Jump to content
MAINOS

Keikkatyöhön täysiin?


Vieras: Uran alkutaipaleella

Recommended Posts

Vieras: Uran alkutaipaleella

Hei, 

Olen ollut sairaanhoitajaksi valmistumiseni jälkeen nyt muutaman vuoden kotona (äitiysloma ja hoitovapaata), mutta tarkoitukseni olisi palata pikkuhiljaa työelämään. 

 

Opiskelujen aikana olen tehnyt keikkaa ja lyhyitä sijaisuuksia mutta on sanomattakin selvää, että etenkin kädentaidot ovat ruosteessa. Alan kirjallisuutta olen yrittänyt lueskella kuitenkin säännöllisesti ja palautetta asioita mieleen.

Omaa osaamisaluettani ovat naistentaudit, syöpätaudit sekä lapset ( ei vaativa lasten hoitotyön esim teho ).

Oisko kellään kokemusta tai mielepidettä millä osastoilla voisi tällä kokemuksella alkaa keikkailla? Onko osastoilla ylipäätään tarvetta sijaiselle joka kykenee näin alkuun perus hoitotyöhön mutta on tällä hetkellä vielä kehittämisen taitoa/päivitystä esim kanyloinnissa /i.m pistot, ja millaiset lääkeluvat on keikkakalenteri mahdollisia, voiko suorittaa loven ja luvat? Vai koetaanko siellä että on vaan tiellä ja taakka? Entäs sijaiset vaikka olleille?

Jostain olisi aloitettava, ja vaikka en mitään päivystys hoitaja -ainesta olekaan niin sitten taas esim vanhainkoti tai terveyskeskus eivät ole minun juttu. Kiitos vastauksista ne etukäteen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Uran alkutaipaleella

Viesti lähti ennen kun ehdin korjata automaattisen tekstisyötön virheet. Täysiin= TaYssiin Keikkakalenteri=keikkalaisille,  vaikka olleille= vaikka poleille. Pahoittelut, ap

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...