Jump to content
MAINOS

Hoitjat Unionin Perustaminen


Vieras: hoitopoika

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 66
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: hoitopoika

No niin nyt voisi alkaa muilta salaa laittamaan niitä ilmottautumisia. Oli meitä sitten kymmenen - kaksikymmentä niin pygataan ry pystyyn.

Täällä on muutama ilm. Tehyn agitaattori käynyt puhumassa vastaan. Poliittisia yhteenliittymiä kannustaen <--- jäsenkirjan mukan valitaan edustajat?  No eihän tässä mene kuin maine, mutta kunnia kasvaa. Puoluekirjaa ei tarvita vaan halu tehdä asioita.

( latoja tarkistanut tekstin) :-X

osoite on jari.nykanen@kanetti.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen itse tyytyväinen palkkaani, mutta lisäthän ne siitä hyvän tekevät. Enemmän kuin parempaa palkkaa, toivon lisää resursseja hoitotyön kentälle. Jos uusi painostusryhmä painottaisi tätä puolta, niin voisin liittyäkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toimi hyvä !!!

Mikä sun liksa on kuukaudessa, koska koet sen olevan niin hyvä? Hoitoalan liksat eivät mielestäni ole kovinkaan vetovoimaisia. Ja vielä kysymys sinulle jos brutto palkka eri lisineen on noin 2000 € / kk

niin onko se todellakaan hyvä. Maksa asuminen ja muut maksut ja elämisen kustannukset, jos käteen jää kaiken pakollisten menojen jälkeen noin 200 € ei sillä kyllä kovin rellestetä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Olen itse tyytyväinen palkkaani, mutta lisäthän ne siitä hyvän tekevät. Enemmän kuin parempaa palkkaa, toivon lisää resursseja hoitotyön kentälle. Jos uusi painostusryhmä painottaisi tätä puolta, niin voisin liittyäkin.

Hyvä Toimi sitten varmaankin ilmottaudut perustamiskokoukseen joka on 15.5 paikka ilmoitetaan myöhemmin ilmottautumis osoite on yllä. Nähdään siellä 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Osku ja muuta jotka ovat mielipiteenään ilmaisseet, että voisivat kunnioittaa läsnä olollaan perustamiskokousta niin sitovat ilmoitukset kiitos. Sairauden takia valtakirja ajaa asian.

Nähdään Jyväskylässä 15.5. paikan ja kartan laitan kun teen empiirisen tutkimuksen missä tapaamme

Yksi paikka jo mielkessä Sohvin kabinetti hyvää olutta +viiniä ja maan kuulut valkosipuliperuna pihvit+ pupuruokaa syövät eivät myöskään tule pettymään 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osku ja muuta jotka ovat mielipiteenään ilmaisseet, että voisivat kunnioittaa läsnä olollaan perustamiskokousta niin sitovat ilmoitukset kiitos.

En pääse tulemaan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuten en myöskään. Kelle voin jättää valtakirjan?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Joita asia kiinnostaa eivätkä millään pääse tulemaan paikalle niin vapaamuotoinen valtakirja minulle.

Ajankohta 15.5. niin pannan homma purkkiin

jari.nykanen@kanetti.fi

aihe Hoitajien Unioni

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen itse tyytyväinen palkkaani, mutta lisäthän ne siitä hyvän tekevät.

Jotenkin itse pidän palkaani jopa lisien kanssa pienenä verrattuna siihen, kuinka saan juosta vaatimaton hiustyyli jotenkin putkella pitkin polia.  angry.png ;D

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

;D Aina unohdan opiskelijat niin lähi ym terveydenhoidon opiskelijat mukaan myös ilmottautumiset minulle e-maili on

jari.nykanen@kanetti.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: hoitopoika

P.S ilmeisesti tulossa muutama Tehyn jäsen jotla kypsiä huivikauppaa käyvään ammattiyhdistykseen...........? Mitä mieltä.

Tuota tuota... Minä olisin kovin kiinnostunut kuulemaan hoitopojan, perustamiskokoukseen tulevien ja kaikkien muidenkin mielipiteitä siitä mikä teidän mielestä tulisi olla unionin perusideologia ja ohjenuora nyt ja tulevaisuudessa. Onko tarkoitus perustaa yhdistys jonka pääasiallinen tarkoitus on olla oppositio tehy-super-akselille, hyvä tekosyy bailaamiselle vai jopa hoitajien etuja ajava järjestö. Reilu vuosi sitten äänestyksen jälkimainingeissa olin täysin varma että hoitoala tarvitsee vastavoiman ammattiyhdistysliikkeen passiivisuudelle. Nyt en ole enää ihan varma siitä että onko pelkästään tällä motiivilla toimivalle yhdistyksellä menestymisen mahdollisuuksia; miksi hoitajat olisivat unionissa aktiivisempia kuin tehyssä? 

Itse yritin herätellä syvällisempää keskustelua sääntöehdotuksen muodossa mutta mielestäni itse asiasta eli järjestön tarkoituksesta ei ihan oikeaa keskustelua syntynyt.

Jotta järjestöllä olisi tulevaisuutta pitäisi mielestäni perustajilla olla suurin piirtein samanlaiset suuntalinjat ja motiivit yhdistyksen luomiselle.

Eli kysymys kuuluu näin sunnuntaiaamuna; miksi olemme perustamassa Hoitajien Unionia?

Siksi että TeHY ei hoida saioitamme ja olemme kyllästyneet vai mutisemaan yksinään

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 9 kuukautta myöhemmin...
Olen itse tyytyväinen palkkaani, mutta lisäthän ne siitä hyvän tekevät.

Lisiähän maksetaan siksi, että työtä tehdään pas...n aikaan siis iltaisin, öisin ja viikonloppuisin...

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämän ketjun vietit näyttäisivät olevan noin vuosi sitten kirjoitettuja. Mitäs Unionille kuuluu tätä nykyä. Kaatuiko koko hanke?

Aina saa hävetä ja kärsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näinpä tais käydä... ois kai se muuten jatkunukki mut ei toi jäsenvirta ollu mitenkään päätähuumaavaa...

Kyl se vaan taitaa olla niin että jos muilla keinoin sais yhtenäisyyttä tohon tehyn johtajiston valintaan ni vois asioihin vaikuttaa..  Suhu ry olis ollu kyllä siitä oiva juttu että sen sisällä ku ois jäsenten kanssa päätetty ketä äänestetään jne.... mut ei ni ei.

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suhu ry olis ollu kyllä siitä oiva juttu että sen sisällä ku ois jäsenten kanssa päätetty ketä äänestetään jne.... mut ei ni ei.

Niin tänä vuonna kuulemma TEHY:llä ei ole edes PJ:n vaalikiertuetta, koska JL-P valinta on jo selvä angry.png

Kokoomus,vas,ja olikohan vihreät sekä SDP miettii vielä, ovat päättäneet, että Jaanasta tulee seuraava PJ!!!

Joten näin tehyn jäsenet voivat vaikuttaa ketä meitä johtaa.....

Mitä luulette eroaako ihmisiä sen takia et jos Pesola-Laitinen jatkaa? Käsiä ylös ;D

Jaanaan liittyvät asiat täällä: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=3311.0

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...