Jump to content
MAINOS

Keikkapalkka gallup


Lumikki

Recommended Posts

Nyt kilpailutetaan ja laitetaas keikkalaisten palkat pinoon tähän. Jotenkin näin:

LH (opisk)

Palkka: 9,22€ + lomakorvaus

Keikkafirma: Helsingin kaupunki

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

on tainnut olla aikaisemminkin palkoista..

mut SH opiskelija

LH töitä: Mediverkko 11,14e/h ja Metsätähti 12,50e/h (molemmis kaikki lisät, toimivat ainakin espoo,helsinki)

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hoitoapulainen 9,70 e Helsingin kaupunki.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perushoitajan sijaisuus

Vantaan kaupunki

Tuntipalkka 9,78 € (sis. -5% epäpätevyys)

Lähihoitajan sijaisuus

Yksityinen Hki

Tuntipalkka 11,75 €

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

HUS, päivystyspoliklinikka

Lääkintävahtimestari/perushoitaja

10,05€/h + lisät

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

medicum

lh 14.17e/h ;D

itse täytin heidän hakemuksen joku kuukausi sitten.. tuli sitten viesti takaisin ja he vaativat minulta 180op suoritettuna että voin tehdä LÄHIHOITAJA töitä! Hiukan siinä sitten vi***nnuin ja kirjoitin paluviestin: "että 180op:llä pääsee HUS:lle erikoissairaanhoitoon sairaanhoitajaksi". En sit tiedä oliko kyseisenä päivänä rekrytointipapereita käsittelevä henkilö vähä sekaisin SH ja LH koulutusten suhteen sekä opintopisteiden kanssa. Empä enä kyllä opiskelijana hae sinne.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sh

23,22/oppitunti (45 min)

koulutusyhtymä Etelä-Suomessa

Ymmärränkö oikein, että pidät opetusta kertaluonteisesti?

Eikös tämäkin ole alle TEHY:n asettaman asiantuntijapalkkion; TOISEN asteen koulutus; 50,00€/tunti tai kertaluontoisesti 73,00€

matkakustannukset ja päivärahat laskutetaan erikseen.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan muuta asiaa: tein keikan sairaalaan n. 11 euroa tunti, eli noin 90 euroa iltavuorosta. Myyn, kuten aiemmin olen maininnut, kotimyyntinä erotiikkavälineitä naisille. Olen tähän mennessä jäänyt kerran alle 100 euron provikkaan kutsuista. Ja kutsut kestää noin 2 tuntia. Tässä on nyt joku juttu pielessä.

Offtopic, mutta en voi vastustaa kiusausta: Seksi myy!

Sori

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli tarkoitus olisi tehdä lauantaina pitkä vuoro HUSin sairaalassa; klo: 9-19.00. Paljonko tuolta ajalta sairaanhoitaja saa palkkaa? :-)

Muokkaus: Siirrossa otsikko muuttui, lisätty sairaanhoitopiiri viestiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli tarkoitus olisi tehdä lauantaina pitkä vuoro HUSin sairaalassa; klo: 9-19.00. Paljonko tuolta ajalta sairaanhoitaja saa palkkaa? :-)

Muokkaus: Siirrossa otsikko muuttui, lisätty sairaanhoitopiiri viestiin.

sh:n palkka HUSissa on reilut 13 euroa, eli se kertaa kymmenen, yhdeltä tunnilta iltakorvaus ja vähän ylityörahaa, eli sellainen 150 euroahan tuosta tulee

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksityinen kuntoutuslaitos lh sijaisuus 9,24/h

Tk vuodeosasto lh sijaisuus 9,60/h

Vanhainkoti hoitoapulainen 9,11/h

(lh:n palkka vk:lla hitusen yli 10e/h, eli meijän kunnassa parhaat palkat vk:lla)

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onpa hyviä tuntipalkkoja reppufirmoilla!

Pankaapa reppufirmojen yhteystiedot Tehyyn.

Sitten vain kaikki sijaiset sinne työnhakuun. Katsotaan pureeko kilpailu palkkauksiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Anteeksi, rassaan taas palkkakysymyksillä, mutta kun mulla ei ole näistä hajuakaan kuten näkyy. Mutta paljonko HUS maksaa sairaanhoitajalle tällaisesta yövuorosta: 30.4-1.5 klo: 21-9? Eli tuo 1.5 on pyhäpäivä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Anteeksi, rassaan taas palkkakysymyksillä, mutta kun mulla ei ole näistä hajuakaan kuten näkyy. Mutta paljonko HUS maksaa sairaanhoitajalle tällaisesta yövuorosta: 30.4-1.5 klo: 21-9? Eli tuo 1.5 on pyhäpäivä...

Noin 230 euroa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noin 230 euroa.

Mä olen sitten laskenut ihan väärin? Jos tuntipalkka on 13€ niin eikö jo pyhäkorvauksista tule 234€, kun tuo 1.5 on pyhäpäivä ja sen päivän aikana teen töitä 9h eli 26€x9= 234€. Siihen sitten yölisät, iltalisät ja ylityökorvaus? Vai miten nää nyt meneekään? :-O

Muokkaus: Lainaukset.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noin 230 euroa.

Mä olen sitten laskenut ihan väärin? Jos tuntipalkka on 13€ niin eikö jo pyhäkorvauksista tule 234€, kun tuo 1.5 on pyhäpäivä ja sen päivän aikana teen töitä 9h eli 26€x9= 234€. Siihen sitten yölisät, iltalisät ja ylityökorvaus? Vai miten nää nyt meneekään? :-O

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei yölisiä ja iltalisiä päällekkäin makseta. Sori, laskin kyl ihan päin persettä. Sanotaan sit 390 euroo.

Kuten sanottu niin mä olen pihalla kuin lumiukko näissä palkka-asioissa, mutta tuo n. 390€ kuulostais oikeammalta  ;) Pitäis vaan olla tarkkana noissa, kun HUS maksoi tässä taannoin kaverille 500€ liikaa mikä tietty perittiin takaisin. Ne niiden palkkakuititkin menee multa ihan yli hilseen ja palkanlaskijat on varmaan tosi tyytyväisiä, kun soittelen sinne ja kyselen, että miten mikäkin on laskettu ja silti en taida paljon viisaammaksi tulla ;-) Sanos nyt vielä, että paljonko on prosenteissa ilta- ja yölisät? Entäs paljonko lomakorvaukset? Mulla ei ole kuin _ikivanhoja_ keikkakuitteja tallessa ja nekin jossain hyvässä piilossa. Kiitoksia taas!

Muokkaus: Lainaukset.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...