Jump to content
MAINOS

Ensihoito Erik Nyman Vantaa


vaniljahani

Recommended Posts

Mikä on firma ja mitä meinaa tehdä? ihan uusi firma aloittaa Vantaalla kesällä!!!!!!! Hakee 10 työntekijää ja vielä palkaabonuksilla hakee...

Muokkaus: Lisätty linkki yrityksen ilmoitukseen.

Pelastuslaitos iltaa, älkää rouva hätäilkö, me parannamme teidät tuota pikaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

SPR:n kurssit käynyt entinen vepari pohjois-suomesta, jolla ei ole liikennelupia, kalustoa, sopimuksia eikä mitään, paitsi kova hinku. Nyt äkkiä immeiset tekemään työsopparit tämän Erkki-sedän kanssa, niin voidaan sitten hakea saamatta jääviä palkkasaatavia 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helsinkiin rekisteröity yksityinen elinkeinonharjoittaja, postiosoite Länsi-Vantaalla. Päätoimialaksi on merkitty sairaankuljetuspalvelut, kirjattu verohallintoon 011106, ja patentti- ja rekisterihallitukseen 071106.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siinä paljoa bonarit lämmitä, jos palkka on tasolla sk 1-3. Toki en oikeasti tiedä, että mitä maksaa, mutta kyllä moni yrittäjä pystyisi noita bonuksia/ parempaa palkkaa maksamaan.

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Soitto kyseiselle hempalle kertoi, että ei tiedä milloin aloittaa, mikä on palkkataso, montako liikennelupaa saati autoa/varusteita eikä oikein sitäkään missä kaupungissa hän nyt sitten tulisi aloittamaan. Mutta unelmissa oli että ensin yhdellä autolla ja sitten jonkunajan päästä jopa 10 autolla. Neuvottelut pelastuslaitosten kanssa on kuulemma jo pitkällä menossa kiireellisten kyytien ajeluista. No, nehän ne varsinkin päättää nämä asiat. Taitaa olla kaikenkaikkiaan 01.04. päivän juttuja ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toivotan uudelle yrittäjälle onnea ja menestystä! Yrittämiseen liittyy riskejä ja epävakautta, ja tämä heijastuu työntekijöihin -- HYVÄSSÄ ja pahassa. Tietysti hommat täytyy hoitaa asiallisesti, kuten elämässä yleensäkin. Mielestäni yrittäjyys on loistava asia Suomen terveydenhuollossa, ja tuo toisenlaista näkökulmaa kunta-alan mustavalkoiseen todellisuuteen.

Bladerunner elokuvan sanoin: wellcome to a new land of opportunity & adventure!

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Soitto kyseiselle hempalle kertoi, että ei tiedä milloin aloittaa, mikä on palkkataso, montako liikennelupaa saati autoa/varusteita eikä oikein sitäkään missä kaupungissa hän nyt sitten tulisi aloittamaan. Mutta unelmissa oli että ensin yhdellä autolla ja sitten jonkunajan päästä jopa 10 autolla. Neuvottelut pelastuslaitosten kanssa on kuulemma jo pitkällä menossa kiireellisten kyytien ajeluista. No, nehän ne varsinkin päättää nämä asiat. Taitaa olla kaikenkaikkiaan 01.04. päivän juttuja :nauraa:

Kuulostaa melkoiselta taivaanrannanmaalarilta, ei taida olla meikäläisen tuleva työnantaja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tuossa lueskelin että kyseinen yritys löytyy jo yritys rekisteristä ja tuossa soitettaessa oli ollut hepun vastaukset kovin epävarmoja kaikesta...mutta siis minä olen ymmärtänyt että ennen kun voit perustaa yrityksen, tulisi olla yritys suunniteltuna kokoneisuudessaan..eivät ne kesken eräistä yritys suunnitelmaa päästäisi läpi...pitää tietää paikka kunta, rahoitus, täysi toimenkuva...etc. etc.

korjatkaa jos olen väärässä.. :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

...mutta siis minä olen ymmärtänyt että ennen kun voit perustaa yrityksen, tulisi olla yritys suunniteltuna kokoneisuudessaan..eivät ne kesken eräistä yritys suunnitelmaa päästäisi läpi...pitää tietää paikka kunta, rahoitus, täysi toimenkuva...etc. etc.

korjatkaa jos olen väärässä.. :nauraa:

Vai olisko niin että nimenomaan rahoittaja vaatii tuon kaiken suunnittelun, kai yritysrekisteriin voi päästä hullummillakin ideoilla? *mutua*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tuossa lueskelin että kyseinen yritys löytyy jo yritys rekisteristä ja tuossa soitettaessa oli ollut hepun vastaukset kovin epävarmoja kaikesta...mutta siis minä olen ymmärtänyt että ennen kun voit perustaa yrityksen, tulisi olla yritys suunniteltuna kokoneisuudessaan..eivät ne kesken eräistä yritys suunnitelmaa päästäisi läpi...pitää tietää paikka kunta, rahoitus, täysi toimenkuva...etc. etc.

korjatkaa jos olen väärässä.. :nauraa:

Pelkkä yrityksen perustaminen riittää, ei siinä mitään suunnitelmia tai rahoituksia tarvita. Perustamisenkin voi ostaa, siis sen teknisen puolen.

Ja älkää nyt suoriltä käsin tyrmätkö, odotellaan ja katsellaan. Eihän sinne ole pakko pestautua, ennen jos/kun saavat homman käyntiin ja toimimaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

juu ihan sitä mieltä oon kanssa että eiköhän odotella ja katsella miten homma alkaa rullata..kun työkkärin ilmoituksessa on ollut että aloittavat 1.6 niin eiköhän se sillon selviä sitten... :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja älkää nyt suoriltä käsin tyrmätkö, odotellaan ja katsellaan.

Samoilla linjoilla, yrittäjiä on tässä viime päivinä pistetty jo aivan riittävästi alta lipan...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tosin kaveri on kyllä lähtenyt hieman väärästä päästä liikkeelle. Mutta jos tuolla alalla  tuossa kaupungissa saa hommat pyörimään niin tarjoan sille pullakahvit ja teen kuukauden ilmatteeks töitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

olikis tuo medico se mikä oli turussa?

Oli kyllä. Ja konkurssipesä ei kaiketi vieläkään ole kaikinpuolin selvitetty.Jälkipyykeissä on löytynyt vaikka mitä.Ovat menneet boxerit ja stringit vähän sekaisin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eikös siinä medicossa ollu ensin jotkut tyypit ja niitten pyörityksellä firma toiminut ja ollut hyvät suhteet laitokseen ja sairaalaan ja sitte ne jostain syystä myi sen ja tuli uudet omistajat jotka kusi homman ihan totaalisesti? Mun kaveri oli hommissa sielä ja sen puheista ymmärsin et se meni näin..! Mutta tarkotitkin varmaan tällä kirjotuksella et haisee ku medico aikanaan ni niitä uusia omistajia..

Mä taas selitän ja vatkaan aiheen vierestä..tyypillistä mulle..  :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eikös siinä medicossa ollu ensin jotkut tyypit ja niitten pyörityksellä firma toiminut ja ollut hyvät suhteet laitokseen ja sairaalaan ja sitte ne jostain syystä myi sen ja tuli uudet omistajat jotka kusi homman ihan totaalisesti? Mun kaveri oli hommissa sielä ja sen puheista ymmärsin et se meni näin..! Mutta tarkotitkin varmaan tällä kirjotuksella et haisee ku medico aikanaan ni niitä uusia omistajia..

Mä taas selitän ja vatkaan aiheen vierestä..tyypillistä mulle..  ;D

Aika tarkalleen se näin meni.Medico jätti konkurssihakemuksena jo yli vuosi sitten.Velkaa helvetisti.Kaikki verot ja työeläkemaksut maksamatta.Työntekijöitä ei ollut edes ilmoitettu työeläkekassa Veritakseen.Tälläsiä yrittäjiä varten pitäisi aina olla vankilassa tilaa.Pilaavat koko alan maineen ja kuka maksaa näissäkin hommissa lopun viimein kaiken.ME, tavalliset veronmaksajat.No, eipä kai ole vaaraa siitä että saavat ikinä enään mitään firmaa laittaa pystyyn...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo on se persiistä kaikille jos on tollasia työnantajia..jotka siis kusee hommat! Kai ne siitä jonkun "yrityksen perustus kiellon" saa..ja tietty kun hommat edelleen kesken ni ei ne mitään saa pystyttää..

Mutta siis jälleen aiheeseen..eli minä en ainakaan koskaan ole kuullut tuon nimisestä tyypistä kun Erik Nyman..joten nyt on paha sanoa mikä on miehiään..katsotaan ja kuulostellaan..jos kuulette immeiset lisätietoo ni infotkaa ihmeessä..

BTW: meitsi lähtee laivalle huomena..tai siis kello ajasta päätellen tänään..(ja taas ohi aiheen) ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...