Jump to content
MAINOS

Yritän vaikuttaa asioihin


-VF-

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 178
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

131 nimeä oli jo nyt..

Allekirjoitettu on, laitoin massapostina eteenpäin, jopa vanhalle duunipaikallekin..

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missäköhän mokasin :)

Et missään vaan puolustit mun lukemani mukaan hyvin näkökantaasi, olen puolellasi.

Asiaan; allekirjoitettu ja meilattu muutamaan joukkoviestimeen.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyynisyys pääni sisällä pohtii miten tämä nyt eroaa niistä miljoonista muista adresseista joista ei ennenkään mitään hyötyä ole ollut...?  huh.gif

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyynisyys pääni sisällä pohtii miten tämä nyt eroaa niistä miljoonista muista adresseista joista ei ennenkään mitään hyötyä ole ollut...?  huh.gif

Oisko sulla näyttää noista miljoonasta nyt aluks vaikka 10, noin ihan esimerkiks? Metelin pitäminen tästä asiasta hyödyttää taatusti enemmän kuin hiljaiselo.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyynisyys pääni sisällä pohtii miten tämä nyt eroaa niistä miljoonista muista adresseista joista ei ennenkään mitään hyötyä ole ollut...?  huh.gif

Oisko sulla näyttää noista miljoonasta nyt aluks vaikka 10, noin ihan esimerkiks? Metelin pitäminen tästä asiasta hyödyttää taatusti enemmän kuin hiljaiselo.

No myönnettäköön, että miljoona on ehkä liioittelua, mut silti... Jotain uutta pitäis keksiä, kun muuten noi adressit menettää sen viimeisenkin merkityksensä.

P.S. Luvattiinko ennen vaaleja nostella kaikkien hoitajien palkkoja vai oliko puhe vaan sairaanhoitajien palkoista?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toi on kyllä totta että netin myötä noita adresseja perustetaan vaikka mistä asiasta ja inflaatio on iskenyt. Kuitekin jotenkin täytyy yrittä pitää huoli ettei poliitikot unohda lupauksiaan. Ei anneta niille mahdollisuutta siihen!

P.S. Luvattiinko ennen vaaleja nostella kaikkien hoitajien palkkoja vai oliko puhe vaan sairaanhoitajien palkoista?

Eiköhän ne luvannu koko alalle maat ja taivaat. Tossa Ilta-Lehden artikkelissa vaan oli puhe sairaanhoitajista.

muoks: karseesti typoja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

allekirjoitettu on ja eteenpäin laitettu.

Hyvä, että on olemassa ihmisiä,jotka jaksavat tehdä työtä sen eteen, että palkkauksemme ja työolomme parantuisivat, kiitos siitä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyynisyys pääni sisällä pohtii miten tämä nyt eroaa niistä miljoonista muista adresseista joista ei ennenkään mitään hyötyä ole ollut...?  huh.gif

Niimpä, eikö pitäsi yrittää keksiä jotakin uutta..? kyllä päättäjät tietävät mikä on asian laita, siinä suhteessa asioiden toistaminen on hukkaan menevää työtä..

Hienoa tosin että jaksetaan tehdä työtä asioiden parantamiseksi, keinoja voisi vaan miettiä uusiksi.

Tallqvist on sisukas eikä aio lopettaa tähän. Hän haluaa kerätä nyt miljoona

nimeä. Sinäkin voit olla mukana tukemassa asiaa.

100000 nimeä tai miljoona nimeä on aivan se ja sama. Pyytämällä ei terveydenhuollossa asiat parane. Meillä ei ole lakkoasetta eikä kunnollisia keinoja painostaa päättäjiä. Tämän vuoksi kaikki vetoomukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Valitettavasti.

Näin se mieli muuttuu ;)

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niimpä, eikö pitäsi yrittää keksiä jotakin uutta..? kyllä päättäjät tietävät mikä on asian laita, siinä suhteessa asioiden toistaminen on hukkaan menevää työtä..

Hienoa tosin että jaksetaan tehdä työtä asioiden parantamiseksi, keinoja voisi vaan miettiä uusiksi.

No sitten vaan ehdottelemaan niitä uusia ideoita!

Musta tämä on oikein hyvä idea näin vaalien jälkeen kerätä noita nimiä, osoittaa että ihmiset odottaa nyt lupausten täyttämistä.

Blame it all upon

A rush of blood to the head.

-Coldplay

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitettu ja laitettu eteenpäin viestiä!

Mä olen niin ylpeä susta Mikko! Hieno adressi! Mä lähden kanssa eduskuntaan teidän kanssa viemään tota!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noi kyyniset muutamat viesti tässä ketjussa on mun mielestä ihan turhia. Mitä sitä rutisemaan, jos ei edes yritä asioihin vaikuttaa. Ja jos kokee turhanpäiväisenä tällaiset adressit, niin kannattaa skipata ne ja olla sitten hiljaa ja tyytyä siihen mitä saa.

Jos jollain on jotain mielestään varmoja vaikuttamisen keinoja, niin tuokaa ihmeessä julki!

*muoks* lisäys: Jo 455 nimeä näin lyhyessä ajassa! Wau!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tallqvist on sisukas eikä aio lopettaa tähän. Hän haluaa kerätä nyt miljoona

nimeä. Sinäkin voit olla mukana tukemassa asiaa.

100000 nimeä tai miljoona nimeä on aivan se ja sama. Pyytämällä ei terveydenhuollossa asiat parane. Meillä ei ole lakkoasetta eikä kunnollisia keinoja painostaa päättäjiä. Tämän vuoksi kaikki vetoomukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Valitettavasti.

Näin se mieli muuttuu ;)

Heh, mä vähän arvelinkin että joku kaivaa ton esiin.  :)

Sinäänsä tässä mun adressissa ei ole kyse siitä, että vaaditaan pelkästään lisää palkkaa tai parannuksia työoloihin. Mä vaan haluan adressiin paljon nimiä sen takia, että pystyn tarvittaessa osoittamaan, että ihmiset oikeasti haluavat päättäjien pitävän kiinni ennen vaaljea annetuista lupauksista.

Eli nyt ennen vaaleja on luvattu kuu ja tähdet taivaalta meille hoitajille ja nyt meidän täytyy pitää meteliä että ne lupaukset pidetään.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...