Jump to content
MAINOS

Yritän vaikuttaa asioihin


-VF-

Recommended Posts

Meilläkin oli oh lähettänyt viestin vielä uudelleen kaikille työntekijöille. No mutta varsinainen asia oli, että saisko joku kaapattua tota Mikon haastattelupätkää niin saatais se Youtubeen  ;) En nimittäin pääse telkun eteen tänään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 178
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mä varmaan toistan itseäni, mutta HITTO;ETTÄ MÄ OLEN YLPEÄ MUN MIEHESTÄ!!!!! Upea, aikaansaava ihminen, mahtava hoitaja ja viimeisenä (muttei vähäisimpänä) mielettömän ihana puoliso!

Voi hitto, täällä on lasten kanssa jännitetty koko päivä kun meidän Mikko on telkkarissa.. Mä oon ihan myyty!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä varmaan toistan itseäni, mutta HITTO;ETTÄ MÄ OLEN YLPEÄ MUN MIEHESTÄ!!!!! Upea, aikaansaava ihminen, mahtava hoitaja ja viimeisenä (muttei vähäisimpänä) mielettömän ihana puoliso!

Voi hitto, täällä on lasten kanssa jännitetty koko päivä kun meidän Mikko on telkkarissa.. Mä oon ihan myyty!!

Joku taitaa saada ylimääräisen niska-hartia-selkä-hieronnan illalla...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Viel sanon näin kotiväen roolissa, niinkuin olen meidän julkkiksella henk.kohtaisestikin sanonut, että jumanklavita, mä arvostan sitä, että vaikka jänskättäis kuinka paljon, niin että on sanojensa takana ja USKALTAA mennä aika ex-tempore telkkariin esiintymään, edustamaan meitä kaikkia ja voittamaan itsensä sen asian nimissä mihin uskoo ja mitä pitää tärkeänä ajaa.

Jumalauta, en mä tiedä kellä kaikilla meistä olis MUNAA tohon?

Juu, niska- ja hartia -ja ihan mikä vaam hieronta on taattu  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perskule, muistin myöhässä ja näin vain hetken aikaa toveri VF:n puhetta.

Harmi mulle ja hienoa VF!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä varmaan toistan itseäni, mutta HITTO;ETTÄ MÄ OLEN YLPEÄ MUN MIEHESTÄ!!!!! Upea, aikaansaava ihminen, mahtava hoitaja ja viimeisenä (muttei vähäisimpänä) mielettömän ihana puoliso!

Voi hitto, täällä on lasten kanssa jännitetty koko päivä kun meidän Mikko on telkkarissa.. Mä oon ihan myyty!!

Mäkin oon ylpeä SUN miehestä!;) Hyvä Mikko! ja hyvinhän se meni, oikein hyvin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kai se ihan kohtuullisesti meni vaikka jännitti kyllä aika paljon.  ;)

Pystyisikö joku ruotsintaitoinen referoimaan mitä se ruotsia puhuva politiikan tutkija sanoi? Meni ihan täysin yli ymmärrkysen sen selitys.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä niin, täytyy katsoa sitten klo. 20.00 uutiset FST:ltä. Sen ilmeisesti saa näkyviin netistäkin täältä.

Samperi, en saa millään auki tota ;)

Mutta joka tapauksessa UPEETA toimintaa!

ed:jotain sähläsin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kai se ihan kohtuullisesti meni vaikka jännitti kyllä aika paljon.  ;)

Pystyisikö joku ruotsintaitoinen referoimaan mitä se ruotsia puhuva politiikan tutkija sanoi? Meni ihan täysin yli ymmärrkysen sen selitys.

Mä en keskittynyt siihen ollenkaan kun äiti soitti "tuoko on se sinun työkaveri" "voi että kun se osaa olla luonnollisesti telkkarissa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kai se ihan kohtuullisesti meni vaikka jännitti kyllä aika paljon.  ;)

Pystyisikö joku ruotsintaitoinen referoimaan mitä se ruotsia puhuva politiikan tutkija sanoi? Meni ihan täysin yli ymmärrkysen sen selitys.

Hyvin se meni. Hieno suoritus! Edistän asiaa omalta osaltani,  lähettämällä nimilistasta kertovan sähköpostin mahdollisimman monelle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiva setä (  :- ) kommentoi adressiin. Mä ainakin provosoiduin, toivottavasti joku voi (Mikko?) vastata hänelle asiallisesti. En onneksi ole rekisteröitynyt adressit.comiin...mutta taitaa setää kovasti kiinnostaa hoitajien palkkaus kun edes viitsii, vai onkohan vaan joku huuhaa? Ja kiva jos käyt täälläkin, siis SE setä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiva setä (  :- ) kommentoi adressiin. Mä ainakin provosoiduin, toivottavasti joku voi (Mikko?) vastata hänelle asiallisesti. En onneksi ole rekisteröitynyt adressit.comiin...mutta taitaa setää kovasti kiinnostaa hoitajien palkkaus kun edes viitsii, vai onkohan vaan joku huuhaa? Ja kiva jos käyt täälläkin, siis SE setä.

Ei kannata provosoitua. Tämmösissä jutuissa tulee aina lokaa niskaan jostain suunnasta. Paras jättää huomiotta tollaset kokonaan. Ne saa vaan vettä myllyyn kun rupeaa väittelemään niiden kanssa (siihen kyllä syyllistyy itsekkin ajoittain). Odottakaas mitä sontaa me sitten saadaan niskaan jos tässä ajaudutaan lakkoon.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kannata provosoitua. Tämmösissä jutuissa tulee aina lokaa niskaan jostain suunnasta. Paras jättää huomiotta tollaset kokonaan. Ne saa vaan vettä myllyyn kun rupeaa väittelemään niiden kanssa (siihen kyllä syyllistyy itsekkin ajoittain). Odottakaas mitä sontaa me sitten saadaan niskaan jos tässä ajaudutaan lakkoon.

Joo, provosoitua ei pitäisi, mutta välillä tulee langettua noihin trolleihin.  8)

Itse asiassa tosi vähän on tullut negatiivista palautetta adressin tiimoilta. Pari HV-viestiä on tullut työpostiin sekä toki HYKS:n hoitotyön johtaja otti yhteyttä ja sanoi, että työnantajan työvälineitä ei saa käyttää tällaisten asioiden ajamiseen. Vastasin sille ehkä vähän v*ttuillen takaisin, se kun on meidän hoitajien ylin esimies.

Tietohallinto lähetti mulle myös viestin, että meni aika laajaan levitykseen se mun postaus. Vastasin että tiedän kyllä ja ei tule toistumaan jos se aiheutti ongelmia.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...