Jump to content
MAINOS

erilaiset kirjaamismerkinnät


SHV

Recommended Posts

Ei niit noin vain pidennettä, pitää kysyä eka!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 105
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mut sit jollain potskulla on ollu cpod ja se on puhaltanu paffi-mittariin sen ja sen verran... Janne ainakin tietää...

Pelastuslaitos iltaa, älkää rouva hätäilkö, me parannamme teidät tuota pikaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joskus inttiaikana joku skappari kertoi miten PVssä lyhennetään. Ohje meni jotenkin näin: Lyhennä edestä, lopusta, välistä tai jostain miten sen nyt hyvältä tuntuu. Onkohan täälläkin hieman samaa ohjetta käytössä!?  >:D

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OIR= saku kaavakkeessa Onpas Ihme Rytmi

OKT = onpas kumma tauti.

KML = kohta menee lautoihin.

Mut sit jollain potskulla on ollu cpod ja se on puhaltanu paffi-mittariin sen ja sen verran... Janne ainakin tietää...

Olisin halunnut olla näkemässä lääkärin ilmeen kun työpari konsultoi. Keikan jälkeen työpari vielä ihmetteli kun lekuri oli kysellyt, että "oletko varma ettei meidän tarvitse tulla kohteeseen?".  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OIR= saku kaavakkeessa Onpas Ihme Rytmi

Mun yks luokkakaveri oli harjoittelussa laitoksella ja niillä oli potilaana joku tajuton nuori nainen. Tää mun kaveri kirjas, ja hoitajana ollu palojeesus totes jotain että "melko PYH". Kaveri kirjasi tämänkin.

Polilla raporttia antaessa hoitaja katseli kyytilappua ja kysyi että mitä toi melko PYH tarkoittaa. Palojeesus  meni punaiseksi ja suttasi koko merkinnän.

Kun potilas oli luovutettu, tää mun kaveri kysyi sitten että mitä se PYH nyt oikein on.

Kuulemma PenisYstävälliset Huulet  ;)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...