Jump to content
MAINOS

Vastavalmistuneena työelämään


Omenakaneli

Recommended Posts

Hello hello! Niin kuin tuo otsikko jo kertoo eli minkälaiset mahikset tuoreella terkkarilla on päästä oman alan hommiin?Eihän tässä vielä mtn hätää ole kun vasta ensimmäistä vuotta opiskellaan,mutta noin mielenkiinnosta tiedustelen  :) nuo sh:n hommat ei kauhiasti nappais *wirn*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kyllä terkkareillekin löytyy hommia ihan mukavasti... Itse olen valmistunut -05 ja samaan aikaan valmistuneista suurin osa th:n hommissa. Olen ollut Helsingin kotihoidossa th:na reilu vuoden ja vakkari toimi vuoden vaihteessa... tietenkin täällä pääkaupunkiseudulla on hyvin työmahdollisuuksia  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Melko hyvät on työnäkymät, ainakin tällä hetkellä. Ja varmasti vielä paranee siihen mennessä, kun sinä valmistut :D Toki enemmän noita sh-sijaisuuksia on kun terkkarin. Itseänikään ei tuo sairaanhoidollinen puoli juuri innosta, mutta tietää että jotain on varalla, jos th-työt loppuu. Kotihoidosta saa helposti töitä, koulut taitaa olla sieltä vaikeammasta päästä.

__/)

( o.O) This is Bunny. Copy and

(")_(") paste bunny into your signature to help him gain world domination.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Ystäväni valmistui jouluna th:ksi ja sai heti vakipaikan yksityisestä sairaalasta työterveyshoitajana.

(hieman aktiivisuutta tähän vaadittiin, sillä hän oli itse hommannut 3vko harjoittelupaikan ko. yksityissairaalasta ja sillä perusteella sai vakipaikan).

Kaikki hänen luokkakaverit työskentelee joko th/sh pätkähommissa eri paikoissa. Kukaan nyt ei työtön ole kuitenkaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, veikkaanpa myös ettei tällä hetkellä (eikä hevillä lähitulevaisuudessakaan) työttömäksi tarvitse valmistua...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Kaikki terkkariksi valmistuvat saavat varmasti alan töitä.

Tällä hetkellä aika moni tekee kuitenkin sairaanhoitajan hommia.

Mutta muutaman vuoden päästä on jäämässä paljon terkkareita eläkkeelle, joten toivossa eletään...  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 4 viikkoa myöhemmin...

Valmistuin th.ksi 5 vuotta sitten ja silloin kaikki meidän ryhmästä työllistyivät th:n tehtäviin. Nykyisin taitaa lähes kaikilla halukkailla olla jo vakipaikkakin. Pk-seudulla saa varmasti terkkarin sijaisuuksia, vakipaikkoja vähän huonommin kuin sairaanhoitajilla. Työth.sta saa myös hyvin öitä, ilman kurssiakin, jos se puoli kiinnostaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Minäkin oo valmistunut th:si 5,5v sitten. Meidän ryhmästä suurin osa lähti tekemään th:n sijaisuuksia heti valmistuttua ja ovat saaneet vakituisen th:n paikan. Itse lähdin sh:n töihin valmistuttua ja sain melko pian vakipaikan. Ainakin näin pk-seudulla on paljon th:n toimia kotihoidossa avoimina. Mun mielestä nyt tänä syksynä on selkeästi ollut enemmän haussa myös ihan th:n toimia terv.asemille, neuvolaan ja kouluihin. Tiedä sitten johtuuko se eläkeelle jäämisistä vai onko resursseja lisätty ennaltaehkäisyyn. Kyllä näin terkkarina ennaltaehkäisy on sydäntä lähellä ja itsekin suuntaan th:n työhön nyt vuoden vaihteessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...