Jump to content
MAINOS

Työssäjaksamisesta...


Vieras: Minni-hiiri

Recommended Posts

Vieras: Minni-hiiri

Rekisteröidyin just äskettäin... Olisin kysellyt teiltä asiantuntija neuvoa! Teen päättötyötä aiheesta työssäjaksaminen dementiayksikössä. Olen etsiskellyt netistä hyviä linkkejä, mistä löytyisi lähteiksi kelpaavaa tietoa aiheesta. Ottaisin erittäin mielelläni vastaan linkki-vinkkejä, jos satut sellaisen tietämään?? huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Rekisteröidyin just äskettäin... Olisin kysellyt teiltä asiantuntija neuvoa! Teen päättötyötä aiheesta työssäjaksaminen dementiayksikössä. Olen etsiskellyt netistä hyviä linkkejä, mistä löytyisi lähteiksi kelpaavaa tietoa aiheesta. Ottaisin erittäin mielelläni vastaan linkki-vinkkejä, jos satut sellaisen tietämään?? huh.gif

Dementia yksikössä on ehkä hieman turhan rajaava mun mielestä. Työssä jaksaminen hoitotyössä ?

- elämä on asenne kysymys -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuskimpas juuri tuollaisesta yksiköstä on kovinkaan monta teosta olemassa. Työssä jaksamisesta sinänsä on linkkejä vaikka kuinka. Muutoinkin olen sitä mieltä, että jokaiseen työpaikkaan pitäisi tehdä työpaikkakohtainen suunnitelma työssäjaksamisesta. Varmasti kaikista kattavimman päättötyön saisit, kun hakisit viitekehykseen faktaa työssäjaksamisesta ja tekisit dementtiayksikköön kyselyn heidän kokemuksistaan työssäjaksamisesta.

Hmm.. selitimpäs taas vaikeasti..

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Minni-hiiri

no eipä niitä kovin montaa oo löytyny jotka koskis just dementia työtä. Mut jos joku sattus tietämään esim. vanhustyöhön/työssäjaksamiseen liityvän linkin?? Siitäkin olis paljon apua! :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no eipä niitä kovin montaa oo löytyny jotka koskis just dementia työtä. Mut jos joku sattus tietämään esim. vanhustyöhön/työssäjaksamiseen liityvän linkin?? Siitäkin olis paljon apua! :(

Mitäpä jos menisit kirjastoon tutkimaan mitä kaikkea hyllyistä löytyy... Noin niinku yleisesti työssä jaksamisesta. Ja toiseksi, suorita hakuja ammattikorkeakoulujen krijastotietokannoista, löytyy varmasti opinnäytetöitä hoityön työssäjaksamisesta. Ja sitten vaan yhteyttä ko. koulun kirjastoon, jos suostuvat sen lainaamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no eipä niitä kovin montaa oo löytyny jotka koskis just dementia työtä. Mut jos joku sattus tietämään esim. vanhustyöhön/työssäjaksamiseen liityvän linkin?? Siitäkin olis paljon apua! :(

Noissa nyt ainakin hipaisten sivutaan ko. aihetta.

http://www.tokem.fi/kirjasto/oopinntyo2.nsf/0/8028dd8400e158cac2256e590057b734?OpenDocument

http://www.te-keskus.fi/Public/download.aspx?ID=4745&GUID=%7BAB06CC00-22FA-431B-BE47-16C92B3EA490%7D

http://www.jyllinkodit.com/alasivu.php?s=kehittamishankkeet

Työssäjaksamisesta on useampiakin graduja/tutkimushankkeita ja päättötöitä nähtävästi tehty, kannattaisiko vaikka koulun kirjaston kautta etsiä niitä?

Muoks: Jone oli taas nopeempi =)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Minni-hiiri

Kiitti! Noi on ihan käyttökelpoisia, täytyy tutustua tarkemmin. Kirjoja mulla on jo vino pino, mut haluttais löytää lisää netti-linkkejä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kirjastoissa on myöskin tietopalvelu, jonka henkilökunta löytää varmasti sinulle paljon aineistoa. (siis muutakin kuin kirjoja). He siellä ovat tiedonhaun ammattilaisia. Joten kysyppäs sieltä.

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Hieman ehkä OT, mutta... Mitenkähän ihmeessä noi meidän vanhainkodin hoitajat jaksaa työtään ja toisiaan monta kymmentä vuotta, kun ite olen ihan kypsä koko henkilöstöön ja sitä myötä työhönkin muutamassa viikossa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...