Jump to content
MAINOS

Mitä tavaraa kannatte jatkuvasti mukana?


mikkoni1

Recommended Posts

taskuopas, lehtiöitä, kyniä lamppu, kumihanskoja, norttia+sytkäri, pastilleja virve, gsm, oma gsm avaimia X määrä ja teippiä. Saattaa olla i.v kanyyleita jos on unohtunu taskuun tai muuta rekvisiittaa. ja omat lääkkeet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 101
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Meillä on puhuttu "peaneista", lienee samat pihdit..?

Pänksit vaan suomeksi.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä hetkellä työtakin taskussa yöpartion gsm, hanskoja, muistivihko, kyniä 2 ja kynätasku, jossa nimineula. Päällystakin taskusta löytyy omat ja kunnan auton avaimet sekä nippu työkohteiden avaimia ja työtilan avaimet sekä oma gsm ja huulirasva.

Aamulla taskussani on lisäksi yksi lääkekippo.

Päivähommissa taskuistani vähenee avaimet (paitsi viikonloppuina), lääkekippoja on päivällä satunnaisesti taskussa tai autossa vain kaksi, mutta viikonloppuisin useampi. Ainakin tyhjinä ne kulkee taskuissa takaisinpäin. Puhelimet kulkee mukana arki- sekä pyhäpäivinä vaihdellen ajan ja päivystyksen mukaan. Oma on vakiona mukana. Viikolla ja viikonloppupäivisin ei myöskään työautonavaimet kulje minun taskuissani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: kyytijulli

Vaatesakset, kynälamppu, banksit, hanskoja,taskuopas[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 07.04.07 - klo:15:12


nii ja tietysti nämä pakolliset eli virve ja kännykkä...sakset, banksit ja fikkari holsterissa+kyniä tietysti, taskari rotsin taskussa ;D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyniä, hanskoja, muistilehtiö, lompakko, 1-2 kännykkää, kalenteri, taskuopas, avaimet, huulirasva, lamppu, virve, teippirulla ja lisäks talvella tietty pipo ja hanskat. Vyö vaan tiukalle ettei housut putoo tavaroiden painosta ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Töissä taskuissa kulkee mukana ainakin kyniä, kynälamppu, ne pänksit, sakset, teippiä, harsosiderulla, tippakorkkeja, rapsalappu(ja), avaimet, minikokoinen "talonsisäiset ja-ulkoiset tärkeät/tarpeelliset puhelinnumerot" -muistio, piippari ja rintapielessä roikkuu "saikkarikello".

Vapaa-aikana mukana yleensä vain kännykkä ja avaimet.

Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

pitää olla kyl kunnon vyö kun tota tavaraa aina riittääpi :D

Virve vyötäröllä, firman puhelin (välillä) kännytaskussa, oma puhelin vyötäröllä pussissa. Vasemman reisitaskussa: Ekg-viivotin, ensihoidon taskuopas, kipuviivotin sekä muistilappuja. Oikeassa takussa hanskoja, teippiä, tamponeja (sopii myös ensiapuna nenäverenvuoto potilaalle :D ) vaseliinipurkki, sytkäri sekä rannekello. Kyniäkin löytyy..  Normitaskussa omat avaimet ja autonavaimet, sekä nenäliinoja. Takin taskussa, silmälasi kotelo, aurinkolasit, rahapussi, purkkaa, pipo ja hanskat, ja nutriletin pikaeväs patukoita pahimpaan nälkään. Unohtamatta stressi tupakoita.. (siis minähän olen lopettanut......)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hommasin muuten työkuteisiin henkselit...

Off topic: Kerran kun oli ovimiehenä hommissa niin pidin vanhoja kunnon Martti Ahtisaaren vaalihenkseleitä. Lähes joka kolmas juopunut asiakas piti hauskana vetää niistä. Ei kivaa!

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kovastipa ihmiset kantaa roinaa mukanaan, eikös ne samat kamat löydy repusta? Itselläni on vasemmassa taskussa tupakat, joskus rintataskussa on kynä mutta sekin usein hukassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Varusteliivin taskuissa Virve, GSM-puhelin (auton), Ensihoidon taskuopas, avainrenksula, jossa ambulanssin, oman kämpän, sairaalan yleisavain ja oman auton avaimet, Mynthon aski...

Vyöllä oma känny ja holsteri, jossa sakset, pänksit, kynälamppu ja varahanskat..

Ei silti yhtään liikaa....

Älä koskaan kehitä ongelmaa, johon sinulla ei ole vastauksia.

- Joka viimeksi nauraa, ei ilmeisesti ymmärtänyt vitsiä -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Avainnippu, pari toimivaa kynää, kokoontaittuvat sakset. Silmätipat (ilmastointi kuivattaa).

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on tetsari, jossa vaatesakset 2kpl, leatherman, kynälamppu, staasi ja EKG-viivain. Siinä tetsarissa sitten virvelle ja kännylle kotelot.. Kaikki samassa jotta voi unohtaa sitten vaikka vessan naulakkoon.. ;D  Housuntaskussa stetarit ja toisella puolella työrukkasia-koon S-hanskoja kun niitä siellä aamulla ainoastaan autossa on.. Takin taskussa pipa ja lämpöset hanskat...

Tietenkin tarpeen mukaan muuta, kuten kyniä, Aurinkolasit (isolla koska ne luo ison imagon.) Stereoiden CD-soittimessa sitten Staminaa, kotiteollisuutta tai mokomaa ettei totuus pääse unohtumaan..

JA ilmankin näitä pärjää, mutta ne on niin helposti käsillä.. :o

Väärä mappi. Tästä asiasta minulla juurikaan ei ole mitään tietoa, niinkuin oikeastaan mistään asiasta, mutta senverran tahdon sanoa että...

Niin, lämpösempi se on flunssassa taksissa matkustaa kuin tabiksen kontissa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jaahas... *kaivelee taskujaan*

Virve, känny x 2, kyniä eri väreissä (jostain kumman syystä), taskuopas, vaatesakset, pänksit, lamppu, tupakit ja sytkä (hyi minua  ;D ), avaimet päivystyskämppään ja terkkarille, teippiä, staassi, hanskoja pari paria, muistilappuja, rahaa/kortti, pastirolleja/purkkaa... Olikohan vielä jotain muuta...?!

No ei ihme että joskus tuntuu jotta housut putoo...  :nauraa: Vaikkakin verrattuna joihinkin mun tavaramääräni on vielä pientä...

Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Tupakkaa, sytkärix2, kännykkä, asiakaspalvelupurkka (vie valkosipulin pois), viime vuoden verokortti, vakanssinumerolätkät (ei oo ehtiny käymää ompelimolla), kumihanskoja (latex koko m x100) taskuopas, virve, kynä x4, ja tässä vasta tavarat, jotka muistan punaviinipäissäni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Pari puhelinta, virveli, teippiä, minimaglite, kyniä, hanskoja...aika vähällä pärjäillään.

Noista EKG-viivaimista muuten, mistä olette niitä saaneet? TK:n laatikoissa olen niitä joskus bongannut, mutta en ole kehdannut taskuun laittaa (vielä)... ;D

"Are you a care bear?" -"I'm an INTENSIVE care bear."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pari puhelinta, virveli, teippiä, minimaglite, kyniä, hanskoja...aika vähällä pärjäillään.

Noista EKG-viivaimista muuten, mistä olette niitä saaneet? TK:n laatikoissa olen niitä joskus bongannut, mutta en ole kehdannut taskuun laittaa (vielä)... :)

itse lähetin meiliä jonnekin lääkefirmaan ja ystävällinen naishenkilö lähetti pari kappaletta (vaikka eivät yleensä jaa kuin lekureille (..siis viivaimia))...

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun pitää nyt päivittää omalta osaltani vastaustani, koska nää mun tyhjänäkin 10 kg painavat sakuhousut on jo herättäneet hilpeyttä kollegoissakin... Mutta kun näin kesäaikaan harvoin tulee pidettyä takkia, niin tavarat pitää olla housujen taskussa, että ne varmasti kulkee mukana!

Vasen reisitasku: tuntilaput, taskuraamattu, liuotushoidon vasta-aiheet -lomake, muistitikku (naamioksi, että muka teen koulutehtäviä iltavuoroissa), ekg-viivain ja kynätaskussa tavan askartelusakset (kun en ole vielä onnistunut mistään varastamaan vaatesaksia) sekä pänksit.

Oikea reisitasku: lompakko, muistilappuja, aikaisemmassa viestissä mainittu Pääkonttorin taskupuhelinluettelo ja näemmä firman toimitusjohtajan käyntikortti (valitukset voitte osoittaa tälle ihmiselle...) Lisäksi siinä reisitaskun päällä olevassa pienemmässä taskussa sininen ja musta mustekynä sekä pikku-MagLite. Kännykkätaskussa auton kännykkä, jos se mun huomaani on uskottu.

Vasen tasku: oma kännykkä, kyytiteippiä ja S-koon hanskoja (useimmiten tosin ei).

Oikea tasku: avaimet ketjun päässä, oman auton avain ja lanssin avain, sikäli kun se on mulle annettu.

Sitten vielä virve omassa kotelossaan vyöllä, ja eilen se pahin oli tapahtua: virve meinas tippua vessanpyttyyn... vyö luisti läpi siitä lenkistä mutta kerkesin ottaan strategisen sivuaskeleen ja se meni vaan lattialle.

Ja ton oman ekg-viivaimeni mä olen tuottanut lääkäripäiviltä yhden tutun kandin kautta.

Sellanen päivitys muuten edelliseen viestiin myös, että tupakkaa ei ole enää mukana, koska mahataudin jälkeen pääsin kertaheitolla siitä eroon.  :) Kännipolttamista en tokikaan ole lopettanut, mutta kännissä en yleensä pukeudu kyytivaatteisiin...

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitten vielä virve omassa kotelossaan vyöllä, ja eilen se pahin oli tapahtua: virve meinas tippua vessanpyttyyn...

Kyllä ainakin Nokian virvekapula pienen pulahduksen kestää - testattu on.. :) Saman firman kännyköistä ei voi sanoa samaa...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Vieras: IsostaSairaalasta

Kumikintaat, virveli ja oma haavi, linkkari, hanskat, visa-electron+paprui+henkilökorttia+käyntikorttia, pieni maglite saattaa olla mukana jos ei ole hukassa, tupakkaa ja sytkäri. Ei kai sitä paljoo muut tarvii, meinaa mennä ryhti vinoon jo noistakin jos sattuu väärin pakkaamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...