Katamatti Lähetetty tammikuun 24, 2019 Jaa Lähetetty tammikuun 24, 2019 Onko kokemuksia langattomasta hoitajakutsujärjestelmästä ? Onko toiminut moitteettomasti? Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Vieras: AaA Lähetetty tammikuun 24, 2019 Jaa Lähetetty tammikuun 24, 2019 Toimii teknisesti, mutta koen työtä häiritseväksi. Paljon hoitajakutsua soittavia potilaita, paljon hoitoa vaativia potilaita. Jatkuvaa piippausta taskussa, töiden keskeyttämistä koska parissa minuutissa soi kaikilla ja sen jälkeen hätähälyytyksenä, kun ei vastata. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Katamatti Lähetetty tammikuun 25, 2019 Ketjun aloittaja Jaa Lähetetty tammikuun 25, 2019 Kiitos vastauksesta. Onko erillinen laite johon hälytykset tulevat, vai tulevatko ne hoitajapuhelimeen? Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Vieras: AaA Lähetetty tammikuun 25, 2019 Jaa Lähetetty tammikuun 25, 2019 Laite toimii samalla puhelimena, myco puhelin. Jokaisella työntekijällä omansa. Meidän työyksikössä ei voi potilaita jaotella tietyille hoitajille, koska mitoitus jo valmiiksi pieni. Se kuormittaa lisää ja vesittää tavallaan koko laitteen idean. Nuo vastaamattomat kutsut, alkaessaan soida kaikilla, hälyyttävät myös perinteisellä tavalla käytävätauluilla. Oma mielipide on ettei sovellu meidän yksikköön, ostettu kallis systeemi miettimättä juuri tämän yksikön tarvetta. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Katamatti Lähetetty tammikuun 25, 2019 Ketjun aloittaja Jaa Lähetetty tammikuun 25, 2019 Okei. Meidän yksikköön on tulossa langaton järjestelmä, joten sen takia kyselen vähän kokemuksista. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Petite Infirmieré Lähetetty tammikuun 25, 2019 Jaa Lähetetty tammikuun 25, 2019 Ai siis missä on ne hälytinrannekkeet? Meillä on kaksi puhelinta mihin hälyt tulee (työvuorosta riippuen töissä yleensä 1-3 hoitajaa), ensin toiseen puhelimeen ja sitten toiseen jos ei ”ykköspuhelimen” omistaja kerkee kuitata hälytystä ensin. Muuten ihan hyvä ja ajatuksena toimiva (no, ollaan tehostetun palveluasumisen yksikkö), mut rannekkeissa paljon vikoja ja laitteet ilmottaa et yhteys katkennut vaikka asukas seisoisi sen seinälaitteen vieressä (jokaisessa huoneessa ja käytävällä parissa kohtaa on laite, joka pitäisi ilmoittaa yhteyden katkeamisesta kun asukas on rannekkeensa kanss tarpeeksi kaukana tarpeeksi kauan eli jos lähtee meiltä vaikka kaupungille ja ranneke jää käteen - mut noita signaalin katkeamisia tulee usein vaikkei asukas ole poistunut edes mihinkään). Nytkin on monta ranneketta ollut rikki ja sitten lainailtu niiltä jotka ei ole paikalla tai ei osaa sitä käyttää, kun firmalta kesti ”hieman” lähettää uudet (ja sithän ne hälytyksen on toki tulleet kännykkään väärillä nimillä)... Ja esim. yksi rikkoutuminen havaittiin sillein et asukas oli kaatunut ja yritti hälyttää apua, mutta hälytys ei koskaan tullutkaan hoitajille. Onneksi asukasta ei ollut sattunut, siellä lattialla kun ei olisi ollut kiva makailla vaikka pää veressä. (Pomon sanoin, halvalla ei saa hyvää... mut kaupunki haluaa ilmeisesti säästää tässäkin. Kun olishan noita toimivampiakin vastaavia systeemejä.) Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Vieras: Hoitsukka Lähetetty tammikuun 26, 2019 Jaa Lähetetty tammikuun 26, 2019 Tunstall- hoitajakutsujärjestelmä meillä. Osastoja 4 joissa jokaisessa on 2 puhelinta. Ensin menee osaston ykköspuhelimeen ja sitten jos ei ehdi vastata menee kakkospuhelimeen. Öissä alhaalla ja ylhäällä omat yöpuhelimet. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Petite Infirmieré Lähetetty tammikuun 28, 2019 Jaa Lähetetty tammikuun 28, 2019 25.1.2019 klo 18.46, Petite Infirmieré kirjoitti: Ai siis missä on ne hälytinrannekkeet? Meillä on kaksi puhelinta mihin hälyt tulee (työvuorosta riippuen töissä yleensä 1-3 hoitajaa), ensin toiseen puhelimeen ja sitten toiseen jos ei ”ykköspuhelimen” omistaja kerkee kuitata hälytystä ensin. Muuten ihan hyvä ja ajatuksena toimiva (no, ollaan tehostetun palveluasumisen yksikkö), mut rannekkeissa paljon vikoja ja laitteet ilmottaa et yhteys katkennut vaikka asukas seisoisi sen seinälaitteen vieressä (jokaisessa huoneessa ja käytävällä parissa kohtaa on laite, joka pitäisi ilmoittaa yhteyden katkeamisesta kun asukas on rannekkeensa kanss tarpeeksi kaukana tarpeeksi kauan eli jos lähtee meiltä vaikka kaupungille ja ranneke jää käteen - mut noita signaalin katkeamisia tulee usein vaikkei asukas ole poistunut edes mihinkään). Nytkin on monta ranneketta ollut rikki ja sitten lainailtu niiltä jotka ei ole paikalla tai ei osaa sitä käyttää, kun firmalta kesti ”hieman” lähettää uudet (ja sithän ne hälytyksen on toki tulleet kännykkään väärillä nimillä)... Ja esim. yksi rikkoutuminen havaittiin sillein et asukas oli kaatunut ja yritti hälyttää apua, mutta hälytys ei koskaan tullutkaan hoitajille. Onneksi asukasta ei ollut sattunut, siellä lattialla kun ei olisi ollut kiva makailla vaikka pää veressä. (Pomon sanoin, halvalla ei saa hyvää... mut kaupunki haluaa ilmeisesti säästää tässäkin. Kun olishan noita toimivampiakin vastaavia systeemejä.) Meillä siis Everon. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Recommended Posts
Arkistoitu
Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.