Jump to content
MAINOS

Lähihoitajalle töitä Tampereelta?


Emilia

Recommended Posts

Terppa!

Olen keväällä valmistuva lähihoitaja (sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmasta).  Olen juuri muuttanut Tampereelle ja huomannut sen, että on todella epätoivoista hakea työtä uudesta kaupungista. Olen hakenut vaikka kuinka ja moneen paikkaan kesätöihin eikä vielä yksikään paikka ole tärpännyt..  Olen todellakin ahkera ja hyvä työntekijä, joten vähän ottaa päähän, kun ei edes haastatteluihin pääse :D Osaisiko joku "paikallinen" auttaa? Haen nyt PIRAMK:iin terveydenhoitaja/sairaanhoitaja linjalle. Olisin tosi kiitollinen, jos saisin töitä ja uusia ystäviä tamperelaisista hoitajista.. :D

Hauskaa kevään alkua!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jos sairaankuljetustyö kiinnostaa, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostiosoitteeseeni.

Tampereelle minulla ei ole työtä tarjota, mutta matka Sysmään kestää kaksi tuntia ja vuoromme on kaksi töitä ja kaksi vapaata.

Keikkojen välillä työskentely TK:ssa, missä vanhan LVM-SK:n toimenkuva (immobilisaatio jne.) ja avustaminen vuodeosastolla.

Ota yhteyttä allekirjoittaneeseen.

T: Juhani Korhonen S 191

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä tampereelta pitäisi töitä ainakin kesäksi löytyä, en tiedä mihin olet koulutuksen aikana suuntautunut mutta paikalliset suuret työllistäjät kuten Tampereen kaupunki ja TAYS suorastaan itkevät sijaisten perään.. Kaupungillahan työ on sitten vanhainkodin/vanhusten hoitolaitosten kaltaista työtä, TAYSissa on osastoja sitten laidasta laitaan. Yritä selvittää paikallisten ylihoitajien nimiä ja soita heille suoraan, työkkärin kautta tuskin töitä saat koska avoimet toimet/avoimet sijaisten paikat eivät sinne asti ikinä ehdi. Joten luuri rohkeasti käteen ylihoitajille soittelemaan, taatusti tärppää. Onnea hakuun.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Tämän päivän lehdessä joku Suomen Ensiapupalvelu näytti hakevan lähihoitajia, turvapuhelinpäivystykseen ym. Aamulehdessä siis oli tämä ilmoitus  :P

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämän päivän lehdessä joku Suomen Ensiapupalvelu näytti hakevan lähihoitajia, turvapuhelinpäivystykseen

Suomen Ensiapupalvelu Oy

Tehtävä: Lähihoitaja

Kuvaus: Haemme reipasta ja oma-aloitteista lähihoitajaa. Edellytämme sinulta ajokorttia sekä ensihoitotaitoja. Katso lisätietoa yrityksestämme www.ensiapupalvelu.fi.

Ota yhteyttä 03- 314 10900 Ahonen Tuomo.

Työnantajan WWW-sivu: http://www.ensiapupalvelu.fi

Työnantajan osoite: Käpytie 6 A 19, 33180 TAMPERE

Yhteystiedot: Tuomo Ahonen, (03) 31410900

Työpaikan osoite: Käpytie 6 A 19, 33180 TAMPERE

Työpaikkojen määrä: 1 Asunto: Ei Työkokemus:

Palkkaus:

Työ alkaa: heti Työnkesto: yli 12 kuukautta Työaika: kokopäivätyö

Hakuaika päättyy: 21.04.2004

Paikka ilmoitettu: 14.04.2004

Lähde: Työministeriön työvoimapalvelujen tietojärjestelmä 15.04.2004 16:38

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
Vieras: villi luonto

Jos työskentely TAYS:n osastoilla kiinnostaa, niin soitapa TAYS:n työhönottoon. 03-247 6798 tai 03-247 5426. TAYS:ssa on tosin ollut puh.nro. uudistus, mutta näillä vanhoillakin numeroilla pääsee edelleen työhönottoon. Sieltä osaavat parhaiten neuvoa, kuinka voisit saada sieltä keikkaa tai pidempääkin sijaisuutta.

Kesällä osastot ovat ihan pulassa kun kaikki vakisijaiset tekee vakituisen henkilökunnan lomia ja ketään ei ole saatavilla jos joku sairastuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

Täällä myös keväällä lähihoitajaksi ensihoidon koulutusohjelmasta valmistunut nainen! olen aloittamassa sh-opinnot PIRAMK:ssa nyt alkavana syksynä, tunnen kaupunkia heikosti ainakin vielä ja en ole siksi keikkahommia vielä kysellyt, mutta jos jollakulla nyt pistää silmään ja on on pulaa työntekijöistä niin täältä löytyy aputyövoimia kunhan löydän paikanpäälle  ;)

spesicor@suomi24.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Luulisin, että Pääjärven kuntayhtymä Lammilla haluaisi myös työntekijöitä kehitysvammaisten ja mielenterveysongelmaisten parissa.

Mitä kauemmas kuljen

pitkin polkua,

sitä vähemmän

kaipaan tietä

Vasta kun polku loppuu ja olen täysin eksyksissä tiedän tulleeni perille - Tommy Tabermann

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pääjärveltä töitä ihan kenelle tahansa ja koska tahansa. Esim. Tutkimus- ja kriisiosastolla jatkuvasti kouluttamatonta henkilökuntaa hoitsun duuneissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...

moi

olen nuori 23 vuotias lähihoitaja ja olen harkinnut tampereelle töihin lähtöä.... osaisikohan kukaan sanoa et onko tampereella hoitopuolella mikä tilanne? onko työpaikkoja? kannattaako tampereelle lähteä työn perässä? onko keikkatöitä? miten TYKS nykyään vetää?

mesetellä saa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

moi

olen nuori 23 vuotias lähihoitaja ja olen harkinnut tampereelle töihin lähtöä.... osaisikohan kukaan sanoa et onko tampereella hoitopuolella mikä tilanne? onko työpaikkoja? kannattaako tampereelle lähteä työn perässä? onko keikkatöitä? miten TYKS nykyään vetää?

Pakko vähän korjata, TYKS on turgguses ja TAYS taas nääsvillessä ;) http://www.mol.fi/paikat/SearchPage.do?lang=fi on hyvä paikka lähteä katsomaan noita töitä, tuohon kunta-kenttään tampere ja sanahakuun lähihoitaja niin jo löytyy paikkoja.

Muuten en osaa tuohon TAYSin vetävyyteen vastata, mutta noin yleisellä tasolla varmasti sijaisia tarvitaan kaikkialla. Eikun soittelemaan sinne tai lähettelemään avoimia hakemuksia http://www.tays.fi/rekrytointi/index.php

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastailen, kun pari kuukautta sitten itsekin tänne Tampereelle olen muuttanut. Suosittelen muuttamista tänne. Tulin tänne parin kuukauden lähihoitajan sijaisuutta tekemään. Juuri tuolloin oli Koukkuniemeen haku, hain sinne ja sain vakipaikan. KYllä täältä töitä saa, jos itse on ahkera. Mie en ole ollut päivääkään töissä Koukkuniemessä ja silti sain paikan. Zemppiä työnhakuun!

juicy.jpg

Don't be desperate.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

no nyt olen tampereelle muuttanut asumaan. Tällä hetkellä teen töitä ylisen kuntoutuskeskuksessa. joka muuttuu kohta PSHP:n alle. Vuoden loppuun asti on työsopimus, mutta siitä eteenpäin ei ole tietoa. Itselläni on 2 vuoden kokemus lähihoitajan töistä ja aika laaja työkokemus. Kiinnostaisi olla jossain vammaispuolella töissä. Vakituinen työpaikka ei tällä hetkellä hirveästi kiinnostaisi itseä. Itse olen suuntautunut psykiatrian puolella, mutta vammaispuoli kiinnostaisi.

Mistä tampereella kannattaisi töitä alkaa kyselemään?

mesetellä saa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...