakkaiden kanssa läsnäoloa. Asiakkaille opetetaan ihan arjen sujumista päihteettömänä. Keskusteluissa tuodaan esille vauvan tarpeita, vauvan kehitykseen liittyviä juttuja. Asiakkaista riippuen vauvanhoito voi olla ihan perusasioiden opettamista eli miten vauvaa pidetään sylissä, miten peppu pestään jne. Jos asiakkaalla on takanaan esim. seksuaalista hyväksikäyttöä, hän ei välttämättä uskalla pestä lapsen genitaalialuetta kunnolla jne. Imetysohjausta on annettu, kun äiti on halunnut ja voinut imettää. Olen ottanut huumeseuloja, pitänyt lähityöntekijäkeskusteluja, joutunut toimimaan kurinpalauttajana. Olen laittanut ruokaa, siivonnut, järjestänyt kuntoutuksellista toimintaa. Olen ollut lapsenvahtina, rippipappina jne.

Työ on kolmivuorotyötä. Tässä työpaikassa työvuorolistat on minusta kivasti laadittuja, sillä periaate on, että esim. viikonloppu on joko kokonaan kiinni tai kokonaan vapaa. Yövuoroja on aina kolme peräkkäin ja koska yövuoron pituus on 12h, kolmesta yövuorosta tulee lähes koko viikon työtunnit täyteen ja loppuviikko onkin sitten vapaa. Työtunnit tasataan kolmen viikon listoissa.

Itse sain sovittua just sellaisen sopimuksen kun halusin, eli aloitin toukokuun tokavikalla viikolla, pidin juhannuksesta kaksi viikkoa lomaa ja sitten taas duunia tänne elokuun puoliväliin.

Ensikodeilla on erilaisia rooleja. Yksi keskittyy päihdeäitien hoitamiseen, toinen voi olla masentuneille äideille ja kolmas esim. teiniäideille tai maahamuuttajaäideille, jotka tarvitsevat enemmän tukea vanhemmuuden alkutaipaleella. Kun kätilö/sh-opinnoissa on takana mielenterveys-, kriisi- ja päihdeasiakkaan hoitotyön jakso ja harjoittelu, voi ihan hyvin hakea töitä ensikodeista tai esim. turvakodeista. Tuo hoitojakso tulee mielestäni tokan vuoden aikana.

mulla on kyllä aiempaa työkokemusta perhetukikeskuksessa ohjaajana ja lastenhoitajana, hoidin vaikeitakin perhetilanteita, hoidin vauvoja, taaperoikäisiä... sekä psykiatrisessa hoitokodissa harjoittelijana. alla minulla on lastenhoitoalan koulutus. auttaisikohan nuo yhtään...?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

mulla on kyllä aiempaa työkokemusta perhetukikeskuksessa ohjaajana ja lastenhoitajana, hoidin vaikeitakin perhetilanteita, hoidin vauvoja, taaperoikäisiä... sekä psykiatrisessa hoitokodissa harjoittelijana. alla minulla on lastenhoitoalan koulutus. auttaisikohan nuo yhtään...?

Aivan varmasti auttaa. Kuulostaa just oikeanlaiselta kokemukselta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: coach83

työnantaja yksityinen

ammattinimike lähihoitaja

työpaikka sijaitsee lapin läänissä

peruspalkka 1483 €/kk

OHHOH..niin sitä kehutaan että yksityisellä sektorilla tienaa eniten.. nyt sekin on todistettu. eräällä nimeltä mainitsemattomalla sairaanhoitopiirillä kun tienaa 1611 egee kuussa +lisät..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1)Landsting

2)sh

3)Stockholm

4)20 900kr + lisät

Pitää muuttaa vähä tirtoja ku sain palkan korotuksen..

1)Stockholms läns landsting

2)psyk. sh

3)stockholm

4) 23 000kr+lisät

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

1) Stockholmstad

2)Sjuksköterska

3) i Stockholm

4) 28800kr/mån  ;D :nauraa: ;)

Määhän oon sanonu et ruottissa saa jo palkoista neuvoteltua.

Omat:

1. Aluesairaala

2. Sairaanhoitaja

3. Pirkanmaa

4. Tää on huono vastaus kun en muista, mut viime tilinauha näyttää 2100e käteen josta oli jo vuokra menny.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...