Jump to content
MAINOS

Lanssiin töihin?


Vieras: lähärinainen

Recommended Posts

Vieras: lähärinainen

Millaiset mahdollisuudet / mitä koulutusta vaatisi vanhustyötä tehneen ja nykyisin hätäkeskuksessa päivystävän lähihoitajan työllistyminen kehä III:n ulkopuolella yksityisellä sairaankuljetussektorilla?

Tämmöinen haave on kytenyt mielessä ja nyt tarttis tehdä asialle jotain.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: lähärinainen

Miksen, niinpä  ;)  Tahtoo vain turtua tuohonkin työhön, tulee tunne että tarttis päästä kentälle ennenkuin taidot ruostuu kokonaan.  Mitä palkkaan tulee, en olisi hoitoalalla jos töitä palkan takia tekisin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskoisin että mahdollisuutesi ovat hyvät. Itse valmistun toukokuun 27. päivä lähihoitajaksi sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmasta ja olen hakenut kolmesta paikasta lanssihommia, joista kahteen työnantaja on ilmoittanut että minulla on erinomaiset mahdollisuudet. Eli mahdollisuuksia takuulla on!

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskoisin että mahdollisuutesi ovat hyvät. Itse valmistun toukokuun 27. päivä lähihoitajaksi sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmasta ja olen hakenut kolmesta paikasta lanssihommia, joista kahteen työnantaja on ilmoittanut että minulla on erinomaiset mahdollisuudet. Eli mahdollisuuksia takuulla on!

Öööö... Missä pääsee lanssiin töihin, ilman että on lukenut ensihoitoa huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskoisin että mahdollisuutesi ovat hyvät. Itse valmistun toukokuun 27. päivä lähihoitajaksi sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmasta ja olen hakenut kolmesta paikasta lanssihommia, joista kahteen työnantaja on ilmoittanut että minulla on erinomaiset mahdollisuudet. Eli mahdollisuuksia takuulla on!

Öööö... Missä pääsee lanssiin töihin, ilman että on lukenut ensihoitoa huh.gif

Kaikkiin Helsinkiläisiin firmoihin muunmuassa ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Härveli: Tuntuu pääsevän vaikka missä. Ainakin mitä minä olen paikkoja kysellyt. Eräs yksityinen sakuyrittäjä kiteytti asian oikein hyvin: "jos vain hommiin kiinnostusta riittää, niin ei sitä silloin katota mihin on suuntautunut". Ja pääsinpä minä jopa yhteen viiden viikon työharjoitteluun aluepelastuslaitoksen saku hommiin.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Härveli: Tuntuu pääsevän vaikka missä. Ainakin mitä minä olen paikkoja kysellyt. Eräs yksityinen sakuyrittäjä kiteytti asian oikein hyvin: "jos vain hommiin kiinnostusta riittää, niin ei sitä silloin katota mihin on suuntautunut". Ja pääsinpä minä jopa yhteen viiden viikon työharjoitteluun aluepelastuslaitoksen saku hommiin.

Okei...  :P  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Härveli: Tuntuu pääsevän vaikka missä. Ainakin mitä minä olen paikkoja kysellyt. Eräs yksityinen sakuyrittäjä kiteytti asian oikein hyvin: "jos vain hommiin kiinnostusta riittää, niin ei sitä silloin katota mihin on suuntautunut". Ja pääsinpä minä jopa yhteen viiden viikon työharjoitteluun aluepelastuslaitoksen saku hommiin.

Varsinkin, kun olet nainen ja 18- vuotias(niinkuin fiiukka) ja vielä MUODOLLISESTI pätevä,niin on aivan sama osaatko yhtään mitään.Autoakaan ei tarvi osata ohjastaa,riittää kun hymyilet vieressä nätisti ja pidät välillä potilasta kädestä...VOI PRKKKKK!!!Ottakaa herneet nyt käyttöönne ja miettikää faktoja miksi sakupomot ovat  ystävällisiä...Tekis mieli potkasta pyllyyn osaa tytöistä!!Mut kaikki tekee niinkuin parhaaks näkee ja kokee... ;) Ja mähän olenkin tämmönen kateellinen merihirviö,joten ei tarvi vaivautua! :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Härveli: Tuntuu pääsevän vaikka missä. Ainakin mitä minä olen paikkoja kysellyt. Eräs yksityinen sakuyrittäjä kiteytti asian oikein hyvin: "jos vain hommiin kiinnostusta riittää, niin ei sitä silloin katota mihin on suuntautunut". Ja pääsinpä minä jopa yhteen viiden viikon työharjoitteluun aluepelastuslaitoksen saku hommiin.

Varsinkin, kun olet nainen ja 18- vuotias(niinkuin fiiukka) ja vielä MUODOLLISESTI pätevä,niin on aivan sama osaatko yhtään mitään.Autoakaan ei tarvi osata ohjastaa,riittää kun hymyilet vieressä nätisti ja pidät välillä potilasta kädestä...VOI PRKKKKK!!!Ottakaa herneet nyt käyttöönne ja miettikää faktoja miksi sakupomot ovat  ystävällisiä...Tekis mieli potkasta pyllyyn osaa tytöistä!!Mut kaikki tekee niinkuin parhaaks näkee ja kokee... :D Ja mähän olenkin tämmönen kateellinen merihirviö,joten ei tarvi vaivautua! :D

No hei! Mä en ainakaan edes kehtaisi hakea paikkaa jos en osaisi muuta tehdä kun hymyillä ja pitää kädestä!.. ok, "ihmisiä on joka junaan ja osa jää vielä asemallekkin", mutta vaikee kuvitella että tälläisiä työntekijöitä tulisi vastaan..

hymyä vaan suupieleen kun kantaa pitäis  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Varsinkin, kun olet nainen ja 18- vuotias(niinkuin fiiukka) ja vielä MUODOLLISESTI pätevä,niin on aivan sama osaatko yhtään mitään.Autoakaan ei tarvi osata ohjastaa,riittää kun hymyilet vieressä nätisti ja pidät välillä potilasta kädestä...VOI PRKKKKK!!!Ottakaa herneet nyt käyttöönne ja miettikää faktoja miksi sakupomot ovat  ystävällisiä...Tekis mieli potkasta pyllyyn osaa tytöistä!!Mut kaikki tekee niinkuin parhaaks näkee ja kokee... :) Ja mähän olenkin tämmönen kateellinen merihirviö,joten ei tarvi vaivautua! ;D

Otetaanpas nyt ihan rauhallisesti... Meitähän on moneen junaan (valitettavasti/onneksi), mutta kyllä suurin osa tytöistä/naisista osaa käyttäytyä tämän asian suhteen.

Itse olen sitä mieltä (ja pitäisihän sinunkin se tietää), että naisille ei kyllä ole mitenkään ratkaisevasti helpompaa kömpiä eteenpäin lanssiduunissa. Mitä työyhteisöön tulee, niin se voi olla toinen juttu. Ehkä jätkät asemilla on sitä mieltä, että on ihan kivaa vaihtelua kun on naisiakin talossa. Toisaalta monessa paikassa ollaan aivan toista mieltä. Mutta mitä itse TYÖHÖN tulee: naiset joutuvat yleensä vielä enemmän katseen alaisiksi kuin miehet - naisten lanssityön taitoja (sun muuta) kun nyt usein epäillään enemmän kuin miesten. Suvaitsevaisuutta ja aivointa mieltä saisi joskus olla enemmän.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...