Jump to content
MAINOS

vigon kiinnittäminen


kiikku

Recommended Posts

MAINOS

Teipillä mä oon ne kiinnittäny ja toivonu parasta...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla itellä jo pienestä laastarin palasta tulee  turvotusta ja punotusta sekä  kauhee kutina, jos on ees hetken.  Joten jos sen vigon pitää olla  kauemmin kuin 5 min, niin ei tuu mitään, jos teipillä kiinnittää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Teippejä on monenlaisia ja toistaiseksi on löytynyt edes yksi, jolla on voinut kiinnittää. Jos mahdollista, olen testaillut pienillä teippipalasilla etukäteen mikä olisi vähiten ärsyttävä vaihtoehto. Suurin osa allergisista on ollut myös itse tietoinen siitä, millainen teippi on aikaisemmin sopinut. Jos teippi kuin teippi on poissuljettu, voinee kokeilla esim. Hydrofilmiä tai OpSitea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi myös kokeilla DuodermThin tai vastaavaa.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt on olemassa myös silikoniteippi, jossa siis ei ole ollenkaan liimaa. Sille toki myös voi olla allerginen, mutta silloin on kyse silikoni- ei teippi/liima-allergiasta.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sillä itseensä takertuvalla mikäsenniminytolikaan-siteellä.

Ainakin Mollelast Haft. Tai jotain

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sillä itseensä takertuvalla mikäsenniminytolikaan-siteellä.

Ainakin Mollelast Haft. Tai jotain

Tais olla just tuo Lohmannin tuote jota tarkoitin..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...