neea Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Posti toi 15 sivuisen kyselynivaskan postista. Moniko on saanut? Tutkimuksen toteuttaa Stakes yhteistyössä Suomen sairaanhoitajaliiton kanssa yhteistyökumppaneinaan työterveyslaitos, Helsingin yliopisto ja Stadia. Tutkimus selvittää, mitkä työhön ja vapaa-aikaan liittyvät asiat vaikuttavat sairaanhoitajien hyvinvoinnin ja terveyden kehittymiseen. Hyviä kysymyksiä ja laajasti. Yksi on joukosta poissa, joka olisi kuulunut työtyytyväisyys ja työmotivaatio-otsakkeen alle eli PALKKAUS. Ottaa silmän käteen... kokonaista 4 kysymystä palkasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guldan Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 vitsi tekis kyl mieli täyttää tollaisia kyselylomakkeit koskien sairaanhoitajien olosuhteita ja palkkoja.. mutta eipä mulle tuu mitään kun oon vielä opiskelija heebo... :S I´am Wizard Link to comment Share on other sites More sharing options...
syxid Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Eipä tullut minullekkaan, vaikka olen "valmis" ollut seitsemisen vuotta. Olisi kyllä kiva täyttää, joten toivotaan että sellainen tänään postilaatikosta löytyy. Jos siihen saa laittaa vapaata tekstiä, niin kannattaa huomauttaa siitä palkka-asian puuttumisesta. Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKKK Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Mulle tuli noita kyselyitä joskus tos keväällä/kesällä. Tai en mä muista millon mut tuli kuitenkin. :) Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.