Jump to content
MAINOS

Mitä tavaraa kannatte jatkuvasti mukana?


mikkoni1

Recommended Posts

Mitä tavaraa kannatte jatkuvasti mukana työtakin/housujen/liivien taskuissa tai holsterissa?

Itse olen tottunut pitämään housun taskussa kumihanskoja ja takin taskussa nahkahanskoja, saksia, taskuopasta ja kyniä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 101
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Itsellä on mukana leatherman, maglite (työnantahan ostamat), Taskuopas, "teinari", dinitsuihke, mynthon cool mint, suojahanskat, kyniä, vaatesakset, kännykkä(oma), sellanen nahkanen juttu, missä pitäisi olla rahaa, virve tasku vyöllä.

Takista löytyy: pipo ja hanskat talvella, stetarit, sakset, bänksit, pari kynää, nexiumia.

Ja kyllä takkia en käytä muuten, kun joudun seisoskelemaan ulkona, ja liikenneonnettomuus paikoilla. Tarvis varmaan pyytää jo kamelia kantajaksi.  :)

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Housujen taskussa kumitassut, oma puhelin, rahaa pikkupussukassa, kyniä, vyöllä virveli/pussukassa, kello.. Taskussa aikast usein myös purkkaa tai pastilleja. Avainlätkä meinas unohtua! Hui!

Takin taskussa myös kynä, kumihanskat , pipo ja ulkohanskat/windstopperit...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Firman puolesta: Kännykkä, Virve-puhelin (melko usein..) avaimet/kulkulätkä

Vapaaehtoisesti: Oma kännykkä jos ei soitonsiirtoa tehty, pieni rahapussi jossa talon ruokalippu, lounasseteli pankkikortti sekä vähän rahaa ja kynä jos en ole sitä taas hukannut..

Suojahanskat, pipo + hanskat, lamput ja kirjallisuus löytyy lanssista tarvittaessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vasemmassa taskussa kumihanskat pareittain myttynä, oikealla huulirasva ja ajoittain hoitajan puhelin. Reisitaskussa löytyy taskuopas, ekg-viivain ja samassa kuoressa vas-viivain, toisella puolella hefta, lamppu ja kamera. Holsterissa vaatesakset, pienet sakset, pänksit ja staassi.

Takin taskussa pipo hanskat, kesällä uskallan niistä luopua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Polilla töissä ollessani kynätasku, taskupuhelinluettelo, pieni muistivihko (mites ne anestesiat nyt laitettiinkaan koneelle...), rannekello taskussa, kynälamppu, tupakat ja sytkä (poltan vain töissä), huulirasva ja pastilleja (yleensä niitä Menthos mitkä on nopeita syödä). Ja avainnauhassa tietty kulkulätkä, yleisavain, pukukaapin avain ja laukkukaapin avain. Sitte vaihtelevä määrä tarvikkeita kuten teippiä, korkkeja, bänksit...

Lanssissa ollessa housujen vasemmassa reisitaskussa taskuopas ja pikkuhousunsuojia  :D, oikeassa lompakko, kynä ja lamppu. Takin taskuissa vaihteleva määrä hanskoja, teippiä, korkkeja, tupakkaa, kyytilappuja  :) jne...

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Punanen, sininen, vihree ja lyijykynä, sakset, banksit, teippi, pari punasta korkkia. Ja huulirasva. (Ilmastointi nääs kun kuivattaa...)

Nämä samat minullakin. Lisäksi paidassa roikkuu hoitaja-kello. Niin, ja on mulla vielä muutama hoito-ohjekortti, Intensiumin tunnusluvut, pari muistivihkoa. Ja tietysti tupakkaa ja kurkkupastilleja  :)

Muokkaus:Niin, ja kynälamppu tietysti myös kulkee taskussa  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vasemmassa reisitaskussa lompakko ja mynton aski.

Oikeassa reisitaskussa taskuopa, ekg viivain, sairaalasanasto.

Vyökotelossa vaatesakset, Leatherman, LED-valisin, Banksit, kumihaskat, kyniä

Vyöllä VIRVE kotelo

Normaaleissa taskuissa paperi- ja karkkiroskaa, kuitteja ruokailuista yms.

Takintaskussa viiltosuojahanskat, suojalasit ja pipo.

Autossa suojaliivit, kamera ja statiivi.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kamera

kamera ja statiivi.

Onkos nuo kamerat teillä työnantajan määräämänä vai ihan omaksi mielenkiinnoksiko kuvailette kohteissa?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, ja on mulla vielä muutama hoito-ohjekortti, Intensiumin tunnusluvut, pari muistivihkoa. Ja tietysti tupakkaa ja kurkkupastilleja  :)

Tärkeimmät meinas multakin unohtuu ;) Samma här!
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sakset, maglite, kello, bänksit, VAS -tikku ja kyniä vaihteleva määrä, sen mukaan kuinka paljon olen onnistunut työkavereilta "lainaamaan" niitä :).  Nämä aina, sakset (sellaiset jotka saa käännettyä kasaan), kellon ja magliten sain valmistuttani sh:ksi yheltä omaiselta joka on puurtanut hoitoalalla varmaan tuhat vuotta. Sanoi tuolloin että ilman näitä ei pärjää, oikeassa oli ;)...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sakset, iso nippu kyniä, teippirulla, oma puhelin, keltaisia muistilappuja, avaimet, mandriineja. Näiden lisäksi usein myös hälytyslaite, sekä muuta vähemmän tarpeellista roinaa...

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lääkekaapin avaimet x 2, kulkuläpyskä, raporttilappu, sideharsorulla, teippiä, pun.korkkeja, huulirasva, sytkäri, peangit, pastilleja, kyniä, kynälamppu, sakset, kampa, mandriineja, kynsiviila, muistitikku (siis puinen spateli johon kirjoiteltu kaikkia mahdollisia tunnuksia :))

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kamera

kamera ja statiivi.

Onkos nuo kamerat teillä työnantajan määräämänä vai ihan omaksi mielenkiinnoksiko kuvailette kohteissa?

Oma. Käytöstä sovittu työnantajan, palokunnan ja poliisin kanssa.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oma. Käytöstä sovittu työnantajan, palokunnan ja poliisin kanssa.

Ok. Onnea vaan valokuvaajan uralle, ei muuta kuin kuvagalleriaa täyttämään kuvilla...  8)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oma. Käytöstä sovittu työnantajan, palokunnan ja poliisin kanssa.

Ok. Onnea vaan valokuvaajan uralle, ei muuta kuin kuvagalleriaa täyttämään kuvilla...  :)

Kun ne ei juuri sinne päädy...

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylläpä teillä on omaisuutta mukana, itse kun siistiä(?) sisätyötä teen niin taskuista löytyy nuuskapurkki, työmaaruokalan sarjalippu ja joskus yksi kynä.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kylläpä teillä on omaisuutta mukana, itse kun siistiä(?) sisätyötä teen niin taskuista löytyy nuuskapurkki, työmaaruokalan sarjalippu ja joskus yksi kynä.

Tuli tuosta työmaaruokalasta sellanen mielikuva mis hoitsut vetelee raksalla ruokaa kypärät päässä  :)

Vaikka ite olen opiskeluvaiheella niin duunissa aina mukana kynä,lehtiö (jos oon harjottelussa)ja muuten duunissa hanskat,kynä,kynälamppu ja asperiinia

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Puhelin (riippuu onko työpaikalla langatonta luuria), kyniä, teippiä, sakset, kurkkupastilleja, huulirasva, post-it-lappuja, rapsalistaa useampana painoksena, avaimet (laukkuloota, lääkehuone, yms.) ja muutama kolikko... Ja siistissä sisätyössä  ;D

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...